Bekijk volle/desktop versie : Ze wilde dit niet...

Pagina's : 1 [2] 3

27-06-2002, 16:12
Hé ewa stil joh iedereen kijkt naar ons, kom we gaan naar de auto, en rustig loopt hij naar zijn auto, hoe kan hij nou zo rustig blijven, vind hij het niet erg voor mij?? ze kijkt naar hem relaxed loopt hij naar de auto en hij gaat er in zitten, ze stapt er ook in, dan begint hij; 'ik weet niet wat je nu gaat doen maar je kan niet met mij mee, je kan gewoon het beste naar huis gaan' Rachid je hebt mijn moeder toch gehoord ik kan nu niet naar huis....
Ja wat wil je dan dat ik doe, ik kan je niet helpen hoor lieffie...
misschien kunnen we samen naar een hotel gaan lijkt dat je wel, Kautar wist dat ze zoiets niet kon maken maar nu moest ze wel, het was haar eigen schuld...; Is goed rachid
maar eerst gaan we weg uit deze stad voor je vader je vind en niet huilen hoor lieffie.. ik ga voor je zorgen,
maar kautar kan niet stoppen met huilen, alles komt op haar af, ik heb een xxx leven denkt ze, en hoe kan rachid op het ene moment zo lief zijn en op het andere moment zo gemeen doen, ze begrijpt het niet, haar moeder is vaak gemeen tegen mij, maar ze houd wel van mij, en ik van haar, en ik hou ook van mijn vader en mijn lieve broertjes.. ik kan niet zonder hun, ik zie ze zeker nooit meer....
Oooo wat heb ik gedaan...
ze blijft maar huilen, ze kijkt niet eens waar ze naar toe gaan..
en dan kijkt rachid haar aan hij zegt;'lieffie ik kan er niet tegen als je zo veel pijn hebt, please huil niet.... O'wacht ik heb wel een slaappilletje voor je.. als je die in neemt dan val je nu lekker in slaap en dan voel je, je verdriet niet en als we bij het hotel zijn maak ik je wel weer wakker, want we gaan een hele eind rijden zodat niemand je kan vinden waga...
pijn, pijn, ja hij heeft gelijk zei heeft ook pijn als ze slaapt voelt ze even niks meer.. wanhopig door haar verdriet pakt ze de pil aan, en het flesje water dat hij omhoog houd voor haar en slikt hem door......

De volgende morgen word ze wakker, ze ligt in bed, even weet ze niet waar ze is, maar dan komt alles weer naar boven, ze kijkt naar Rachid hij ligt nog naast haar te slapen, wejaw ze moet even naar de w.c ze staat op...
maar dan ziet ze het..... ze heeft geen kleding aan ze is helemaal naakt,
ze zoekt naar haar kleding mar vind niks, dan ziet ze een badjas aan een kapstok hangen ze pakt hem en doed hem aan..
gefrustreerd en geschrokken gaat ze naar de w.c, dan gaat ze voor de spiegel staan en bekijkt haar lichaam allemaal blauwe vlekken, ben ik gevallen denkt ze?? of nee dat zijn zuigzoenen...
en dat ziet ze het... een pakje, DUREX... ze weet wat dat is, O'nee dit is de hel het kanniet waar zijn, ze zakt in elkaar, en begint weer te huilen...... ze wil dood ze wil dit niet.. Nee ze wil dit niet...

27-06-2002, 16:53

ik moet nu weg.... morgen vertel ik verder, wanneer ga je op vakantie eldagila??

27-06-2002, 20:56
sorry wat je nu zegt is helemaal verkeerd.
je mag niet alle meisjes over een kam scheren en gelijk oordelen hoe ze zijn terwijl je ze niet kent.ergens heb je ook wel een beetje gelijk de meeste wijven die zijn zo bezig maar lang niet allemaal wijven die zijn zoo, dus knoop dit eens goed in je oren. denk eerst goed na voordat je iets gaat zeggen en scheer niiet alle meiden overeen kam en ga ze niet zomaar oordelen.ewa ik heb nou gezegd wat ik ervan vind.

je kunt wel heilig praten, maar ben je dat wel in de werkelijkheid of doe je gewoon zo om te laten zien dat je anders bent zehma goed ofzo.
nou jongen jekunt je sterk vergissen in mensen en ik zeg je niet alle mensen zijn zo en ga ook niet zo denken, want als je dat wel doet dan garandeer ik je dat je dan nooit de juiste persoon tegenkomt terwijl er zat mensen( meisjes) die goed zijn.

ewa safi ik heb mijn woordje gezegd , misschien dat ik wat vergeten ben dan kom ik er later weer op terug.

groetjes,

27-06-2002, 20:59
hey meid ga gewoon verder met je verhaal en let niet op zulke zielige reacties van mensen. snel een vervolg.
beslamaaaaaaaaa

27-06-2002, 21:23

Salam azina,
Ik vind het een heel mooi verhaal.
Kom snel met een VERVOLG.........VERVOLG.......VERVOLG
want ik ga zaterdag naar marokko.
PLEASEEEEEE DOE SNELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL en let vooral niet op reacties zoals die van rida_10 zehma.

thalassssssssssss en schrijfseeeeeeeee

28-06-2002, 10:51

Citaat:
Origineel gepost door rida_10
in plaats dat je mop houdt met die onzin van je, ga je gewoon door.jullie marokkaans meisjes allemaal een pot nat, niet te geloven, ik ga het volgende mede delen ,
ons marokkaans meisjes en jongens hebben ons eer zwaar aangetast , ik zelf hoor vaak van bepaalde figuren aapen,hollanders en andere soorten dat marokkaans meisjes de makkelijkste meisjes in nederland om ze te versieren. ik heb vaak gezien en gehoord en ik schaam me dood , was ik maar een chinees en had niks te maken met deze smerig mislukte volk op aard.
marokkaans jongens zijn bijna allemaal criminelen en ook al zijn ze netjes toch blijven ze crimineel denken het zit in hun bloed, en marokkaans meisjes zijn bijna allemaal vieze meiden die denken alleen maar aan liefde en worden ze makkelijk beinvloed met romantisch films op TV. als ik ze moet vergelijken met turks meisjes dan zie een hele grote verschil. hoeveel marokkaans meisjes zie je met aapen lopen en hoeveel turks meisjes? kijk om jullie heen en bewijzen zijn genoeg op straat. het is echt niet te geloven . marokkaans meisjes denken op een jonge leefdtijd aan relatie, terwijl ze gewoon aan hun toekomst en school moeten denken dat is nummer een, en relatie dat is het laatste dan.waarom moet nou een marokkaans meisjealtijd zo denken, ouders die veroorzaken ook ellende , sommige dan niet allen , natuurlijk denken marokkaans ouders soms verkeerd wanneer het gaat om trouwen en proberen ze een illegaal aan te smeren, maar die meisjes moeten dan niks van aan trekken en gewoon aan hun toekomst denken, natuurlijk mag je iemand leren kennen maar er zijn grenzen, meisjes moten na 19 jaar aan een een jonegen denken maar wel een gooie persoon en niet een jongen die loop met opgerolde broek , en die ziet eruit als een xxxxxxx,marokkaans meisjes moeten met hun verstand denken en niet met hun gevoelens, ze hoeft niet bang te zijn dat ze nooit iemand vindt, want een nette en correcte marokkaans meisje die krijgt het druk met aanzoeken en iedereen zal erachter komen dat ze een gooie meisje.
maar meisjes met slechte verleden en veel relaties achter de rug die blijven rotten tot dat een vedwaalde illegaal hun komt aflossen.
waarom moet nou een meisje slechte dingen doen om een sukkel tevreden stellen, zodat hij haar kan misbruiken.waarom waarom verdomme , een jongen die gelijk begint met kussen en graaien met zijn handen die moeten ze op afstand houden.meeste jongens denken alleen maar aan seks , ze willen die meisjes misbruiken en die domme meisjes met humn domme gevoelens trappen erin ook.ik vind het echt jammer, en nog erger je hoort op tv en radio marokkaans meisjes plegen abortus en gaan weg van huis, het is echt niet te geloven niet te geloven verdomme, waarom ben ik een marokkaan ya rabi , waarom ik wil niks te maken met die volk.
en jij azina met jou verhaal jij moet niet roddelen over anderen, jullie marokkaans meisjes maken elkaar zwart, waarom vertellen jullie elkaar zullen zielige verhalen of het leugen is of niet, maak het niet uit .jullie moeten een keertje ophouden en aan jullie toekomst denken en niet aan jongens en steeds maar jongens.

ik word alleen maar misselijk als ik door ga maar aub . aan alle marokkaaans meisjes op deze side aub jullie moeten denken aan jullie toekomst en aan jullie godsdienst ons islaam, jullie moeten meer gaan leren over islaam, om beter te worden en te gezen van deze ziektes, waarom zijn we nu over de hele wereld kwetsbaar omdat we als varkens leven zonder geloof en alleen aan donia denken, geld , meisjes, jongens, en zina.als we zo door blijven gaan dan blijft geen marokkaan in dit land moslim alleen maar nederlanders die moslims zijn geworden.

ik hoop dat allah jullie zal vergeven en jullie op het gooie bad zal zetten en jullie genezen van deze ziektes.

mohamed ben ali.
A tbarkelah hlik, dit is maar een verhaal hoor pure fictie, fantasie...
jammer genoeg gebeurt het wel vaak maar dit is niet mijn waargebeurde verhaal.... niet alle meisjes zijn zo, maar als jij wilt vooroordelen doe je maar.. maak mij niet druk!!

01-07-2002, 13:07
Ik ga maar weer eens verder....

01-07-2002, 13:25
Wat moest ze nu met haar leven, ze dacht dat hij anders was..
misschien is er niks gebeurt gelijk hoorde ze een stemmetjes in haar hoofd BEN JE NU ECHT ZO DOM, dat stemmetje had gelijk, Rachid was gewoon zoals alle andere jongens, haar moeder had haar nog wel zo gewaarshuwd alle jongens zijn hetzelfde, hoe had ze nu kunnen denken dat rachid anders was... Willie haar moeder, ze kon zich niet meer inhouden al haar woede kwam naar boven, ze liep naar de slapende Rachid toe en zei AA WALD ALHRAM, JE BENT EEN KLOOTZAK.. HOE KUN JE IK DACHT DAT JE VAN MIJ HIELD....
ze begon hem te slaan al haar woede moest eruit ze haatte hem hij was de oorzaak van haar problemen, hij ging zitten maar deed niks keek haar alleen aan, maar ze ging maar door, toen ze zag dat hij niks deed noch zei, vroeg ze wat er met hem was, hij stond op en liep weg ik ga douchen, dat was alles wat hij zei, ik ga douchen, versteld bleef kautar zitten na een klein half uurtje kwam rachid naast haar zitten, was dat water dat over zijn gezicht liep of waren dat tranen, het waren tranen hij zat te huilen...
Rachid wat is er vroeg Kautar bezorgd, ik heb je zo verschrikkelijk gebruikt, ik heb er zo een spijt van maar mijn vrienden lachte mij uit, ik was de enige jongen die nog nooit met een meisje naar bed was geweest, ik kon natuurlijk makkelijk naar de hoeren gaan, maar dat wou ik niet, Oooo dus je dacht ik zoek maar een meisje waarom neem ik Kautar niet en ik maak gelijk van haar hele leven een hel riep kautar boos, hoe kun je Rachid, Lieffie wacht, sinds vanacht ben ik erachter dat ik ook echt van jou hou, ik ben zo rot geweest tegen je, toch wil ik mijn leven met je delen, misschien verdien ik jou niet maar denk erover na , misschien wil je me niet meer zien maar ik kan minstens wat bedenken om je thuis te brengen, laat me je aub helpen lieffie....

01-07-2002, 13:37
salaam

Mohemed jammer dat je geen marokkaan wil zijn je heb ook goede kanten. En waarom schuif je alle meisjes onder een kap. Er zijn genoeg meisjes die nog niet aan een relatie denken. Meesten meisjes die daar aan denken zijn meisjes die het niet goed hebben thuis. En het liefst uit huis willen el hamdoelih heb ik dat niet maar ik ken er heel veel meisjes die dat wel zijn en dat vind lahsanihoen. de ouders zjn nog met de oude gewoontens en handelen met tradies en niet met de islam. Al voeden alle oudere hun kinderen met de islam op dan was er helemaal niks aan de hand en dan zou de jongeren van tegewoordig heel ver hebben geschopt. Dat vind ik triest dat jongens het liefste een meisje hebben. Vaak maak het niet uit of het je nicht is het meisje is zo gek om dat te geloven. Als een jongen echt verder met jouw wel is dan doe hij dat niet van buiten maar dan gaat hij naar je ouders hoe modern hij ook is.

masalama
leila

01-07-2002, 18:34
hey asina17 ga door met je verhaal en laat ons niet meer in spanning zitten

02-07-2002, 10:50
Hoe wou je dat dan doen vroeg Kautar wanhopig, en eerst wil ik weten wat je gisteren
Allemaal met me gedaan hebt, zuchtend begon hij te vertellen, die pil die ik je had gegeven, die pil was een soort drugs je bent wakker, en doet de raarste dingen, als je gaat slapen en als je de volgende dag wakker word kun je, je Niks meer herinneren……
En het spijt me zo, maar zoals ik al zei ik kon alleen nog maar daar aan denken…
Je weet dat ik je dit niet kan vergeven, je hebt mijn leven verwoest, ik hield van je met heel mijn hart waarom Rachid waarom???
Lieffie het is gebeurt en het is erg ik weet het, maar vanaf nu beloof ik je dat ik altijd bij je zal blijven, kom laten we jou ouders bellen en dan naar mijn ouders gaan ik heb een idee,
Niet begrijpend keek ze hem aan.. wat bedoel je Rachid; je hebt mij over je problemen met je neef verteld, als we nu je moeder bellen om te zeggen dat je boos op hun bent, en dat je daarom weg bent.. Je bent gek Rachid dat kan ik toch niet maken, zegt Kautar verbaasd?? Hé lieffie wil je nu naar je ouders terug of niet?? Luister nu maar goed naar me, zeg maar dat je niet terug komt voordat hun beloven dat je niet met je neef hoeft te trouwen, zeg maar dat je veilig bij een vriendin bent..
Kom we gaan naar de auto, de rest vertel ik je later wel, maar eerst moet je nog 1 keer in mijn ogen kijken, hou je nog van me of haat je me echt?? Kautar kon de opkomende tranen niet onderdrukken, ze begon te huilen.. Lieffie kijk in me ogen en zeg de waarheid, Ooo Rachid ik hou nog steeds van je ik weet niet of ik je kan vergeven maar ik hou nog van je, ik hoop alleen dat alles goed komt, ik mis mijn ouders nu al heel erg, ik kan niet zonder hun.. Lieffie vanaf nu kun je me vertrouwen, ik beloof je dat alles goed komt.. alleen heb ik nog 1 vraag voor je… wil je met mij trouwen??

02-07-2002, 11:25
Niet begrijpend keek Kautar hem aan, Touwen met mij hoe bedoel je dat kan toch niet??
Tuurlijk wel lieffie, ik ga nu naar mijn ouders toe, ik vertel hun dat jij moet trouwen met je neef, maar dat je dat niet wilt, en omdat we van elkaar houden wij met elkaar willen trouwen.. Rachid je bent gek je ouders willen heus niet bent azenka hoor, want in hun ogen ben ik dat, en dat begrijp ik wel, en wat zullen mijn ouders zeggen??
Mijn ouders begrijpen dat wel, en we verzinnen wel wat voor jou ouders het komt wel goed, vertrouw me
Eerst gaan we jou ouders bellen…

1 jaar later…….

Vandaag is de grote dag, eindlijk word ik echt zijn vrouw, Wie had dat nou gedacht, 1 jaar geleden was ze nog zo ongelukkig, en nu gaat alles goed, oké ze moest nog aan een paar dingen werken maar dat gaat haar lukken dat wist ze zeker…
die dag… die dag staat in haar geheugen gedrukt, Kautar begint te denken…… ik weet nog steeds hoe ik mijn voelde toen ik mijn moeder belde, toen ik haar in tranen vertelde dat ik niet meer thuis wou komen totdat ik niet meer met Samir hoefde te trouwen, begon ze te huilen, ik weet nog wat ze zei; al hamka ben je daarom weg, Willie a benti ik wist niet dat je het zo erg vond we moeten praten samhili….. firaki daba?? Ammm rani and sahabti, Kautar had die dag het adres van Rachid gegeven hij had inmiddels al met zijn ouders gepraat en die hadden heel anders gereageerd dan Kautar gedacht had, de moeder van Rachid begon te huilen, en omhelsde haar, benti a benti a benti.. dat was alles wat ze gezegd had, Rachid heeft ook een zus, zie van mijn leeftijd is, dat kwam die dag goed uit, want toen mijn ouders mij die dag kwamen ophalen hadden zijn ouders gezegd dat ik de vriendin was van Touria (zijn zusje) en dat ze mij een aardig meisje vonden, en dat ze iemand zochten voor hun zoon Rachid.. 2 weken later stonden ze bij ons op de stoep met suiker, henna, jurken, van alles…
Gelukkig klikte het gelijk tussen de ouders van Rachid en de ouders van Kautar ook waren de ouders van Kautar zeer enthousiast over Rachid , anders zou ze niet zover gekomen zijn..
Kautar Kautar.. ben je aan het dromen, het was de xxxxxx achter haar die haar riep, eeehh, ja sorry wat zei je, vroeg Kautar…. Je bent klaar kijk dan in de spiegel vind je het mooi?? Het was niet alleen mooi het was PRACHTIG.. dit was de dag van haar dromen, kom laten we gaan zei ze tegen haar xxxxxx, mijn mannetje komt zo……. Is goed laten we je familie roepen zodat ze voor je kunnen zingen.. toen Kautar de trap af ging begon iedereen Slaaa oeee Slaaaaaam Ahlaaa.. Rasoelaaa.. te zingen, haar tante was er niet bij maar dat vond Kautar niet zo erg, ze wou niet met haar zoon trouwen dat moet ze toch kunnen begrijpen….
Oooo gelukkig daar was Rachid en hij zag er zo mooi uit… hij kwam binnen met zijn familie, en ging naast haar zitten eerst gaf hij haar nog een kus op haar hoofd en fluisterde dat ze er schitterend uit zag……
Dit was de dag… de dag voor haar toekomst met haar Rachid…..

02-07-2002, 11:32

go on go on go on go on
PLEEEAAASSSEE

Weet je met hoeveel meisjes dit al is gebeurd
ik vind het erg

02-07-2002, 16:23
Je hebt een levendige fantasie meid dat moet ik je nageven ahahahahahaah. Je bent pas 17 als ik het goed begrijp en als ik je een advies mag geven. Je kunt je beter bezig houden met andere dingen. Ik hoop dat meisjes die dit verhaal lezen weten dat het zo in werkelijkheid niet gaat. (een jongen gaat echt niet met je trouwen als je deze dingen hebt gedaan en hij weet het van je) Ik hoop dat andee meisjes zich dit heel goed realiseren en ze niet hun toekomst vergooien door je mooie verhaaltje.

groetjes ilhame

02-07-2002, 16:35
gelukkig is het goed afgelopen stel je voor hij had haar gedumpt en dan......

Pagina's : 1 [2] 3