Bekijk volle/desktop versie : Tegen me Gelogen..Ben bedrogen..



18-10-2006, 15:46
Helloeww

Zeg maar waneer ik moet beginnen met mijn story...Dit zijn de Hoofdpersonen:
Latifa...Hoofdpersoon...
Somya...Vriendin Van De Hoofdpersoon...
Ali...Degene die latifa heeft bedrogen


Bij m`n 2e fannetje ga ik beginnen anders niet

Boessa..

24-10-2006, 11:34


Hmmm niemandd dann zall ik maar alvast beginnen hee

yema:Latifa..Kom effe Naar beneden nuu..Je tante wil je wat vragen..
Latifa:Ja yema ik kom eraann..
Ik liep naar beneden..De vorige keer dat me tante me iets wou vragen moest ik de bus pakken naar haar huis...En haar vraag was..Ewa Latifa gaat het goed op schooll...iK hoop niet dat het weer een stomme vraag iss...
Zoubida(tante): Latifa kom eens sitte...
ik zat tegen over haar...
Nee latifa kom naast me sitten...
ikkee Geltii(tante) ik zat precies naast haar ze keek me recht in de ogen aan...Okee ze is een vraag aan t bedenken als se je in de ogen kijkt en ziet dat je iets verbergt kijkt zee heel ergg goedd
Zoubida: latifa je bent 19 Jaar oudd..Heb je er ooit over nagedacht om te gaan trouwen...
ik:Nee niet egt
Zoubida:Ewaa denk er nu overr naa..Het is egt een sgandee...je zusje youssra van 18 is getrouwd..Je broer mohammed van 20 is getrouwd...Ik wil dat je gaat trouwen Mijn zoon Zakaria zal met je gaan trouwen of je het leuk vind of niet...
Yema: Latifa wil je trouwen ja of nee
ik kreeg tranen in mijn ogenn..Nee ik will niet trouwen ik ben er nog niet klaar voor..Zakaria is een griezell Hij heeft vele vriendinnen gehad en is bij allemaal vreemd gegaann...maar hoe kan ik datt nou zeggenn..
Ik: NEE yema iK wil niet trouwenn Ik wil niet trouweennn Yema laat me pas trouwen waneer ik er klaar voor benn Alstjeblieft yemmaa..
Zoubida: WATT MIJN ZOON IS GOED HIJ IS TROUWENS OOK NOG NIET GETROUWD...DAT VIND IK EEN SGANDE JE MOET TROUWENN HET MOETT...JE BENT HELEMAAL VERKEERD BEZIGG SINDS JE VADERRSS DOOD...IK BEN ZIJN ZUSS EN JIJ GAAT DOEN WAATT IK ZEGG OKEE...
yema: ALLAH OE AKBAR...WIE BEN JIJ DATT OM TE ZEGGEN WANEER ZE GAAT TROUWENN SINDS MIJN MANS EN HAAR VADERS DOOD LEEST ZIJ DE KORAN ZIJ DRAAGT HOOFDDOEK ZE BIDD DAT IS NIET SLECHTT...LATIFA HEEFT GEZEGD DAT ZE NIET WILT TROUWEN JOU ZOON IS EEN SGANDE ALL DIE VERHALEN OVER HEMM HIJ IS 3IBADELLAH 29 JAAR OUDD 10 JAAR OUDER DAN MIJN DOCHTER.... MIJN DOCHTER MOET EEN MANN HEBBEN DIE ZE VERDIENDD ME DOCHTER MOET EEN MAN HEBBEN VAN HAAR LEEFTIJDD...ZAKARIA VERDIENT LATIFA NIETT ZE GAAT TROUWEN WANEER IK HET WILL EN WANEER ZIJ HET WILTT..
Ik stond te kijken mijn moeder geeft om me....ze verdedigt me tegenover haar schoonzus...Geltii zoubidaa wil dat ik met een player ga trouwen vorige keer was ik bij mijn omaa zakaria was er ook...Toen heeft ze mij en hem voorschut gezett...Ze zeii datt wij zouden gaan trouwen en vele kinderen zouden gaan krijgen en dat zeii er dan bijj zou zijnn...ik stond opp....ik tilde me handd opp en PATTSS daar kwam hij ik gaf haar een klap in haar gezichtt....

ik hooop dat dit genoegg iss hoor

24-10-2006, 11:39
ga verder nieuwee fann

28-10-2006, 21:00
Ik stond te kijken mijn moeder geeft om me....ze verdedigt me tegenover haar schoonzus...Geltii zoubidaa wil dat ik met een player ga trouwen vorige keer was ik bij mijn omaa zakaria was er ook...Toen heeft ze mij en hem voorschut gezett...Ze zeii datt wij zouden gaan trouwen en vele kinderen zouden gaan krijgen en dat zeii er dan bijj zou zijnn...ik stond opp....ik tilde me handd opp en PATTSS daar kwam hij ik gaf haar een klap in haar gezichtt....
yema: A wilieee latifaa watt benn je aan het doenn...A wiliee..Latifaa...
Zoubida: WEET JE WATT JE TROUWTT HELEMAAL NIETT MEER MET MIJN ZOON...MIJ SLAAN HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD...IK BEN JE TANTEE W8 MAAR TOT JE OMAA DITT HOORTT...
Ik: Ewaa saffiee je sett mij altijd voor sgutt...Heb je jou zoon ooit een s gezienn...Kijkt naar meisjess of zeee een lekker kontjee hebben...en dan 5 min...ligt hij met zee in bedd...Will jij mij daar mee laten trouwen...Met die mosibaa trouw ik niet...het was foutt ja dat ik je een klapp in je gesigt gaff dat bekenn ikk...Niet omdat je mij tante bent mag je over mij de baas spelen...Zeggen met wie ik trouww of ik hett will off niett...De tranen sprongen ineens in me ogenn....WEETJEE IK ZALL JE NOOIT MEER KOMEN OPZOEKEN GA MAAR ZEGGEN TEGENN ME OMAA DAT BETEKENT DATT JIJ LAFF BENTT W8 MAAR TOTT IK ZEGG WATT JIJ MIJ HEBT AANGEDAAN....WEET JE NOGG IK ZATT ALLEEN TE SLAPEN IN DE KAMER WAAR MIJN OPAA ZATT...NAM JIJ MIJ MEE..HEB JE ME GESLAGENN...IK WILL JE HIERR EGT NIET MEER ZIENN JE MAGG DE POTT OP METT ZAKARIA ZEG DAT DAN OOK MAAR TEGEN HEMM DIE MOSIBAA...
Zoubida.............................Ik denk datt ik maar gaa..
En ze ging wegg Zonder gedag te zeggen

28-10-2006, 21:05


ga snel verder echt een leuke verhaal