Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Verzorgingslijn van VICHY Normaderm.



Pagina's : [1] 2

14-10-2006, 11:52
iemand ervaring mee??

k ben/was namelijk opzoek naar iets wat mijn huid zuivert omdat ik een onzuivere huid heb (vlekjes, mee-eters, soms puistjes, littekens) ik kom uit op producten van Vichy normaderm

ik weet alleen niet wat ik moet bestellen van deze dingen kan iemand mij advies geven



14-10-2006, 13:28


Vichy is een absolute aanrader.
Voor jouw huid kun je het best een reinigingsgel en de nachtcreme gebruiken.
Ik gebruik zelf ook de nachtcreme, en je merkt na verloop van tijd dat je uitgezette porien/ meeeters echt bijna onzichtbaar worden.

14-10-2006, 13:54
Ik heb zelf ook Vichy gebruikt, maar ik ben toen overgestapt op een goedkopere lijn en die bevalt me eigenlijk beter. Het is de lijn van Nivea Young.

Moeskiela

14-10-2006, 19:56

Citaat door RisLaine:
Vichy is een absolute aanrader.
Voor jouw huid kun je het best een reinigingsgel en de nachtcreme gebruiken.
Ik gebruik zelf ook de nachtcreme, en je merkt na verloop van tijd dat je uitgezette porien/ meeeters echt bijna onzichtbaar worden.



dus al1 die twee ow oke ik d8 egt dat ik alles moest bestellen ofzo

shokran ik ga het proberen inshaallah zal t effect hebben

14-10-2006, 20:54



Citaat door M_girl:
dus al1 die twee ow oke ik d8 egt dat ik alles moest bestellen ofzo

shokran ik ga het proberen inshaallah zal t effect hebben


Ik weet niet precies wat jouw huidtype is, maar ik denk dat de reinigingsgel en de nachtcreme voldoende zullen zijn.
Voor mij i.i.g. wel.

14-10-2006, 21:17
vichy is troep meid

14-10-2006, 23:12

Citaat door RisLaine:
Ik weet niet precies wat jouw huidtype is, maar ik denk dat de reinigingsgel en de nachtcreme voldoende zullen zijn.
Voor mij i.i.g. wel.


hmik vindt het zelf een onzuivere huis
k heb soms last van puistjes en heb littekens/donkere vlekjes of t zijn littekens van vroeger of donkere vlekjes door t zitten aan puistjes ook vindt ik dat het niet echt een kleur is ds beetje oneffenheid ofzo

k las over vichy normaderm dat je huid vernieuwt wordt in 3weken is dat ook zo? at het verfrist en ook zo uitziet

14-10-2006, 23:22
Op welke site kan je het bestellen?

14-10-2006, 23:30
tis deze site heb k ook van besteld



http://www.vita4all.nl/epages/vita4all.storefront/45315be5037c375d27173e94af660689/Search/Run?Attributes=1011&1011=vichy&SearchProductName=n ormaderm

14-10-2006, 23:53

Citaat door M_girl:
hmik vindt het zelf een onzuivere huis
k heb soms last van puistjes en heb littekens/donkere vlekjes of t zijn littekens van vroeger of donkere vlekjes door t zitten aan puistjes ook vindt ik dat het niet echt een kleur is ds beetje oneffenheid ofzo

k las over vichy normaderm dat je huid vernieuwt wordt in 3weken is dat ook zo? at het verfrist en ook zo uitziet


Vichy doet geen wonderen meid, dat beloven ze wel, maar is echt niet zo....

Gebruik benzoylperoxide, daar krijg je een veel zuiverder en mooiere huid van!! Check ook mijn reacties op andere topics.

succes meid

15-10-2006, 00:23
Ik gebruik de gel van Vichy...het helpt wel een beetje...zorgt voor het tegenstrijden van het vuil op je gezicht...verder niet echt. Daarnaast gebruik ik de tea tree van Kruidvat...dat helpt ook wel goed

15-10-2006, 01:22
Ik gebruik het zelfs nu al 3 weken denk ik , en ik zie echt resultaat me porieen zijn minder en heb ook veel minder puistjes, dus bij mij helpt t wel echt.Helaas dat alles ervan zo prijzig is vooral de nachtcreme
Ik gebruik de volgende producten:

Vichy Normaderm Hydrat.verzorging - 50ML
Vichy Normaderm Zuiverende lotion - 200ML
Vichy Normaderm Reinig.gel - 200ML
Vichy Normaderm Nacht - 50ML

Als je de srub neemt dan hoef je de reinigsgel niet te nemen want komt t op t zelfde neer

18-10-2006, 17:44



Citaat door Andalus83:
Vichy doet geen wonderen meid, dat beloven ze wel, maar is echt niet zo....

Gebruik benzoylperoxide, daar krijg je een veel zuiverder en mooiere huid van!! Check ook mijn reacties op andere topics.

succes meid



Vichy werkt echt, en ik kan het weten.
Ik heb van alles geprobeerd daarvoor, allemaal kul.

18-10-2006, 17:46

Citaat door gwn_nadoria18:
Ik gebruik het zelfs nu al 3 weken denk ik , en ik zie echt resultaat me porieen zijn minder en heb ook veel minder puistjes, dus bij mij helpt t wel echt.Helaas dat alles ervan zo prijzig is vooral de nachtcreme
Ik gebruik de volgende producten:

Vichy Normaderm Hydrat.verzorging - 50ML
Vichy Normaderm Zuiverende lotion - 200ML
Vichy Normaderm Reinig.gel - 200ML
Vichy Normaderm Nacht - 50ML

Als je de srub neemt dan hoef je de reinigsgel niet te nemen want komt t op t zelfde neer


Ja, ik gebruik de nachtcreme nu al een tijd, en ik zie ook duidelijk dat mijn vervormde porien veel zijn afgenomen.
Het is alleen een tikje prijzig ja.

18-10-2006, 17:49

Citaat door RisLaine:
Vichy werkt echt, en ik kan het weten.
Ik heb van alles geprobeerd daarvoor, allemaal kul.



Meiden hier op dit forum met acne en hardnekkige puistjes moeten niet denken dat met Vichy alles verdwijnt en ze er een superglad huidje van krijgen, want dat is niet zo...met Vichy alleen helpt t niet.

Ik gebruik het nu ook en mn huid is wel iets zuiverder geworden maar dat komt niet alleen door Vichy, ik verzorg mn huid gewoon goed, en ik heb zelfs niet eens puistjes of acne, alleen soms mee-eters of vlekjes omdat ik ergens aan heb zitten krabben

Pagina's : [1] 2