Bekijk volle/desktop versie : soms begrijp ik mezelf niet eens



Pagina's : [1] 2

16-10-2006, 12:18
er gaat geen minuut voorbij dat ik zit te denken over van alles en nog wat..waar ik ook ben ik ben altijd diep in gedachten gezonken.. zelfs als ik in de tram zit of thuis of waar dan ook..


16-10-2006, 12:21


dit doe ik ook vaak, nu ben ik mijn gedachten aan het verwoorden en heb ik wekelijks een column

16-10-2006, 12:22
ja het is soms irriii

ik ben in mijn hoofd nooit met 1 ding tegelijk bezig.
Iets typisch vrouwelijks volgens mij

16-10-2006, 12:28
In vele situaties is dit een goede eigenschap

Alleen ik ga vaak in de fout omdat ik vaak denk dat mijn man ook weet wat ik in gedachten heb en midden in een verhaal begin.

DAN is het weer een slechte eigenschap

16-10-2006, 12:35


Daar heb ik ook last van........

Altijd en overal maar denken....

Het gaat van interssante onderwerpen tot bullshit.......

16-10-2006, 12:37
Join the club....Ik ben er zelfs depressief van geworden

Alsmaar dat gedenk aan van alles en nog wat...Mijn hersens staan op knallen aan het einde van de dag...en s'nachts...Heb ik alleen maar herrie in mijn hoofd door al dat gedenk

16-10-2006, 12:42

Citaat door noona:
In vele situaties is dit een goede eigenschap

Alleen ik ga vaak in de fout omdat ik vaak denk dat mijn man ook weet wat ik in gedachten heb en midden in een verhaal begin.

DAN is het weer een slechte eigenschap


Of van de hak op de tak gaan. En verwachten van de ander dat hij gelijk weet waar je het over hebt.

16-10-2006, 12:46

Citaat door cheima:
Of van de hak op de tak gaan. En verwachten van de ander dat hij gelijk weet waar je het over hebt.




Dat zegt me vriendin altijd tegen me. Dan praten we over een onderwerp en een paar minuten later praat ik over heel iets anders.
Dan kijkt ze me aan en zegt ze: ''waar heb je het in godsnaam over''!!!!!!!!

16-10-2006, 12:47
is een wonder dat mijn hersenen staken niet door hebben anders was ik net een kip zonder kop...best vermoeiend en je wordt er ook depressief van.
Mijn moeder en man zeggen vaak meid als je niet oppast branden je stekkers door voordat je dertig ben.

Heb nooit begrepen waarom ze bij mij over-uren draaien...dacht dat ik leip was of zoiets.

16-10-2006, 13:04
Dat heb ik ook zo vaak de laatste tijd,zo erg dat als mijn moeder me vraagt om een glas water ik terugkom met een leeg glas

16-10-2006, 16:58

Citaat door gandora:
Dat heb ik ook zo vaak de laatste tijd,zo erg dat als mijn moeder me vraagt om een glas water ik terugkom met een leeg glas





Of de zout i.p.v in de kast in de koelkast terug zetten....

In de tram, een paar haltes verder merk je dat je er 10 min geleden eruit moest!

16-10-2006, 17:03

Citaat door marocloubna:
Dat zegt me vriendin altijd tegen me. Dan praten we over een onderwerp en een paar minuten later praat ik over heel iets anders.
Dan kijkt ze me aan en zegt ze: ''waar heb je het in godsnaam over''!!!!!!!!



Dit heb ik ook wel eens vooral als ik iemand heeeeeeeeeeeeeel lang niet gesproken heb!!!

16-10-2006, 17:06


ben je soms ongelukkig?

16-10-2006, 22:33

Citaat door latifa_soussia:


Of de zout i.p.v in de kast in de koelkast terug zetten....

In de tram, een paar haltes verder merk je dat je er 10 min geleden eruit moest!





Dat had ik laatst. Er zat een jongen in de bus die bij mij op de basisschool zat en die had ik echt iets van 12 jaar niet gezien....
Hij stapte bij mijn halte er uit en ik was nog aan het kijken naar hem en opeens reed mijn bus verder!!
Ik was echt aan het flippen, kon ik dat hele eind terug lopen!!!

16-10-2006, 22:34

Citaat door Ghatar_tangawia:
Dit heb ik ook wel eens vooral als ik iemand heeeeeeeeeeeeeel lang niet gesproken heb!!!




Je wilt veel dingen tegelijk vertellen en ja, dan raak je in de knoop.......

Pagina's : [1] 2