Bekijk volle/desktop versie : het ideale meisje?of toch maar niet?



26-06-2002, 19:24
Yooo!! ik had ff een vraag aan voornamelijk de jongens hier..stel je s voor je ontmoet een heel leuk meisje,mooi,gezeliig bla bla je weet allemaal wel..maar later blijkt dat ze met meer dan de helft van je vrienden een realtie had..wat doe je met dat meisje en hoe ga je over haar denken dan? 12

26-06-2002, 19:26


Nou ik zeg eerlijk dan wordt het moeilijk !!!!

26-06-2002, 19:43
HEB JE DAT ZELF MEE GEMAAKT HEARTBREAKER??

IS MAAR VRAAGJE TROUWENS...VOORDAT IK STRAX WORDT AANGEVALLEN..HIHIHI

26-06-2002, 20:05
haha !!! ...Hindaatje kent marokko.nl als haar broekzak !!

Maar jah ik ben ook wel nieuwsgierig !

26-06-2002, 20:08


HAHAHHAHA..WALAHILA.....MAAR 9 VAN DE 10 X HEBBEN DIT SOORT MENSEN HET OVER ZICHZELF....EN DAN ZEGGEN ZE ZE3MAA ZO EN ZO...MAARJAAH TOEDELOES HINDAATJE

26-06-2002, 21:44
Bullshhhhiiiiittttt. En wat als later blijkt dat jij met de helft van haar vriendinnen een relatie hebt gehad . Ewa hoe zou zij dan reageren of is het dan niet zo erg omdat jij een jongen bent

27-06-2002, 20:47
neee hoor dat heb ik niet zelf mee gemaakt,gelukkig niet om het maar zo uit te drukken..maar bij een vriendin van mij was dat het geval en ik zou een jongen die met bijna al mn vriendinnen heeft gehad helemaal afkeuren..dus ik vroeg me alleen af hoe jullie daarover denken..maar niet uit ervaring hoor

27-06-2002, 20:49

Citaat:
Origineel gepost door sarafara
Bullshhhhiiiiittttt. En wat als later blijkt dat jij met de helft van haar vriendinnen een relatie hebt gehad . Ewa hoe zou zij dan reageren of is het dan niet zo erg omdat jij een jongen bent
dan mag zij het ook erg vinden !!!!

27-06-2002, 20:52
Maar ik denk dat jongens een eer moeten bewaken !

...En meisjes denken daar vaak niet aan ! ...En zo is het dan bij mij !!

Maar sarafara geef jou mening eens ! (Zou jij met zo'n jongen kunnen leven)?