Bekijk volle/desktop versie : waar kijken jullie meisjes het liefst naar??



Pagina's : [1] 2

06-07-2003, 22:05
Een normaal postuur of een

fitnes gevormde lichaam

06-07-2003, 22:06



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Een normaal postuur of een

fitnes gevormde lichaam
Een normaal postuur is prima

06-07-2003, 22:07
Een wat getraind postuurtje mag wel, niet Te

06-07-2003, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door MariamaMslma
Een normaal postuur is prima
Dus een normaal postuur is prima en een fitnes verkregen lichaam is beter of niet?

06-07-2003, 22:08


i like skinny

06-07-2003, 22:13

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Dus een normaal postuur is prima en een fitnes verkregen lichaam is beter of niet?
Laat ik het zo zeggen.
Niet dik en niet bodybuilding gespierd.
Dus een beetje gespierd mag, normaal postuur mag ook, en zelfs skinny(samiratoen ) mag.

06-07-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door MariamaMslma
Laat ik het zo zeggen.
Niet dik en niet bodybuilding gespierd.
Dus een beetje gespierd mag, normaal postuur mag ook, en zelfs skinny(samiratoen ) mag.
van jou mag ook alles he




06-07-2003, 22:18

Citaat:
Origineel gepost door Samiratoen
van jou mag ook alles he



Alhamdulillah 3alla xxxxxxe 7aal

06-07-2003, 22:23
Weet je wat echt heel mooi is bij een man...een mooie gespierde brede rug (niet al te breed natuurlijk) Hij moet niet al te gespierd zijn, anders is zijn lichaam een en al steen...voor de rest moet het in verhouding met elkaar kloppen, dus niet een hele brede borstkast en helemaal geen benen en bil.
En een mooie ronde bil is altijd ook wel leuk om naar te kijken...hihihi

06-07-2003, 22:24

Citaat:
Origineel gepost door MariamaMslma
Alhamdulillah 3alla xxxxxxe 7aal
wollah ila...


that's the spirit...

06-07-2003, 22:25

Citaat:
Origineel gepost door MariamaMslma
Laat ik het zo zeggen.
Niet dik en niet bodybuilding gespierd.
Dus een beetje gespierd mag, normaal postuur mag ook, en zelfs skinny(samiratoen ) mag.
En ik ga nu op jouw smaak af, jij bent heel erg behulpzaam, ik ben jou echt dankbaar, je bent mijn schat

06-07-2003, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
En ik ga nu op jouw smaak af, jij bent heel erg behulpzaam, ik ben jou echt dankbaar, je bent mijn schat
Graag gedaan, maar mijn smaak is niet persee andermans smaak.
En je moet ook niet op iemands smaak afgaan, maar zijn zoals je bent.

06-07-2003, 22:27



Citaat:
Origineel gepost door Sammy84
Weet je wat echt heel mooi is bij een man...een mooie gespierde brede rug (niet al te breed natuurlijk) Hij moet niet al te gespierd zijn, anders is zijn lichaam een en al steen...voor de rest moet het in verhouding met elkaar kloppen, dus niet een hele brede borstkast en helemaal geen benen en bil.
En een mooie ronde bil is altijd ook wel leuk om naar te kijken...hihihi
Juist!

Maar skinny moet ik echt niet...daar knap ik echt op af! Ik ga eerder met een beetje een mollige jongen (niet dik maar hij mag wel wat vlees hebben) dan dat ik met een skinny ventje ga!


06-07-2003, 22:34
nee hou absoluut niet van gespierd, ik wil me goed voelen bij diegene en niet bang zijn, en beetje is wel okey, maar liever niet, gewoon normaal, of inderdaad skinny, maar niet te, anders loopt er een takkie naast je

06-07-2003, 23:06

Citaat:
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
nee hou absoluut niet van gespierd, ik wil me goed voelen bij diegene en niet bang zijn, en beetje is wel okey, maar liever niet, gewoon normaal, of inderdaad skinny, maar niet te, anders loopt er een takkie naast je
Hahaha takkie.....

Pagina's : [1] 2