Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen van tegenwoordig!



06-07-2003, 20:23
Wie weet waar het verhaal van "Marokkane van tegenwoordig" is gebleven? Het gaat over Jamal met zijn vrienden en Jamal heeft een vriedin die die heeft gedump maar die meisje raakt zwanger van een neger maar doet net alsof die van Jamal is dus daarom moet Jamal bij haar blijven en tot zo ver ben ik gekomen!

Ik was nog niet klaar met lezen en hij was al verwijderd! Maar let op het is wel een jaar geleden dat ie er was...kan iemand mij hiermee helpen?

06-07-2003, 20:54


daar is al meer dan een half jaar niks meer geschreven

ik denk dat het verwijderd is

06-07-2003, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door BentFes
daar is al meer dan een half jaar niks meer geschreven

ik denk dat het verwijderd is
Weet je ook wie dat heeft geschreven?

06-07-2003, 21:14
iets met oujdijaatje ofzo

06-07-2003, 22:00



Citaat:
Origineel gepost door BentFes
iets met oujdijaatje ofzo
Ik heb haar niet gevonden maar toch bedankt en als je meer te weten komt dan hoor ik het wel!

06-07-2003, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door berkane18
Wie weet waar het verhaal van "Marokkane van tegenwoordig" is gebleven? Het gaat over Jamal met zijn vrienden en Jamal heeft een vriedin die die heeft gedump maar die meisje raakt zwanger van een neger maar doet net alsof die van Jamal is dus daarom moet Jamal bij haar blijven en tot zo ver ben ik gekomen!

Ik was nog niet klaar met lezen en hij was al verwijderd! Maar let op het is wel een jaar geleden dat ie er was...kan iemand mij hiermee helpen?
Hey ,
Ik weet welk verhaal je bedoeld en het is helemaal afgeschreven ...maar waar dat verhaal nu is weet ik niet kan je wel vertellen hoe het afgelopen is als je wil
ma3a salaama

06-07-2003, 22:30

Citaat:
Origineel gepost door zozoke
Hey ,
Ik weet welk verhaal je bedoeld en het is helemaal afgeschreven ...maar waar dat verhaal nu is weet ik niet kan je wel vertellen hoe het afgelopen is als je wil
ma3a salaama
Hahaha ja dan zeg je dit en dat maar dan is het niet spannend maar heb je hem niet ergens opgeslagen?

06-07-2003, 22:33
Neen sorry heb het niet opgeslaan ofzo...Maar het moet hier toch ergens staan ...

06-07-2003, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door zozoke
Neen sorry heb het niet opgeslaan ofzo...Maar het moet hier toch ergens staan ...
Ja dat is juist het probleem ik kan hem niet vinden maar als je zegt hoe die dan afloopt ben ik al tevreden!

06-07-2003, 22:36
Dus ik mag het vertellen nu?

06-07-2003, 22:37

Citaat:
Origineel gepost door zozoke
Dus ik mag het vertellen nu?
Ja als je dat wil en als je daar tijd voor heb!

06-07-2003, 22:40
Ja hoor ik ga het wel kort en bondig vertellen ....Door Jamal was dat meisje zwanger en ze was hem aan het wijsmaken dat het van hem was...Uiteindelijk blijkt dat ze eigenlijk niet heeft gelogen t'was zijn kind en als ik me niet vergis zei is overleden tijdens de bevalling ..... dus moest Jamel voor het kind zorgen ....Jamel bleek ook ziek te zijn hij moest een onderzoek ondergaan en hij had Aids... en dan heeft die zelfmoord gepleegd ...Dit is het einde maybe ben ik er iets bij vergeten te vertellen sorry dan maar tis echt zo lang geleden en kan het je niet uitbundig vertellen

06-07-2003, 22:42



Citaat:
Origineel gepost door zozoke
Ja hoor ik ga het wel kort en bondig vertellen ....Door Jamal was dat meisje zwanger en ze was hem aan het wijsmaken dat het van hem was...Uiteindelijk blijkt dat ze eigenlijk niet heeft gelogen t'was zijn kind en als ik me niet vergis zei is overleden tijdens de bevalling ..... dus moest Jamel voor het kind zorgen ....Jamel bleek ook ziek te zijn hij moest een onderzoek ondergaan en hij had Aids... en dan heeft die zelfmoord gepleegd ...Dit is het einde maybe ben ik er iets bij vergeten te vertellen sorry dan maar tis echt zo lang geleden en kan het je niet uitbundig vertellen
Ok bedankt dat wou ik ff weten!

06-07-2003, 22:44

Citaat:
Origineel gepost door berkane18
Ok bedankt dat wou ik ff weten!
Is graag gedaan

Beslama