Bekijk volle/desktop versie : Verschillende soorten Marokkanen...



Pagina's : [1] 2

06-07-2003, 21:19
Ik heb eens zitten nadenken en kwam vervolgens tot de conclusie dat er verschillende soorten Marokkanen rondlopen die je kan onderverdelen in categoriën:

Mannen:

- Jedwane mannen
Kerels meestal in de dertig met een grote Jedwane snor, wie Jedwane niet kent, kan ook denken aan een Stalin snor. Ze zitten de
hele dag in een café hun tijd te verpraten, en doen ondertussen kaartspelletjes. Een kroeskop is een kenmerk van de Jedwane club.
- Craig David amateurs
Jongemannen in de 20 met een Craig David baardje. Meestal gekleed in een driekwart jas , pantalon en nette zwarte schoenen.Ze lopen heen en weer in de stad op zoek naar jongedames, I'am walking away......Meestal dragen ze nog een dunne gouden ketting als accessoire. Verder denken de jongens in deze categorie dat ze een fotomodel zijn.
-Shab nike's
Jongens van rond de 18 jaar. Ze dragen altijd nikes, maakt niet uit wat voor kleur, als er maar NIKE op staat. Daarop dragen ze een trainingspak die al een halve eeuw uit de mode is van het merk Australian. Vaak hebben ze een overvloedig kapsel bestaand uit krulletjes. Tijdens het praten gebruiken ze heel vaak het woordje 'shabi ' wat kameraad betekent.
- Hoogwaterbroekjes
De jongens in deze categorie zijn van alle leeftijden. Ze dragen hun broekjes strak in het kontje en kort van beneden. Een strak truitjes is dan ook niet misplaatst. Zo kun je mooi hun ribbengalerie tellen. Verder is het niet vreemd dat ze zo nu en dan hun benen scheren, want tja....die haren onder je hoogwaterbroekje is natuurlijk ook geen gezicht. Hun eigen kapsel kan je nauwelijks onderscheiden van een echt stekelvarken.Veel van deze jongens komen uit de omgeving Amsterdam. Ze hebben meestal drie baantjes om hun portomonee aan te vullen zodat ze kleding kunnen kopen.
- Swa Matties
Deze categorie betreft de Marokkaande jongens die doen alsof ze in de rimboe van Suriname geboren zijn. Vaak dragen ze van die dikke kettingen die uit een kwartjesautomaat getrokken zijn. Afgezakt broeken, en Timberlands. Het enige wat ontbreekt zijn de vlechtjes. Als ze beginnen te praten, beginnen ze allerlei apengeluiden te maken, zoals Fawakaaaaaa swa, aboenggggg!!!!

Dat was de gedeeltje betreft de Heren, en dan gaan we nu over naar
de Dames. Ook hier heb ik grote verschillen op gemerkt.

-Snorries
Dit zijn veelal vrouwen van middelbare leeftijd. Vaak verwaarlozen ze zich zelf, en laten ze een snorretje staan. Verder hebben ze een een welgevormde buik, en dragen ze ruime rokken, met daarover een ruime jas die niet getailleerd is. Er is niet zo veel bekend over deze categorie vrouwen , omdat ze zich meestal schuil houden in de keuken.
- Kaboutertjes
Dit zijn meisjes die niet langer zijn dan 1.60 m. Ze trekken over het algemeen hoge hakken aan die ze die extra lengte geeft, zodat ze van kaboutertje promiveren naar opperkabouter. Ze worden vaak over het hoofd gezien waardoor ze niet zoveel sjans hebben, daarom zijn deze dames erg iniatiefnemend.
- Goldies:
Dit zijn meiden die 3 potten gel in hun haar doen, voordat ze naar buiten gaan. Ze dragen een gouden tand,en het haar is ingevlochten. De hele buurt kent ze , en zij kennen de hele buurt. Ze vallen op negers, hoe donkerder hoe mooier. De dames hebben een ''breedbeeldtv'' ook wel als ''zonverduistering'' omschreven. Ze lopen, spugen en boeren als mannen. De lippen zijn bewerkt met een zwarte potlood, als ze de lippen bewegen hebben ze veel weg van een pratende kxx.
- Karimas
Dit zijn meiden die namaak topmerken dragen zoals Versagna, Dols en Gababa, Armali etc. Zij doen hun inkopen op de markt. De maandag markt, de dinsdag markt, de woensdag markt etc. Hun haar lijkt wel een oliebron van een of andere rijke Sjeik uit het Midden-Oosten. Het glanst en druipt, bijna al deze dames hebben krullen. Meer woorden wil ik niet aan ze vuil maken.
- FotomoDELlen
Dan als laatste heb je de fotomoDELlen.Ze dragen een dikke laag make-up. Hun huid eronder is te vergelijken me dat van een spons. Vol gaten en ruw. Het haar is gestreken, jawel u hoort het goed, met een strijkijzer. Het haar bevindt zich in een slechte staat, maar dat is begrijpelijk als je er een strijkijzer over haalt. Verder dragen de dames uit deze categorie strakke broeken, die hun zo strak zit dat ze niet kunnen ademen. Veel dames uit deze categorie lijden daarom aan ademhalingsproblemen.


06-07-2003, 21:20


:watte?: mijn "soort" staat er niet bij

06-07-2003, 21:23

Citaat:
Origineel gepost door real_jeblia
:watte?: mijn "soort" staat er niet bij
Die van mij ook niet hoor...maar wees blij...dit zijn nou niet echt soorten waar je bij wil horen...of wel???

06-07-2003, 21:24
.....die van hoogwaterbroekjes en fotomodellen klopt 100%
maar ben zelf geen van hun!

06-07-2003, 21:24


Nee ik herken mezelf ook niet in de vrouwen, gelukkig maar. Maar wat betreft de mannen, heb je eigelijk wel gelijk Het klopt allemaal!!!

06-07-2003, 21:26

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Honey
Die van mij ook niet hoor...maar wees blij...dit zijn nou niet echt soorten waar je bij wil horen...of wel???
i know


en over die na-maak kledingmerken en fotomoddelen bij de vrouwen kloppen echt

06-07-2003, 21:29
iK HOOR BIJ ALLE GROEPEN.
HOE KAN DAT???

06-07-2003, 21:30
Dus jij zegt dat er geen een normale marokkaan op deze aarbol rondloop.En nog een kritische vraag tot welke behoor jij Miss Honey

06-07-2003, 21:31
Probeer praatjes ergens bij te plaatsen, wedden dat het je niet lukt

06-07-2003, 21:45

Citaat:
Origineel gepost door Ezzedine
Dus jij zegt dat er geen een normale marokkaan op deze aarbol rondloop.En nog een kritische vraag tot welke behoor jij Miss Honey
Je moet deze topic niet al te serieus nemen...ik snap trouwens niet waarom je je opeens zo aangevallen voelt...tot welke catagorie behoor jij dan???

Ik behoor tot geen van deze catagoriën...ik heb alleen de grappige en opvallende catagoriën erin gezet...de normale Marokkaan is normaal en dus niet echt iets om over te schrijven...sorry hoor!

06-07-2003, 21:54
Miss honey wie voelt er zoch nu aangesproken en aangevallen ik mahg kritisch wezen meer niet.Of anders ga je me???????????

06-07-2003, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door Ezzedine
Miss honey wie voelt er zoch nu aangesproken en aangevallen ik mahg kritisch wezen meer niet.Of anders ga je me???????????
een beetje overdreven reactie vind je niet...

Die laatste zin slaat al helemaal nergens op...

06-07-2003, 22:07


over die Karimas ben ik het niet eens meid...

waarom niet khadijas ofzo..

Bousa Kbira
KaRiMaKe

06-07-2003, 22:20

Citaat:
Origineel gepost door sweet_karima
over die Karimas ben ik het niet eens meid...

waarom niet khadijas ofzo..

Bousa Kbira
KaRiMaKe
Hahahaha...sorry lieverd!

Nog ff voor de info...ik heb dit niet zelf geschreven of bedacht...een vriend van mij heeft dit bedacht en naar mij gemaild...

06-07-2003, 22:21
onder welke categorie val jij dan

Pagina's : [1] 2