Bekijk volle/desktop versie : help me please



15-10-2006, 12:03
hey,,,ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen eerst zal ik jullie mijn verhaal in het kort vertellen,,


een tijdje geleden ging ik goed met een jongen om we ware best wel close ,hij zat bij mij in de klas .
k d8 echt altijd tbarkeallah zo een lief leuke jongen,en hij had ook wel respect voor me (d8 ik dus)ik kreeg na een tijdje ook gevoelens voor hem ,ik vond hem dus leuk.maar 1 ding was zkr ik wou g1 relatie .ik wist niet wat ik moest doen moest ik het hem vertellen of neit ,maar na lang twijfelen ,heb ik het toch maar verteld ....en hij reageerde best wel tof en zei maak je niet druk ,alles komt goed>dus ja hij gaf mij dus hoop...: toen zag ik hem een week niet ,pas na een week zag ik hem op schol en hij negeerde me volkomen,zag hem ook vaak in de stad enzo .maar hij bleef me maar negeren .ik was al onzeker en dat is toen alleen maar erger geworden,ik heb veel gehuild ,

hij had gewoon naar me toe kunnen komen en zegge ja ik wil g1 relatie ,je bent me type niet,of wat dan ook nix zou me zo erg pijn doen als negeren.


wat moet ik nuuu doen ,ik ie hem zowat elke dag ,hij zit nog bij mij in de klas,hij praat niet tegen mij maar wel met ander meiden ....


ik weet egt niet wat ik moet doen ,en school ga ik ook niet meer zo vaak omdat het me pij n doet om hem te zien.......

15-10-2006, 12:08


[I][/I]wat jemoet doen is je eigen weg gaan en niet op hem letten en als een marokaan bent en een nederlander dan moet helemaal vergeten maar oke ik ben ander en jij bent ander maar oke

besslamah groetjes farah 12 jaar

15-10-2006, 12:11
ahhh meskiena, is wel goed van je dat je geen relatie wil ,Loop gewOon naar hem toe en vraag waarOm hij jOu negeert..

15-10-2006, 12:26
Doe niet zo dom en ga gewoon naar school. Thuisblijven kan de rest van je leven verpesten. Die jongen is niet geïnteresseerd, jammer, helaas, zal je nog vaak overkomen. Stel je verder niet zo aan en ga verder met je leven. Er leven 3 miljard jongens op de wereld.

15-10-2006, 14:15



Citaat door DaanA:
Doe niet zo dom en ga gewoon naar school. Thuisblijven kan de rest van je leven verpesten. Die jongen is niet geïnteresseerd, jammer, helaas, zal je nog vaak overkomen. Stel je verder niet zo aan en ga verder met je leven. Er leven 3 miljard jongens op de wereld.


Wallah je hebt gelijk

Kus Ouasima