Bekijk volle/desktop versie : Essaywedstrijd: "Ben je bang voor mij?"

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

01-07-2002, 10:34

Citaat:
Origineel gepost door The_Reporter
CoooL..!

Heeeeeeey jij ook hier, gesellige ben je bang voor mij boeltje wordt t

01-07-2002, 12:23

''Wie schrijft die blijft" [/SIZE]

01-07-2002, 21:02

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida
[B" -->''Wie schrijft die blijft" [/B]
Whats your point

02-07-2002, 11:24
What is mine point? nou gewoon wie schrijft die blijft

02-07-2002, 15:35

Citaat:
What is mine point? nou gewoon wie schrijft die blijft
Okey

02-07-2002, 15:43

Citaat:
Origineel gepost door Boerinneke

Okey

Toen ik dat advertentie ergens zag, stond er een tekst bij waaronder ook "wie schrijft die blijft" vandaar dat ik dat er op had gezet, voor de rest niets boeiends aan.

02-07-2002, 17:03

Citaat:

Toen ik dat advertentie ergens zag, stond er een tekst bij waaronder ook "wie schrijft die blijft" vandaar dat ik dat er op had gezet, voor de rest niets boeiends aan.
Wie schrijft die blijft is een forum op maroc.nl waar deze advertentie ook is geplaatst.....................maar goed.
Guys ik heb al Nederlands inbreng, waar blijven de Marokkanen met hun leuke stukjes?

Boerinneke

08-07-2002, 09:06
Ik weet toch echt wel wat ik zelf lees...............

08-07-2002, 17:17

Citaat:

Salam a klein monstertje Ja lijkt me leuk, en dit keer niet weer stiekem weglopen he
Salaam groter monstertje....nee, ik loop niet zomaar weg....leuk om iedereen weer te zien, Insha Allah....eh.......zullen we er een monster meeting van maken?

beslama.....Sahira.......

08-07-2002, 20:34

Citaat:
Origineel gepost door sahira

Salaam groter monstertje....nee, ik loop niet zomaar weg....leuk om iedereen weer te zien, Insha Allah....eh.......zullen we er een monster meeting van maken?

beslama.....Sahira.......
Ik ben er!

10-07-2002, 22:50
Mag het ook in de vorm van een gedicht zijn?

15-07-2002, 17:00

Citaat:
Origineel gepost door Kahina
Mag het ook in de vorm van een gedicht zijn?
In principe is het een essay, maar aangezien we zoziezo niet aan de eisen voldoen van een "echte" essay is het wel toegestaan zolang je het maar hebt over de onderlinge angst die er heerst. Waar ben jij bang voor? Waar is een ander bang voor? Waar komt deze angst uit voort? Is er een oplossing voor? En als je dat mooier wilt maken door in dichtvorm te verhalen dan wens ik je bij deze ontzettend veel succes! Net als de rest trouwens

Boerinneke

15-07-2002, 18:37

Salaam boerinneke....alles goed met je? Insha Allah.....klein vraagje: waar is jullie flyer gebleven? ik begrijp dat de vorige niet meer gebruikt kan worden, al een nieuwe?

Eh....misschien een paar voor Soesjoe over?

beslama......Sahira......

16-07-2002, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Salaam boerinneke....alles goed met je? Insha Allah.....klein vraagje: waar is jullie flyer gebleven? ik begrijp dat de vorige niet meer gebruikt kan worden, al een nieuwe?

Eh....misschien een paar voor Soesjoe over?

beslama......Sahira......
Salaam aleikoum sis,
Het gaat al hamdolilah wel goed hoor, met jou? De flyers moeten opnieuw gedrukt worden en we willen dit keer ook een nieuw ontwerp dus er wordt nog hard aangewerkt. Zodra ze er zijn zal ik het je laten weten.

Ma3a salama,
Boerinneke

16-07-2002, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door Boerinneke

Salaam aleikoum sis,
Het gaat al hamdolilah wel goed hoor, met jou? De flyers moeten opnieuw gedrukt worden en we willen dit keer ook een nieuw ontwerp dus er wordt nog hard aangewerkt. Zodra ze er zijn zal ik het je laten weten.

Ma3a salama,
Boerinneke
wa alaikuum salaam sis....alhamdoelilah, ik heb vandaag een leuke dag gehad.......mooi weer en lekker gegeten bij ouders....

Succes met de flyers.....beslama......Sahira......

Pagina's : 1 [2] 3 4 5