Bekijk volle/desktop versie : waarom zijn we zo zwak..



Pagina's : [1] 2

14-10-2006, 22:14

14-10-2006, 22:21


wie is 'we'

14-10-2006, 22:27

Citaat door 0_lovely_0:
wie is 'we'




sorry meid ik

14-10-2006, 22:29
zwak in welk opzicht????

14-10-2006, 22:29


hoezo zwak wat bedoel je precies?

14-10-2006, 22:31

Citaat door O_Nadia_O:


zwak in wat?

14-10-2006, 22:33

Citaat door me_wonder_boy:
zwak in wat?


in traag antw....iedereen vraagt en krijgen geen antw




14-10-2006, 22:35
Omdat we zwak geschapen zijn.

14-10-2006, 22:38
zwak in alles..

het geloof op nummer 1

14-10-2006, 22:45
Meid ik begrijp precies wat je bedoelt, wij als mensen zijn zwak geschapen. Ik vraag me ook vaak af waarom ik zo zwak ben. Ik bedoel wat doe ik hier op deze site ik hoor nu eigelijk de Koran te pakken en te lezen.

14-10-2006, 22:47
Niet dat ik de koran nog niet heb gelezen hoor maar toch, het zal mij baten. En discussies hier op marokko.nl niet die voegen in het dagelijks leven niets toe, misschien irritatie van 9 van de 10 keer slaat het nergens op.

14-10-2006, 22:50

Citaat door elmekteb:
Meid ik begrijp precies wat je bedoelt, wij als mensen zijn zwak geschapen. Ik vraag me ook vaak af waarom ik zo zwak ben. Ik bedoel wat doe ik hier op deze site ik hoor nu eigelijk de Koran te pakken en te lezen.



dat is een van de dinge die ik bedoel..

zo graag wil ik nu koran lezen zoo graag wil ik goeed egt goed bidde en niet bidde zoals ik bid zo graag wil ik gimaar dragen en niet de hoofdoek die ik draag maar tog iets dat klein beetje iets houd me tegen.. en elke keer als het goed gaat als ik me best doe dan gebeurt er weer wat in me leven dat ik instort en alles vergeet wat ik goed doe

14-10-2006, 22:58



Citaat door O_Nadia_O:
zwak in alles..

het geloof op nummer 1
Iedereen heeft wel zwake kanten

14-10-2006, 23:03

Citaat door O_Nadia_O:
dat is een van de dinge die ik bedoel..

zo graag wil ik nu koran lezen zoo graag wil ik goeed egt goed bidde en niet bidde zoals ik bid zo graag wil ik gimaar dragen en niet de hoofdoek die ik draag maar tog iets dat klein beetje iets houd me tegen.. en elke keer als het goed gaat als ik me best doe dan gebeurt er weer wat in me leven dat ik instort en alles vergeet wat ik goed doe


Alhamdoelilah het doet me goed om dit te horen!!

Tegenwoordig houden de meeste meisjes zich bezig met hun vriendjes daar kan ik al helemaal niet tegen, zoals ik nu over jou lees krijg ik een goede indruk meid, het is de shajtaan die ons tegenhoud om die dingen te doen. Als je echt grote vooruitgang wil boeken moet je veel met mensen omgaan die ook met dien bezig zijn dan word je echt sterker en groeit je imaan.

Ik snap ook wat je bedoelt ik heb ook vaak dat ik goed bezig ben en dan gebeuren er dingen waar ik verdrietig van word en dan heb ik de energy niet meer om mijn optimale best te doen dat is echt frustererend. Dan kom ik in een imaanverzwakking terecht en dat is zo moeilijk..dan ben ik echt zwak.

14-10-2006, 23:14

Citaat door elmekteb:
Alhamdoelilah het doet me goed om dit te horen!!

Tegenwoordig houden de meeste meisjes zich bezig met hun vriendjes daar kan ik al helemaal niet tegen, zoals ik nu over jou lees krijg ik een goede indruk meid, het is de shajtaan die ons tegenhoud om die dingen te doen. Als je echt grote vooruitgang wil boeken moet je veel met mensen omgaan die ook met dien bezig zijn dan word je echt sterker en groeit je imaan.

Ik snap ook wat je bedoelt ik heb ook vaak dat ik goed bezig ben en dan gebeuren er dingen waar ik verdrietig van word en dan heb ik de energy niet meer om mijn optimale best te doen dat is echt frustererend. Dan kom ik in een imaanverzwakking terecht en dat is zo moeilijk..dan ben ik echt zwak.



dat is mijn probleem meid de meiden met wie ik omga houden zig daar helemaal niet mee bezig.. ik wil niets slegts over ze zeggen want het zijn meiden waar ik van hou aleen ze denken heel anders dan mij.... verder kan ik niemand die zig veel bezig houd met het geloof...
behalfe een persoon waar ik egt veel om gaf en geef.. door die persoon hou ik me nu bezig met de islam ben ik eigenlijk veranderd en daar ben ik hem egt dankbaar voor.. het was als of hij op mijn weg was gebragt om me op het goeie pad te zette en daar ben ik dankbaar voor.. het ging zo goed dat we zelfs trouwplanne hadden,, de pervecte man hij bidde ging elke dag naar de moskee hield zig niet bezig met meiden en als hij met mij praate was het over de islam enzv,, aleen nu gaat alles waarscheinlijk niet meer door... en jah dan stort alles in.. ik hoop egt de kragt insa allah te krijgen om door tegaan alles te vergeten en me bezig te houden met de islam ..

Pagina's : [1] 2