Bekijk volle/desktop versie : socialedienst



Pagina's : [1] 2 3

18-10-2006, 09:52
ik had een afspraak staan voor vandaag
maar ik heb gebeld dat ik ziek ben
en paar minuten later belt hij me op
me contact persoon dat hij vanmiddag tussen 2 en 3
langs komt om mijn woonsituatie te bekijken

18-10-2006, 09:54



Citaat door najat20:
ik had een afspraak staan voor vandaag
maar ik heb gebeld dat ik ziek ben
en paar minuten later belt hij me op
me contact persoon dat hij vanmiddag tussen 2 en 3
langs komt om mijn woonsituatie te bekijken



je bent pas 19 weken zwanger dan heb je niet egt een groot buik of wel?? zo niet ga werk zoeken en meld je na een week zwanger lekker ziekte wet

18-10-2006, 10:01
maar kan ik na een week werken
zonder contract of wat dan ook de
ziekte wet in want heb nu genoeg van die bijstand
uitkering

18-10-2006, 10:03

Citaat door najat20:
maar kan ik na een week werken
zonder contract of wat dan ook de
ziekte wet in want heb nu genoeg van die bijstand
uitkering



zorg dat je een 6 maanden contrakt kunt krijgen met jou handtekening en die van je chef dan kan t wel

18-10-2006, 10:05



Citaat door najat20:
ik had een afspraak staan voor vandaag
maar ik heb gebeld dat ik ziek ben
en paar minuten later belt hij me op
me contact persoon dat hij vanmiddag tussen 2 en 3
langs komt om mijn woonsituatie te bekijken



ja dat is de gang van zaken..

18-10-2006, 10:12
ik ga het proberen betoetje
eerst even naar me zusje dan lang cwi en
dan snel naar huis anders komt die engerd langs
en ben ik er niet

18-10-2006, 10:17

Citaat door najat20:
ik ga het proberen betoetje
eerst even naar me zusje dan lang cwi en
dan snel naar huis anders komt die engerd langs
en ben ik er niet




waarom noemt iedereen mij betoetje


en veel succes met je zus algair insahallah

18-10-2006, 10:25
de werkgevers zijn niet dom, ze geven meestal een proeftijd van 2maanden,als je 4 maanden zwanger bent dan moet je je werkgever op de hoogte brengen van de zwangerschap, ik had een keer een collega die was aangenomen maar was zwanger en heeft het niet verteld bij haar solicitatie ze had het een paar weken later verteld,ze hadden haar contrakt na de proef tijd stop gezet.

18-10-2006, 10:33
Veel succes! Sociale dienst is alleen maar hoofdpijn. Ik snap niet dat mensen daar nog moeite voor doen. Ga lekker werken, dan verdien je je eigen geld en krijg je geen engerds meer op bezoek..

18-10-2006, 10:35

Citaat door lina2000:
de werkgevers zijn niet dom, ze geven meestal een proeftijd van 2maanden,als je 4 maanden zwanger bent dan moet je je werkgever op de hoogte brengen van de zwangerschap, ik had een keer een collega die was aangenomen maar was zwanger en heeft het niet verteld bij haar solicitatie ze had het een paar weken later verteld,ze hadden haar contrakt na de proef tijd stop gezet.


Je bent als werknemer niet verplicht, door te geven dat je zwanger bent...Dus hier had ze goed tegen in kunnen gaan.

18-10-2006, 10:37

Citaat door najat20:
ik ga het proberen betoetje
eerst even naar me zusje dan lang cwi en
dan snel naar huis anders komt die engerd langs
en ben ik er niet


Je kan niet naar de Sociale Dienst, maar wel langs je zusje. En nu ze naar je huis wilde komen kijken, ga je er wel gewoon langs.
Denk je niet dat men hier achterdochtig van wordt??

Ik zou zeggen....ga werken voor je geld. En laat de bijstand voor mensen die het echt nodig hebben...

18-10-2006, 10:37

Citaat:

Citaat door najat20:
ik had een afspraak staan voor vandaag
maar ik heb gebeld dat ik ziek ben
en paar minuten later belt hij me op
me contact persoon dat hij vanmiddag tussen 2 en 3
langs komt om mijn woonsituatie te bekijken

wat heeft jou afspraak ,met jou woonsituatie te maken volgens mij is dit iets nieuws. van dat op huisbezoek ,dit is de tweede keer dat ik dit hoor ..

18-10-2006, 10:38



Citaat door lilchakir:
wat heeft jou afspraak ,met jou woonsituatie te maken volgens mij is dit iets nieuws. van dat op huisbezoek ,dit is de tweede keer dat ik dit hoor ..


Ik weet nog als klein kind, dat er sociale dienst bij hem thuis kwam kijken. Overbodige dingen moeten toch verkocht worden ofzoiets. Dus het is niet iets nieuws. Ze komen weliswaar niet elke week op bezoek, maar bij bepaalde gevallen doen ze dat wel...

18-10-2006, 10:39

Citaat door nova:
Je kan niet naar de Sociale Dienst, maar wel langs je zusje. En nu ze naar je huis wilde komen kijken, ga je er wel gewoon langs.
Denk je niet dat men hier achterdochtig van wordt??

Ik zou zeggen....ga werken voor je geld. En laat de bijstand voor mensen die het echt nodig hebben...





A3mel 3ibada!

18-10-2006, 10:44

Citaat:

Citaat door nova:
Je kan niet naar de Sociale Dienst, maar wel langs je zusje. En nu ze naar je huis wilde komen kijken, ga je er wel gewoon langs.
Denk je niet dat men hier achterdochtig van wordt??[/FONT]

Ik zou zeggen....ga werken voor je geld.[FONT="Arial Black"] En laat de bijstand voor mensen die het echt nodig hebben...

ja idd als je niks te vrezen hebt laat die gasts dan zijn werk ook gewoon doen



Citaat:
nova
Citaat:

Ik weet nog als klein kind, dat er sociale dienst bij hem thuis kwam kijken. Overbodige dingen moeten toch verkocht worden ofzoiets. Dus het is niet iets nieuws. Ze komen weliswaar niet elke week op bezoek, maar bij bepaalde gevallen doen ze dat wel...
ooh dit wist ik niet

Pagina's : [1] 2 3