Bekijk volle/desktop versie : Gediscrimineerd,vanwege..dit ..jij ook!!



Pagina's : 1 2 3 [4]

13-06-2011, 09:38

Citaat door H-M:
Ah oké, tja.. wat doe je eraan hè. Duhh, anders zou ik die hele ondertekening niet eens maken ;p
Bijten & doorslikken, dat is alles wat je kan doen!

Wat leuk, ik vind anasheed mooi.
niet so kattig doen, kan toch dat je het een leuke groep vind daarom heb je het als ot.

13-06-2011, 12:20



Citaat door riflove:
Bijten & doorslikken, dat is alles wat je kan doen!

Wat leuk, ik vind anasheed mooi.
niet so kattig doen, kan toch dat je het een leuke groep vind daarom heb je het als ot.
Nee je kan het niet doorslikken, en maar over je heen laten gaan. Dan blijven ze het maar doen, en ze gaan steeds een stapje verder.. totdat ze ons hebben verdreven. Net als wat de PVV wilt doen. Haha oké, luister je veel naar Anasheed? Ik doe niet kattig ;p Nee, ik heb die hele ondertekening gemaakt en sta er dan ook op

13-06-2011, 13:19

Citaat door H-M:
Nee je kan het niet doorslikken, en maar over je heen laten gaan. Dan blijven ze het maar doen, en ze gaan steeds een stapje verder.. totdat ze ons hebben verdreven. Net als wat de PVV wilt doen. Haha oké, luister je veel naar Anasheed? Ik doe niet kattig ;p Nee, ik heb die hele ondertekening gemaakt en sta er dan ook op
In je eentje kan je helaas de wereld niet veranderen ook al zou je willen!
Ja best wel, maar wel zonder muziek want als ik dat wil, luister ik toch liever naar michael jackson.;hihi:

Mooi gedaan, laat me raden wie jij bent 2de van links toch?

13-06-2011, 13:24

Citaat door riflove:
In je eentje kan je helaas de wereld niet veranderen ook al zou je willen!
Ja best wel, maar wel zonder muziek want als ik dat wil, luister ik toch liever naar michael jackson.;hihi:

Mooi gedaan, laat me raden wie jij bent 2de van links toch?
Haha klopt, maar je kunt wel in je eentje beginnen. Dus eigenlijk kun je het wel in je eentje, als je maar hulp krijgt later. Ah oké, wat voor luister je dan? Haha ewa safi, je luistert dus alleen met deff. Waar komt die toch vandaan? Haha fout.

13-06-2011, 16:17



Citaat door Rhizlane:
Salaam aleykoem iedereen,

Ik ben een paar maanden geleden een ervaring rijker geworden. Ik ben een moslim zoals meerdere hier en ik dacht dat dit al algemeen bekend moet zijn hier in Nederland dat er moslims wonen, werken of studeren. Een gedeelte van deze groep draagt el Hijaab ook daarvan dacht ik dat dit al helder moet zijn hier in dit Kikkerlandje!

Nou ben ik me echt rot geschrokken na de volgende gebeurtenis!
Ik moet voor mijn opleiding min. een jaar stage lopen in een instelling die te maken heeft met de opleiding die ik doe.

Na 11 september dacht ik, het is denk ik niet de juiste moment om eve bij een instelling waar 90% Hollanders werken te solliciteren, dus pakte ik de sociale kaart erbij en zocht een instellng die in een deelgemeente moet staan waar vooral allochtonen wonen en vooral van Turks/ Marokkaanse afkomst, na een paar bladzijdes dacht ik dat ik de juiste instelling had gevonden:

Ik pakte de telefoon en draaide het nummer, de Meneer aan de andere kant vertelde dat dit mogelijk was (achteraf concludeerde ik de reden dat hij mij de mogelijkheid aanbood, vanwege het accentloze Nederlands en mijn achternaam).

Hij zij dat hij een afspraak met mij kon maken, en dat ik op die datum en dag kon komen:

Zo gezegd zo gedaan; ik had hierover een goed gevoel, ik mocht immers gelijk komen en hij klonk bovendien en hele aardige Nederlandse man.
Ik naam mijn CV mee en wat diploma' s/ certificaten, zodat hij mij niet kon verwijten dat dit de reden zo moeten zijn dat ik afgewezen wordt.
Ook had ik op die dag mijn hijaab en kleding extra aandacht gegeven, zodat deze ook niet aangemerkt kon worden, vanwege mogelijk irritatie of de velle kleurgeving, en ik was ruim van tevoren in de wachtkamer aan het wachten om dat ik vroeg was (eve de vooroordeel van de wereld schoppen dat alle Marokkanen altijd te laat komen!)

Ik ging dus naar de balie om te informeren naar man waarmee ik de sollicitatiegesprek zou voren, de Mevrouw zei (voordat ik de kans kreeg om te zeggen wat ik wou): " Mevrouw je moet een nummertje trekken en in de wachtkamer zitten totdat je opgeroepen wordt!"

Ik vertelde dat ik hier voor een sollicitatie ben en die meneer nodig had: " Ze keek mij aan alsof ik Japans net tegen haar sprak, en zei kattig:" Dan nog moet je een nummertje pakken en wachten op je buurt"

Om 10:00uur (de tijd waarop ik afgesproken had, zag ik een Grote meneer met een snor achter de balie staan, toen eve opkeek zag ik de receptioniste van daarnet samen met hem in gesprek en wezen mijn kant op). '
Ik deed eve snel en dou3ha en de man deed een gebaar om zijn kant op te komen ( niet eve de moeite om zich voor te stellen en naar mij te komen). Oke, dacht ik en ging naar hem toe:

Hij had een grijns in ze gezicht, en ik kon bijna letterlijk van zijn ogen het word " Haat" lezen. Hij voegde daarboven nog aan toe" Je bent wel vroeg he!!!!!!! en lachte daarom, ik zette een lachje op en hij beval me om hem te volgen.
Je vergeet erbij te vertellen dat het een verhaaltje is van 2002.
Dit is stemmingmakerij, je bent niet integer.
Ik denk dat je niet aangenomen bent voor je ingesteldheid, ook zonder hoofddoek was je niet aangenomen, en terecht zou ik zeggen.
Heb je ondertussen al werk?

13-06-2011, 17:21
echt erg als ik jullie gebeurtenisse lees ik wist wel dat het vaaaaaak voorkwam

17-07-2011, 15:50
Ik heb het in begin ook gehad, nu nog steeds maak ik het mee, ik heb een top werkgever goede band, en kom dagelijks bij verschillende bedrijven in nederland te werk, en bij sommige bedrijven is het wat minder qua sfeer met sommige functionarissen, sommige zijn relaxt maar sommige als ze mij zien zit er geen sfeer in. Af en toe moet ik zelf sfeertje maken, contact is beetje vaag, voor mij in ieder geval niet.

18-07-2011, 00:59
topic bestaat al bijna 10 jaar, haha grappig om te zien.

02-09-2011, 19:31
Ik vind het juist leuk om racistische reacties te ontvangen. Kan er altijd goed op in gaan en weet er altijd wat op terug te zeggen.
Ghair inshallah, het kan ook gewoon een gunst van Allah sub7ana wata3ala zijn he. Allah wilt slechts het beste voor je

Pagina's : 1 2 3 [4]