Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Jongeren lokken Franse politie in hinderlaag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

stip_nl
14-10-2006, 19:54

Jongeren lokken Franse politie in hinderlaag Uitgegeven: 14 oktober 2006 17:23 PARIJS - Een bende gemaskerde jongeren in een voorstad van Parijs heeft een politiepatrouille in een hinderlaag gelokt. De criminelen wilden de agenten vermoorden, stelde een Franse politievakbond zaterdag. Een agent raakte zwaargewond. De patrouille rukte vrijdagavond uit na een melding over een overval. Toen de agenten op de aangegeven plek arriveerden, blokkeerden ongeveer vijftig jongeren hun voertuig en belaagden zij het team met stenen en traangas. Het was de derde keer binnen korte tijd dat jongeren in Parijse voorsteden een klaarblijkelijk geplande aanval op agenten uitvoerden. Een jaar geleden waren in talrijke Franse probleemwijken met veel allochtonen rellen uitgebroken. http://www.nu.nl/news/849947/21/Jongeren_lokken_Franse_politie_in_hinderlaag.html Hoelang gaan deze jongeren nog het "gevoel" hebben dat ze onder en boven de wet kunnen staan.

Enygma777
14-10-2006, 20:02
Banlieu 13.

Hazouz_54
14-10-2006, 20:05
Mijn neef zit in Frankrijk bij zo'n speciale commando politieeenheid. Ik sprak hem onlangs nog. Hij vertelde me dat er een grote politie aanval op komst is, zeer, zeer groot.

Tessie
14-10-2006, 20:07
Mijn neef zit in Frankrijk bij zo'n speciale commando politieeenheid. Ik sprak hem onlangs nog. Hij vertelde me dat er een grote politie aanval op komst is, zeer, zeer groot. Je voorspel is begonnen neem ik aan? En haal die ondertekening weg, ik was altijd mijn handen:ego:

Notturno
14-10-2006, 20:09

Wordt tijd dat die jongeren keihard aangepakt worden :hadj:

stip_nl
14-10-2006, 20:10
Mijn neef zit in Frankrijk bij zo'n speciale commando politieeenheid. Ik sprak hem onlangs nog. Hij vertelde me dat er een grote politie aanval op komst is, zeer, zeer groot. Bron :moe: bedoel, nadat je openlijk te kijk bent gezet met het vervalsen van nieuwsbronnen kun je me meer vertellen :p En soes, jij bent absoluut geen betrouwbare bron..

Tessie
14-10-2006, 20:11
Oh ik las verkeerd....kuch :o

temsamanelady
14-10-2006, 20:11
Banlieu 13. welke wijk is dat:hihi: ik heb ook fam. wonen in een van die voorsteden:hihi: ik moet wel zeggen het is gezellig daar net of je in marokko bent man:maf2:

Tessie
14-10-2006, 20:12
Bron :moe: bedoel, nadat je openlijk te kijk bent gezet met het vervalsen van nieuwsbronnen kun je me meer vertellen :p En soes, jij bent absoluut geen betrouwbare bron.. Tuurlijk wel joh, zijn neef werkt bij de pliesie, is toch een goede bron?:maf2: Maar ik hoop dat ze inderdaad eens goed aangepakt worden. Ben alleen bang dat het uit de hand gaat lopen..:(

WATS
14-10-2006, 20:19
Mijn neef zit in Frankrijk bij zo'n speciale commando politieeenheid. Ik sprak hem onlangs nog. Hij vertelde me dat er een grote politie aanval op komst is, zeer, zeer groot. Werkte u neef niet in de gevanggenis:hadj: Ach ja die huwelijken tussen neven en nichten:hihi:

Amin4you
14-10-2006, 20:20
Er is in parijs een intifada gaande.

WATS
14-10-2006, 20:22
Tuurlijk wel joh, zijn neef werkt bij de pliesie, is toch een goede bron?:maf2: Maar ik hoop dat ze inderdaad eens goed aangepakt worden. Ben alleen bang dat het uit de hand gaat lopen..:( Mijn neef werkt bij de inlichtingen:hihi: Hazous liegt mijn bron mijn neef:hihi: BRON neef:hadj:

stip_nl
14-10-2006, 20:23

Tuurlijk wel joh, zijn neef werkt bij de pliesie, is toch een goede bron?:maf2: Maar ik hoop dat ze inderdaad eens goed aangepakt worden. Ben alleen bang dat het uit de hand gaat lopen..:( Dat het uit de hand gaat lopen is prima, als ze maar doorzetten. Het is prima een keus te maken waarmee je niet geliefd zal zijn in de wereld als geen keuze te maken. Gewoon stevig doorzetten en nadertijd de mensen de keus geven dat als ze er niet mee kunnen leven dat ze dat leven ergens anders mogen gaan zoeken.

WATS
14-10-2006, 20:25
Er is in parijs een intifada gaande. BRON neef:hihi:

temsamanelady
14-10-2006, 20:28
Dat het uit de hand gaat lopen is prima, als ze maar doorzetten. Het is prima een keus te maken waarmee je niet geliefd zal zijn in de wereld als geen keuze te maken. Gewoon stevig doorzetten en nadertijd de mensen de keus geven dat als ze er niet mee kunnen leven dat ze dat leven ergens anders mogen gaan zoeken. daar staan ze be3da op die marokkanen,algerijnen en die andere daar zijn ze1 hier in NL niet iedereen slaapt hier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6