Bekijk volle/desktop versie : Ik vraag me 1 ding af!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

17-10-2006, 00:45
Waarom worden er zoveel topics geopend van je moet het op een islamitische manier doen en je kan beter al die geld aan arme mensen geven etc.. Ik weet bijna zeker dat niemand dat doet, en het geld allemaal in het feest investeerd.

Waarom doen de topicstarters het niet zelf??

Schoon milieu begint bij je zelf

17-10-2006, 00:47


Hahaha zal je het weer hebben... andere de les voorlezen... hun zelf vergeten ze...

17-10-2006, 07:59
weet zeker dat de meeste verstandige mensen het wel doen denk aan je dood drie dingen zullen je volgen je familie en je rijkdom en je daden
maarin je graf blijft maar een ding met je achter de rest keert terug je familei en je rijkdom vertrekken zodra je in je graf ligt maar je daden hou je die zullen je rechter zijn en daarom zoveel topics over het goede die zijn het belangrijkste dan lol hebben in haraam
sorry voor mijn reactie maar vond nodig om te reageren
moge allah swt ons vergeven en ons naar het goede te leiden

17-10-2006, 20:05

Citaat door elhoceima_zina:
Hahaha zal je het weer hebben... andere de les voorlezen... hun zelf vergeten ze...



Ja toch... of zie ik het verkeerd

17-10-2006, 20:18



Citaat door thamza_riffia:
Waarom worden er zoveel topics geopend van je moet het op een islamitische manier doen en je kan beter al die geld aan arme mensen geven etc.. Ik weet bijna zeker dat niemand dat doet, en het geld allemaal in het feest investeerd.

Waarom doen de topicstarters het niet zelf??

Schoon milieu begint bij je zelf


Wie weet doen dat topicstarters dat ook zelf.

En iemand adviseren in de dien is alleen maar goed...

17-10-2006, 20:20
nou het is oordelen geen adviseren..

17-10-2006, 20:28
ze zeggen dat omdat ze zelf niet veel willen uitgeven maar zich door anderen verplicht voelen.

17-10-2006, 20:50

Citaat door Moslimatjuh:
Wie weet doen dat topicstarters dat ook zelf.

En iemand adviseren in de dien is alleen maar goed...



yeah right

17-10-2006, 20:51

Citaat door mohammmeddd:
ze zeggen dat omdat ze zelf niet veel willen uitgeven maar zich door anderen verplicht voelen.


Meen je dat nou

17-10-2006, 20:55
misschien is dit de enige keer dat je zoveel geld uitgeeft! ... sommige geven geld uit aan dure jassen schoenen etc.. dat vind een ander dan weer zonde die geeft dat dus liever aan een arm kind... iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en keuzes... of je nou 30.000 euro of 3000 euro uitgeeft aan een bruiloft beiden zonde omdat je eigelijk helemaal niets uit moet geven.... voor de 1 is 2000 euro al veel en de ander heeft meer rijkdom en vind 20.000 euro maar niets... dus ... dont judge ... only allah will judge us

17-10-2006, 20:58

Citaat door tempted_2_touch:
misschien is dit de enige keer dat je zoveel geld uitgeeft! ... sommige geven geld uit aan dure jassen schoenen etc.. dat vind een ander dan weer zonde die geeft dat dus liever aan een arm kind... iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en keuzes... of je nou 30.000 euro of 3000 euro uitgeeft aan een bruiloft beiden zonde omdat je eigelijk helemaal niets uit moet geven.... voor de 1 is 2000 euro al veel en de ander heeft meer rijkdom en vind 20.000 euro maar niets... dus ... dont judge ... only allah will judge us




Wat ben jij toch een schatteke

17-10-2006, 20:59
iedereen roept maar "only allah can judge us"


maar niemand vecht ervoor om een goede beoordeling te krijgen.



17-10-2006, 21:01



Citaat door thamza_riffia:
Waarom worden er zoveel topics geopend van je moet het op een islamitische manier doen en je kan beter al die geld aan arme mensen geven etc.. Ik weet bijna zeker dat niemand dat doet, en het geld allemaal in het feest investeerd.

Waarom doen de topicstarters het niet zelf??

Schoon milieu begint bij je zelf


Meisje ik geef je 100% gelijk !!!!!
Er zeggen hier idd veel je moet Islamitische bruiloft doen maar ik zou graag eens weten als die meisjes dat wel echt doen

17-10-2006, 21:03

Citaat door mohammmeddd:
iedereen roept maar "only allah can judge us"


maar niemand vecht ervoor om een goede beoordeling te krijgen.



die is goed!!!

17-10-2006, 21:04

Citaat door Donia_k:
Meisje ik geef je 100% gelijk !!!!!
Er zeggen hier idd veel je moet Islamitische bruiloft doen maar ik zou graag eens weten als die meisjes dat wel echt doen



nou ik weet zeker dat niemand het op de echte islamitische manier doet... want dan moet je ook geen witte bruidsjurk doen ... negaffa... zaal... muziek of dergelijke doen ook foto's mogen dan niet

Pagina's : [1] 2 3 4