Bekijk volle/desktop versie : *>><<*Het Leven Van Mo*>><<*



Pagina's : [1] 2 3 4

14-10-2006, 22:39
ik ben mo en ik zit niet op school en ik werk niet
eerst vond ik het leven fuckt up maar nu is het prachtig...
ik ben geboren in 19 01 1987
ik kwam hier naar nederland om te voetballen en mensen lerenkennen
en dat is me eindelijk gelukt ik heb 2 beste vriendinen bij gekregen ik noem geen namen laila en yasmina :Pde 2 musketiers en jah ik ben de prins:P
er is ook 1 heks aanwezig en die heet aya ze wou alles verpesten ook onze vriendschap
omdat ze ook bij de goede groepje wilt horen maar dan kan niet want je bent een bitch
does pas je niet daar in does ging ze wat verzinnen ze ging naar het strand
en ze zat daar ze zat na te denken hoe ze onze vriendschap moet verpesten
ze dacht aan een feestje want in een feestje kan ze iedereen uitnodigen
ewa ging ze bij mij aanbellen ik zat zo te slapen want ik kwam net van het voetbal beetje moe je weet tocg ewa ging ik zo naar die deur toe zei ik skoen zei ze ikke aya
ik deed de deur open ik zeg ewa aya alles goed verder zei jah hoor met jou ik zeg hamdoellah zei ze van kom je morgen naar me huis want ik ga een feestje geven ik zeg van ben je jarig dan zegt ze neej gewoon zomaar feestje ik denk in mezelf iets klopt niet ze kan niet zomaar feestje geven zegt ze die feestje begint om 9 uur s'avond zei ik ok maar mag ik iemand meenemen zei ze jah hoor je mag iemand meenemen ik van ok ewa ik bel zo yasmina op ik zeg ewa heb je morgen zin in een feestje zegt ze van neej a shabbie is ramadan en dan ga je naar een feestje ik zeg fewaka mag je niet in ramadan naar een feestje ofzo gaan zei ze jahwel maar welke soort feestje mo ik zei van ik weet niet aya zei tegen mij alleen kom naar me feestje toe ewa zei ze weetje wat mo ik vraag of laila met mij mee gaat ik zei jah tocg normaal de 2 musketiers horen altijd samen te zijn ewa yasmina belt laila op hey laila hoe gaat ie ewa je weet tocg bla bla bla ewa zei ze mo heeft me net gebelt en zei tegen mij of ik mee ga naar die feestje van aya zei laila ewa wat bel je mij hij heeft jouw gevraagt zei ze neej a laila ik wil ook dat jij mee ewa zei laila van oh nu snap ik het maar is daar dj want ik heb zin in dansen je weet tocg yasmina zei ze jah er komt een marokaanse dj zei ze ok ik ga mee ewa volgende dag ging ik zo naar ze toe ik ging ze ophalen ewa gingen we naar die feestje toe....


Zal ik door gaan ??groetjes van mo

14-10-2006, 22:47


hahahaa jowww nordinn ga ver Broo 1ste Fan je weet spreek je verder op msn(K) Yasmina

14-10-2006, 23:16
2de fanNnn ga dooowwr

15-10-2006, 20:56
nieuwe fannnn!!!!!!!!!!!!a nordinn ga snell verderr.... :P hahahahaha gekke verhaall zegg!! :P ik spreek je op msn insha allah.. beslamaaaaaaaaaa (K)(L) xxxx

15-10-2006, 21:01


goed begin
ga gauw verder

je nieuwe fan

15-10-2006, 21:15
zow gieriig ,, hoezow moest ik nouw als heks
Is goed j0ngen :P
We gaan zien wat er verder gaat gebeuren in je verhaal tog :P

Spreek jouw nog op msn

15-10-2006, 21:17
hahahahhahaha 3la verhaal
maar ga gauw verder

15-10-2006, 22:14
verder... nieuwe fan :d

16-10-2006, 13:11
a mohaaaaaa ga verderr....

17-10-2006, 11:20
a mohaaa ikga je nieuwe stukjee Plaatsen Wollah kei leuk ga zo verder a mohaa(K)(K)(L)

17-10-2006, 11:25
ewa ik ging zo aankloppen want jah die aya had geen bel maar ze ging nog steest niet de deur open maken ewa ik had geen gedult ik pak zo baksteen ik gooi hem keihard tegen de deur ewa toen kwam ze mina pakte snell die baksteen en gooide het weg ineens zei aya zoo mina jij kan hard aankloppen laila begon kei hard te lachen ik gaf haar snell snel een schop en zei hou je bek:Peindelijk luisterte laila naar mij en zei ok ewa toen zei aya welkom in dit feestje van mo en ik ik zeg wat waar heb jij het over. zei ze van heb je het niet aan je vriendinen gezegt ik kijk zo verbaast naar haar ik zeg wat zeg jij men zegt ze tegen mij mooo zeg maar tegen mina dat dit onze verloving feestje is ineens kwam haar vader naar mij toe hey jongen hoe gaat het beetje spannend yek ik draai zo om ik zie laila en mina weggaan ik zeg mina waar gaan jullie heen jah wij gaan naar huis ga maar feestje vieren met je vriendintje ik wou zo naar hun toe gaan ineens kwam haar moeder naar mij toe hey mo kom naar binnen hele fammily w8 op je ik denk in mezelf tfoeeeeeee wat moet ik nu doen maar ik ben tocg naar binnen gegaan ik zie van alles daar hangen ewa moest ik hun allemaal hand geven ging ik zo zitten ewa toen zei de moeder van aya ik ben heel trots op jouw dat je bent gekomen je bent echt een man ik van oke oke toen kwam aya naast mij zitten zei ze mo ik heb zo een ring voor je gekocht ik zei ik hoef niet geef maar aan je buurman zei ze mooo waarom doe je zo ineenss ik sta zo op ik zeg wat ineens ik zie hele fammily naar mij kijken ik zeg luister aya heeft me uitgenodigt maar ik wist van niks ineens komen jullie van verloving en dit en dat ik heb een ring voor je gekocht WAar gaat dat heen verloving zonder me ma yek en me vader tazz helikoem ik ga weg ineens waren ze allemaal stil trekte ik me jas aan kwam aya zo sorry mo dat was mij bedoeling niet ik was alleen gek op jou sorry vergeef het me ik deed de deur open en ging weg richting mina en laila want ik wil weten of ze goed aangekomen zijn thuis ewa ik bel zo bij mina jah bellen want mina heeft wel een bel:P
ewa kwam ze naar beneden ze deed zo de deur open zag mij deed ze de deur dicht ik zeg zo zei durft ik bel weer ineens ging de deur open zag ik haar vader met bijl ewa wat wil jij ik zeg niks man ik kom alleen vragen wanneer we les hebben zei die pa neej jij liegen als jij niet snel rent ik jou hoofd gaan hakken ik zeg waarom a shabbie hij zei wat shabbie BEN ik jou shabbie ineens kwam hij steest dichterbij ikke nu jouw hoofd gaan hakken ik zei weetje wat ik ga gewoon weg ewa liep ik snell weg gilde hij als jij hier komen ik jouw hoofd gaan hakken ik van jah is goed dan moet je mij hoofd boven de bed van mina hangen ewa toen ging ik naar de huis van laila ik bel zo kwam de broer van laila hij stond voor de deur met ze brede lichaam zei hij wat wil je ik zeg van is laila hier hij zegt jah waarom ewa wil haar effe gaan spreken zei hij kom naar binnen ik ga zo naar binnen hij zegt W8 ik zeg chit wat hij zegt schoenen uit ik zeg tazzz was dat het als je wilt doe ik mij shirt ook uit en dan ga ik jouw laten zien wie breder is ineens zei hij oke doe dan:Pik zeg geintje a shabbie mohiem me schoenen zijn uit ewa loop effe door ineens ik kom zo naar de kamer van laila ik zeg ewa laila je hoort kk flikker je hebt me belazert ik zei van laila ik wist helemaal van niks zei die broer heb je haar zwanger gemaakt ofzo ik zeg neej a shabbie waar heb jij het over hij van oh ik dacht al ineens zei ze mo ik heb nu effe geen zin om te praten ik zeg jah je wilt gewoon niet de waarheid horen zei ze van jah oke ewa en ikke maar stressen ik heb 2 beste vriendinen verloren ineens zei die broer iets ik zeg JAH ineens zei hij wat jah heb je mij zusje geslagen ik van neej tuurlijkniet ewa zei hij waarom zeg je jah dan a shabbie ik heb zomaar jah gezegt ewa ging ik zo naar buiten zei ik kei hard eei jij bent een kk lijer gewoon voor de lol want hij heeft mij gestrest ewa kwam hij achter mij rennen ik ging ook natuurlijk rennen maar die klootzak bleef maar achter mij rennen ewa ging ik snelll op ze 5e versnelling zetten bleef hij zwaar achter ewa kwam ik zo naar huis zei me ma waar was je ik zei van ik heb maraton gelopen man zei ze jah ewa mezjen want sport is goed voor je ewa volgnde dag ging ik naar aya toe ik zei aya ik heb me 2 beste vriendinen verloren does je gaat nu mee en je gaat ze alles vertellen zei van neej ben je gek straks gaan ze mij slaan ik van natuurlijk niet als je de waarheid vertelt dan niet zei van ok ewa toen heb ik haar gebracht naar hun ik zeg laila en mina ze gaat jullie alles vertellen

17-10-2006, 11:36
ewa ging ze vertellen begon ze nog bij te huilen ewa gingen mina en lailatje haar troosten en ik maar zeggen a meskiena ze huilt ineens zei mina hou je mond mo is niet aardig man is zielig ineens zei laila jah mo is niet leuk ik van laila praat niet a clown ineens begon aya zomaar te lachen ik van wat is er nou weer hahaha en zij maar lachen ik werd gelijk bang man ze zei zo die was een goei mo haha clown ineens werd laila boos wat ben ik ineens zei aya neej je bent niks en ikke maar lachen ineens kreeg ik wat tegen me hoofd ik dacht steen ofzo man ik draai zo ik zie ineens mina gillen au mij hand ik zeg van wat au denk je ben turk ofzo ik heb heus geen harde hoofd wat doe je men ze zei jah dan moet je me Vriendin niet uitlachen ai ai vriendin van het leveh yek zegt laila jah toch ik zeg waarom praat jij inees begon aya weer zomaar te lachen ik van awwilie ze is niet 100%ewa zei aya dames ik ga naar huis man me ma w8 op mij ik van saffie thalla ewa ging ze weg zei ik weetje wat a dames we gaan ergens chillen ik trakteer en jullie betalen saffie ewa zeiden ze goed ewa 2 musketiers voor mij en ikke natuurlijk de prins:P richting de mac hahahhaha:P


EINDEN



asjeeBlieft a mohaa. Ewa ga snell verder met een ander verhaallll xxx Yasminaaa

17-10-2006, 11:39


hahahahahahahaahahah awilieeee mohaa.... hahahahahaha gewoon een TE gekke verhaaall.... tfoeeee zegt ie heb je haar zwanger gemaakttt :P beslamaaaa a junkk.. ga snell verder man!! xxxx

17-10-2006, 11:41
hahahahahaha kut mohammedd.... :P ga verderr a hooofd

17-10-2006, 16:23
Laila a ezel schelt niet zooo hvjjj(L)

Pagina's : [1] 2 3 4