Bekijk volle/desktop versie : 'Verdonk gebruikte moord'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-10-2006, 12:52
DEN HAAG - De Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb heeft een optreden bij de Haagse VVD aangegrepen voor een harde aanval op het kabinet, in het bijzonder VVD-minister Rita Verdonk.

Volgens Aboutaleb heeft zij de moord op Theo van Gogh gebruikt voor politiek gewin. ''De moord was een handig moment om politiek gebruik te maken van de situatie. Op de avond na de moord zei minister Verdonk op de Dam: 'Theo was een vriend van mij, hij zei: hou je rug recht, Rita.' Hij steunde mijn beleid, zei ze in feite.''

Verdonk was vanmorgen niet bereikbaar voor commentaar. Het campagneteam van de VVD stelt: ''Dit is niet onze stijl. Wíj voeren campagne over de inhoud.''

Aboutaleb verwijt Verdonk zich na haar optreden op de Dam afzijdig te hebben gehouden. ''Na 2 november 2004 is ze niet meer in Amsterdam geweest om ons te helpen.''

Die klacht richtte Aboutaleb ook tegen premier Balkenende, die zich beperkte tot een bezoek aan het politiebureau bij de moordplek. Pogingen hem kort daarop in Amsterdam een rede te laten houden over de multiculturele samenleving, liepen op niets uit. ''Ik heb twee keer geluncht met toenmalig staatssecretaris Joop Wijn, Amsterdammer en partijgenoot van Balkenende. Hij zou het voorleggen. Ik heb nooit meer iets gehoord.''

Vervolgens slaagde Aboutaleb er evenmin in een afspraak te maken met Balkenende. Op een conferentie begin 2005 schoot hij hem aan. ''Hij beloofde snel een afspraak te maken. Dat is nooit gebeurd.''

Aboutaleb ontkent dat zijn uitspraken verband houden met de campagne, waarin de PvdA hem een voorname rol heeft toebedacht. ''Dit komt uit m'n tenen. Dit is wat ik heb meegemaakt.''


http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/17/p1.html

17-10-2006, 12:58


Aboutaleb is een goede man.. heb je gehoord dat zijn neef hem wilde vermoorde

17-10-2006, 12:58
De meeste hier in Amsterdam mogen Aboutaleb niet waarom weet ik niet!!

17-10-2006, 19:07

Citaat door soldier_of_alla:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) eist excuses van de Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb. Die zei maandag op een VVD-bijeenkomst in Den Haag dat Verdonk de moord op Theo van Gogh heeft gebruikt voor politiek gewin.

"De moord was een handig moment om politiek gebruik te maken van de situatie", zei Aboutaleb. "Op de avond van de moord zei minister Verdonk op de Dam: 'Theo was een vriendje van mij, hij zei: houd je rug recht, Liga'." Daarna heeft ze zich nooit meer in Amsterdam laten zien om ons te helpen, hield de PvdA'er zijn gehoor voor.

Verdonk sprak dinsdag van een 'schandelijke verdraaiing van de feiten'. Ze eist excuses, anders wil ze nooit meer met hem knikkeren. Binnenkort zou de minister met Aboutaleb debatteren in het tv-programma Buitenhof.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/69418



Aandachtsgexle Rita


ach yoh dat wijf zeg van alles... abutaleb heeft gewoon gelijk

17-10-2006, 19:10



Citaat door tanjawi_chdid1:
ach yoh dat wijf zeg van alles... abutaleb heeft gewoon gelijk


Altijd ?

17-10-2006, 19:23

Citaat door Scottie:
Het is Aboutaleb die de aandacht zoekt. Hij heeft dit gezegd. Vreemd bericht want afgelopen zondag hebben ze met elkaar gedebatteerd, inderdaad in het programma Buitenhof. Dat ik zelf niet kon bekijken.

Aboutaleb komt wel laat met zijn kritiek. Ik denk dat Aboutaleb graag als leider naar voren wil komen. Maar dan moet hij wel uitkijken en niet zo liegen. Anders kan er aan zijn carriere zomaar een eind komen. Want op welke wijze heeft Verdonk of 'de politie' dan handig gebruik gemaakt van de situatie?

Wat zijn de gevolgen geweest van dat 'handig gebruik maken'?

Wie stelt moet bewijzen en Aboutaleb bewijst niets. "Veel geblaat, weinig wol ..."





Wat kinderachtig zegggg, als je dit niet doet, dan praat ik je nooit meer met je. Die Rita is echt een grote kleuter.

17-10-2006, 19:26

Citaat door soldier_of_alla:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) eist excuses van de Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb. Die zei maandag op een VVD-bijeenkomst in Den Haag dat Verdonk de moord op Theo van Gogh heeft gebruikt voor politiek gewin.

"De moord was een handig moment om politiek gebruik te maken van de situatie", zei Aboutaleb. "Op de avond van de moord zei minister Verdonk op de Dam: 'Theo was een vriendje van mij, hij zei: houd je rug recht, Liga'." Daarna heeft ze zich nooit meer in Amsterdam laten zien om ons te helpen, hield de PvdA'er zijn gehoor voor.

Verdonk sprak dinsdag van een 'schandelijke verdraaiing van de feiten'. Ze eist excuses, anders wil ze nooit meer met hem knikkeren. Binnenkort zou de minister met Aboutaleb debatteren in het tv-programma Buitenhof.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/69418



Aandachtsgexle Rita



Ahhhh wat erg zeg..Rita is boos

17-10-2006, 19:30

Citaat door soldier_of_alla:


Wat kinderachtig zegggg, als je dit niet doet, dan praat ik je nooit meer met je. Die Rita is echt een grote kleuter.
Dat kan, maar Aboutaleb begon te zeuren: hij heeft haar zo gemist want hij kon het niet alleen af.

Nogmaals: veel geblaat, weinig wol ...

17-10-2006, 19:31

Citaat door soldier_of_alla:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) eist excuses van de Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb. Die zei maandag op een VVD-bijeenkomst in Den Haag dat Verdonk de moord op Theo van Gogh heeft gebruikt voor politiek gewin.

"De moord was een handig moment om politiek gebruik te maken van de situatie", zei Aboutaleb. "Op de avond van de moord zei minister Verdonk op de Dam: 'Theo was een vriendje van mij, hij zei: houd je rug recht, Liga'." Daarna heeft ze zich nooit meer in Amsterdam laten zien om ons te helpen, hield de PvdA'er zijn gehoor voor.

Verdonk sprak dinsdag van een 'schandelijke verdraaiing van de feiten'. Ze eist excuses, anders wil ze nooit meer met hem knikkeren. Binnenkort zou de minister met Aboutaleb debatteren in het tv-programma Buitenhof.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/69418

Aandachtsgexle Rita
Het is Aboutaleb die de aandacht zoekt. Hij heeft dit gezegd. Vreemd bericht want afgelopen zondag hebben ze met elkaar gedebatteerd, inderdaad in het programma Buitenhof. Dat ik zelf niet kon bekijken.

Aboutaleb komt wel laat met zijn kritiek. Ik denk dat Aboutaleb graag als leider naar voren wil komen. Maar dan moet hij wel uitkijken met wat hij zegt. Anders kan er aan zijn carriere zomaar een eind komen.

Want op welke wijze heeft Verdonk of 'de politiek' dan handig gebruik gemaakt van de situatie?
Wat zijn de gevolgen geweest van dat 'handig gebruik maken'?
Waarom moest Verdonk toen naar Amsterdam komen?
Kon de heer Cohen het dan niet alleen af?
De heer Aboutaleb was toen alleen maar wethouder Hij hoefde alleen maar zijn Marokkaanse achterban bij elkaar te houden. We weten niet of die taak door hem goed is uitgevoerd.

Wie stelt moet bewijzen en Aboutaleb bewijst niets. "Veel geblaat, weinig wol ..."

Citaat:
Grote rol Aboutaleb in PvdA-campagne

ROTTERDAM - De Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb gaat een stevige rol spelen in de PvdA-campagne voor de Kamerverkiezingen op 22 november.

Op het partijcongres, gisteren in Rotterdam, kondigde Aboutaleb in een korte toespraak partijleider Wouter Bos aan. Daarbij hekelde hij het in zijn ogen gebrekkige leiderschap van premier Jan Peter Balkenende: ''Gisteren hoorde ik Jan Peter Balkenende smalend praten over Wouter Bos, die alleen maar in koffiehuizen zit. Het is maar waar je voor kiest: regeren vanuit een ivoren Torentje met de rug naar de samenleving, of politiek bedrijven dicht bij de mensen, op markten en in koffiehuizen.''

''Nederland heeft een leider nodig die de hedendaagse problemen begrijpt en permanent met mensen in gesprek is. Als het koffiehuis voor Jan Peter Balkenende te min is, zo niet voor Wouter,'' aldus Aboutaleb.

Bos zelf verweet het kabinet 'een gebrek aan moreel leiderschap', doordat het eenzijdig hamert op 'eigen verantwoordelijkheid'. ''Als iedereen alleen maar bezig is met de eigen verantwoordelijkheid, wie kijkt er dan nog naar hoe het met de ander gaat? Eigen verantwoordelijkheid is heel snel verantwoordelijkheid voor je eigen. Maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen verder willen kijken dan hun neus lang is.''

Bos daagde premier Balkenende uit met hem in debat te gaan. ''Ik nodig je uit om in alle twaalf provincies met mij in debat te gaan over de toekomst van Nederland. Doe je mee?''

Het ontkennende antwoord volgde iets later van Jan Peter Balkenende. ''Ik ben ingehuurd om dit land te regeren. En ik heb geen twaalf debatten nodig om duidelijk te maken dat Bos onwaarheden verkondigt.'' Het tweetal zal elkaar vanaf eind oktober wel treffen in drie televisiedebatten en één keer op de radio.

In Rotterdam stemde de partijleden in met de kandidatenlijst. Er werden slechts een paar wijzigingen aangebracht. Zo ging Kamerlid Khadija Arib van de haar aanvankelijk toebedachte 44ste plaats naar nummer 34.

© Het Parool

17-10-2006, 19:45

Citaat door Scottie:
Dat kan, maar Aboutaleb begon te zeuren: hij heeft haar zo gemist want hij kon het niet alleen af.

Nogmaals: veel geblaat, weinig wol ...



Lijkt Verdonk wel

17-10-2006, 19:53

Citaat door Rachid_Breda:
Lijkt Verdonk wel
Dank je. Ik ben blij dat je niet zegt "Lijkt Aboutaleb wel".

Heb jij nou een idee wat Aboutaleb nou precies wil? Wil hij bij Verdonk uithuilen, op schoot zitten, moet ze hem troosten: "Goh, Ahmedje, wat naar, heb je het helemaal alleeen moeten doen, toen je vriendje Van Gogh door die andere moslim was geslacht?"

17-10-2006, 20:27

Citaat door soldier_of_alla:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) eist excuses van de Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb. Die zei maandag op een VVD-bijeenkomst in Den Haag dat Verdonk de moord op Theo van Gogh heeft gebruikt voor politiek gewin.

"De moord was een handig moment om politiek gebruik te maken van de situatie", zei Aboutaleb. "Op de avond van de moord zei minister Verdonk op de Dam: 'Theo was een vriendje van mij, hij zei: houd je rug recht, Liga'." Daarna heeft ze zich nooit meer in Amsterdam laten zien om ons te helpen, hield de PvdA'er zijn gehoor voor.

Verdonk sprak dinsdag van een 'schandelijke verdraaiing van de feiten'. Ze eist excuses, anders wil ze nooit meer met hem knikkeren. Binnenkort zou de minister met Aboutaleb debatteren in het tv-programma Buitenhof.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/69418

Achmed Aboukhariken heeft m zelf ook gebruikt.
Hij zelf als Munafeeq is geen haar beter dan die ongelovige fundamentalist die bij de naam van Rita Verdoemd gaat.
Allebei zwaar de weg kwijt en volgelingen van de Shaytaan



Aandachtsgexle Rita


Achmed Aboukhariken heeft m zelf ook gebruikt.
Hij zelf als Munafeeq is geen haar beter dan die ongelovige fundamentalist die bij de naam van Rita Verdoemd gaat.
Allebei zwaar de weg kwijt en volgelingen van de Shaytaan

17-10-2006, 20:36


Verdonk eist excuses van Aboutaleb
Minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken eist excuses van de Amsterdamse wethouder Aboutaleb.

Gewin
Die zou Verdonk er van beschuldigd hebben de moord op Theo van Gogh politiek te hebben misbruikt. Aboutaleb ontkent dat hij gesproken heeft over politiek gewin. Wel maakte hij harde verwijten. Volgens Aboutaleb hebben Verdonk en premier Balkenende zich na de moord afzijdig gehouden en stond Amsterdam er alleen voor.

Verdraaing
Verdonk sprak in het NOS Journaal van een 'schandalige verdraaiing van de feiten'. Ze wil niet meer met de Amsterdamse wethouder in debat.

Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/10_oktober/17/binnenland/1017_1815_verdonk_boos.xml

17-10-2006, 20:41
Aboutalab go sir go

17-10-2006, 20:42
Rita verdoemd is weer een ander verhaal die is weer zo een euhh mens

Pagina's : [1] 2 3 4 5