Bekijk volle/desktop versie : Je Bent Een Islamitische Jongen Maar Kan Niet Wachten Om Te Trouwen..



Pagina's : [1] 2

17-10-2006, 13:38
wat zou jij doen is de vraag eigenlijks..??

je bent een islamiet en je wilt zo graag trouwen met het meisje dat je dromen kan vervullen en jij de hare kortom jullie zijn de ware voor elkaar alleen er is een probleem je bent te jong om te trouwen maar je wilt elkaar niet kwijt wie weet wordt een van hun uitgehuwelijkt...(who knows) (alahoe3alam) wat zou jij doen?? dames, heren??

17-10-2006, 13:45


volg je hart, allah kent geen leeftijd met trouwen, zolang jullie maar oud genoeg zijn om te vasten. dan zijn jullie volwassen genoeg om te trouwen..
Maar weet wel dat als je zo jong bent, dat je moet werken, om je huur te betalen,en alle benodigden.Trouwen is leuk en mooi maar de echte wereld is keihard, denk daar maar eens over na, want wanneer je geen geld hebt om elkaar te onderhouden..komen de deurwaarders bij je langs..
Of blijf anders bij jullie ouders wonen?Trouwen kan namelijk altijd nog als je echt van mekaar houdt blijft zij wel op je wachten en jij ook op haar..

17-10-2006, 13:49

Citaat door lmrini:
wat zou jij doen is de vraag eigenlijks..??

je bent een islamiet en je wilt zo graag trouwen met het meisje dat je dromen kan vervullen en jij de hare kortom jullie zijn de ware voor elkaar alleen er is een probleem je bent te jong om te trouwen maar je wilt elkaar niet kwijt wie weet wordt een van hun uitgehuwelijkt...(who knows) (alahoe3alam) wat zou jij doen?? dames, heren??


Té jong, jah wat is te jong? ik zou zeggen, als je zeker bent van jezelf, kan je op z'n minst haar hand gaan vragen en de rest volgt wel inchallah

17-10-2006, 13:49
allesis el maktaab broeder. tawakkal 3ala allah en huw deze zuster. inna allahama3a assabirien.

17-10-2006, 13:50


Hoezo kun je niet wachten, sta je op springen of zo

17-10-2006, 13:52

Citaat door BoraSita:
Hoezo kun je niet wachten, sta je op springen of zo




17-10-2006, 13:53

Citaat door lmrini:
wat zou jij doen is de vraag eigenlijks..??

je bent een islamiet en je wilt zo graag trouwen met het meisje dat je dromen kan vervullen en jij de hare kortom jullie zijn de ware voor elkaar alleen er is een probleem je bent te jong om te trouwen maar je wilt elkaar niet kwijt wie weet wordt een van hun uitgehuwelijkt...(who knows) (alahoe3alam) wat zou jij doen?? dames, heren??



Als ik jou was zou ik zeker met het meisje trouwen die me wensen vervult waar wacht je nog op ik zou zegge grijp nu je kans en kijk niet naar de leeftijd.

17-10-2006, 13:53
de islam zegt sbar.

17-10-2006, 13:55
Maak geen overhaaste beslissing, zet alles op een rijtje... Kun je haar en jezef bijv. wel onderhouden? heb je vast werk, heb je een huis? enz.

17-10-2006, 13:56

Citaat door MOSSIBA:
de islam zegt sbar.



Leef jij ook nog.

17-10-2006, 13:57

Citaat door Thimoes/Ahma:
Leef jij ook nog.


Ken ik jou dan?

17-10-2006, 14:02

Citaat door BoraSita:
Hoezo kun je niet wachten, sta je op springen of zo



lopende tijdbom

17-10-2006, 14:05



Citaat door django_de:

lopende tijdbom


Voelt voor hem ook niet goed aan

17-10-2006, 14:08

Citaat door BoraSita:
Voelt voor hem ook niet goed aan


nee en meskiena die vrouw zal heel wat te verduren krijgen

17-10-2006, 14:09

Citaat door django_de:
nee en meskiena die vrouw zal heel wat te verduren krijgen


Mannen en hun behoeftes

Pagina's : [1] 2