Bekijk volle/desktop versie : afvalligheid van de regerein van tunesie



17-10-2006, 21:33
lees maar en kijk hoe erg ik hoef het niet eens te vertellen :



http://www.telegraaf.nl/buitenland/article51583711.ece


Tunesië lanceert campagne tegen hoofddoek
TUNIS - De regering van Tunesië is een campagne begonnen tegen het dragen van hoofddoeken. Het dragen van hoofddoeken in openbare gelegenheden is in Tunesië al sinds 1981 verboden, maar de politie liet het oogluikend toe. Agenten moeten nu op straat vrouwen met hoofddoek verzoeken hun hoofddoek te verwijderen.


Ook moeten de vrouwen een verklaring ondertekenen waarin ze beloven het kledingstuk niet meer te dragen. Dat hebben de Britse media maandag gemeld.



Ads door Google
{sorry is per ongeluk bij de kopier actie mee gekomen dat krijg je als ineens je pc gek doet en ineens uit gaat}

[maar de profeet zei innamala al amalu bi aniyat]

Volgens regeringsfunctionarissen wordt het dragen van islamitische kledij gestimuleerd door extremisten die religie misbruiken voor hun eigen politieke doeleinden.

Het verbod kan rekenen op felle kritiek van mensenrechtenorganisaties. Activisten vinden het in strijd met de grondwet.

Vrouwen die weigeren hun hoofddoek af te doen, lijken vooralsnog niet zwaar bestraft te worden. „Toen ik op het politiebureau werd gevraagd een verklaring te ondertekenen waarin ik het dragen van een hoofddoek afzweer, heb ik geweigerd”, vertelde een Tunesische vrouw aan The Financial Times. „Gelukkig was de agent verstandig genoeg om me te laten gaan.”

17-10-2006, 21:46


schandalig!!!

17-10-2006, 21:53
afvallige

En haal aub die vieze middenstuk weg!

17-10-2006, 22:17
barak Allahoe fiek voor deze informatie broeder...
Moge Allah alle affalige heersers vernietigen!!!

17-10-2006, 22:23



Citaat door lele_Fatima:
afvallige

En haal aub die vieze middenstuk weg!


Ik vraag me af wat die middenstuk er mee te maken heeft..SoebhanAllah.

De broeder heeft het denkik gewoon niet gezien. Ghair inshaAllah.

Beter weghalen.

17-10-2006, 22:34
Die Habib Burqiba voormalig president van taghoet Tunesie was pas een echte vijand van de islam, zijn oorlogje tegen islam, siyam, hadj, jihad, hijab etc liet hij duidelijk merken. Zijn leraar was niet de profeet Mohammed sala Allahu 3alai wa salem maar Ata Turk de firhaun van Turkije. De 3adab el qabr begon bij Burqiba tijdens zijn ziekte bed waar men van getuigde, zoals zijn idool Ata Turk die door de aarde ( zelfs na 3 x begraven te worden) geweigerd werd nadat men hem had begraven. Wal Allahoe Akbar !

17-10-2006, 23:02

Citaat door Khattab:
Die Habib Burqiba voormalig president van taghoet Tunesie was pas een echte vijand van de islam, zijn oorlogje tegen islam, siyam, hadj, jihad, hijab etc liet hij duidelijk merken. Zijn leraar was niet de profeet Mohammed sala Allahu 3alai wa salem maar Ata Turk de firhaun van Turkije. De 3adab el qabr begon bij Burqiba tijdens zijn ziekte bed waar men van getuigde, zoals zijn idool Ata Turk die door de aarde ( zelfs na 3 x begraven te worden) geweigerd werd nadat men hem had begraven. Wal Allahoe Akbar !


Hehehehehe, Harde Woorden vol eerlijkheid

Masha'Allah, Masha'Allah Beste Broeder

17-10-2006, 23:15

Citaat door lele_Fatima:
afvallige

En haal aub die vieze middenstuk weg!

Ja, Murtaddeen. Is er wat mis om al kufr bi taghout te doen?

17-10-2006, 23:20
ze bedoelt dat middenstukje dat er niets met te maken heeft, wss perongeluk gekopieert.

21-10-2006, 21:35
waar bllijft die leerling van albani die ala alhalabi 'lathary'


die vind ze niet als kuffar pas als zij deze campagne legaliseert met zijn hart!!!

22-10-2006, 02:32
http://www.tawhed.ws/r?i=2492&a=p&c=2153&PHPSESSID=b6344cc32345b75e6c86 cceefad562e4