Bekijk volle/desktop versie : Mbark Boussoufa is gewisselt maar heeft ook zwakjes gespeelt



Pagina's : [1] 2 3

17-10-2006, 22:33
Mbark Boussoufa is gewisselt maar heeft ook zwakjes gespeelt..

17-10-2006, 22:35


vind je het gek met zulke waardeloze spelers in zijn team

boussoufa moet naar een betere club

17-10-2006, 22:43
eerste helft was ie 1 van de beste spelers op het veld, en was hij de enige aan anderlecht kant die durfde te voetballen, hij maakte het bonera ook erg lastig. tweede helft speelde hij wat minder maar zwak was het niet echt te noemen.

17-10-2006, 22:48
vond hem ook goed de eerste helft,voor de rest nergens buite een paar passen dus terecht die wissel.. die scheidsrechter liet duidelijk merken dat hij een italiaan was maar jah milan he.. een topclub wint ook wanneer ze niet goed spelen en dit is weer zo'n typische voorbeeld

17-10-2006, 22:54



Citaat door MightyMo:
vond hem ook goed de eerste helft,voor de rest nergens buite een paar passen dus terecht die wissel.. die scheidsrechter liet duidelijk merken dat hij een italiaan was maar jah milan he.. een topclub wint ook wanneer ze niet goed spelen en dit is weer zo'n typische voorbeeld



die scheids was spaans

17-10-2006, 22:57

Citaat door amstermoro:
eerste helft was ie 1 van de beste spelers op het veld, en was hij de enige aan anderlecht kant die durfde te voetballen, hij maakte het bonera ook erg lastig. tweede helft speelde hij wat minder maar zwak was het niet echt te noemen.



klopt en tweede helft was hij veel minder moet achter de spits spelen dan is hij veel beter,!!!

17-10-2006, 22:58
scheids was een argentijn

en boussoufa was heerlijk de eerste helft met een paar sleepbewegingen en zaalbewegingen

17-10-2006, 23:05
Mbark was zeker goed!!

Vooral in de eerste helft met zijn goed spel.
Alleen in de tweede helft werd hij natuurlijk wat vermoeider vind je het gek, hij vast wel overdag en heeft waarschijnlijk dus ook net pas gegeten.

Maar goed hij blijft een hele goeie voetballer. Is zeer snel en heeft een heel goed veld overzicht. Dit is nou een speler die het Marokkaans elftal nodig heeft!

En alle respect voor hem om toch voor de Marokkaanse vlag te gaan voetballen respect!

17-10-2006, 23:11

Citaat door amstermoro:
die scheids was spaans
Jij wist het ook blijkbaar niet

17-10-2006, 23:32
Hij viel tegen inderdaad, had meer acties verwacht van hem.

17-10-2006, 23:34

Citaat door MightyMo:
Jij wist het ook blijkbaar niet



ik hoor cantalejo dus ik dacht automatisch dat is een spanjaard kennelijk moet ik nie meer denken

17-10-2006, 23:36
k ergerde me aan die spits van anderl, hij is traag en tog wil hij ieder keer zn mannetje passeren, en ieder keer lukte het niet.
hij moet gewoon kaatsen, want hij doodt ieder keer het tempo als ie aan de bal is.
idd anderl is niks voor boesoefa, ze hebben te veel creatieve spelers en de balans in het team klopt niet.
ze hebben harde werkers en een goede spits nodig

17-10-2006, 23:39



Citaat door LQwaad4life:
k ergerde me aan die spits van anderl, hij is traag en tog wil hij ieder keer zn mannetje passeren, en ieder keer lukte het niet.
hij moet gewoon kaatsen, want hij doodt ieder keer het tempo als ie aan de bal is.
idd anderl is niks voor boesoefa, ze hebben te veel creatieve spelers en de balans in het team klopt niet.
ze hebben harde werkers en een goede spits nodig



die tchité vond ik wel goed spelen maar idd frutos wou te vaak zelf de actie maken terwijl boussoufa dat veel beter kan en hij de bal gewoon moest afgeven maar ik vind anderlecht wel een goed team voor boussoufa tenminste voor nog 1 seizoen daarna kan ie weer verder

17-10-2006, 23:48
Boussoufa heeft mij nog niet kunnen imponeren sinds zijn vertrek naar Anderlecht.

17-10-2006, 23:57

Citaat door Rachid_Breda:
Boussoufa heeft mij nog niet kunnen imponeren sinds zijn vertrek naar Anderlecht.



kloptt.. maar inderdaad het ligt ook met welke spelers je speelt

Pagina's : [1] 2 3