Bekijk volle/desktop versie : hellpp!!! el 3eid feest organiseren op school !!!



13-10-2006, 19:29
Salaaam oualaikoem dames,

ik heb hulp nodig van jullie!!! We hebben met een groepje de opdracht gekregen om een el 3ied feest te organiseren op school.

daarom vroeg ik jullie om hier een paar ideeen met me te delen het feest is voor jongens en meisjes dus zied kom op met die ideeen

13-10-2006, 19:47


wat is jullie budget

13-10-2006, 20:23
meid aan de hand van je budget ken je gaan organiseren...
als je niet weet hoeveel je kan uitgeven... weet je ook niet aan wat je moet denken...

13-10-2006, 21:10
Meid wat leuk !!! Heb ik ook altijd gedaaan..
wat ik ooit heb gedaan was een modeshow.. van verschillende landen zoals marokko, turkije , suriname , Zimbabwe,noem maar op..
toen hadden we kinderen gebruikt om te verkleden als een marokaan of een boere nederlander .. was echt leuk ..en we hadden gevraagd ouders hapjes te maken uit een bepaalde land.. zoals bijvoorbeeld.. Chineese moeder maakt loempia''s ofzo..
wat we ook geregel hadden is.. Henna-art vinden kinderen geweldig...
maar zoals ze hier boven zeggen ligt aan het bget wat je mag besteden ..
suc6 ma3asalama Jamila

13-10-2006, 23:20



Citaat door chiller_meid:
meid aan de hand van je budget ken je gaan organiseren...
als je niet weet hoeveel je kan uitgeven... weet je ook niet aan wat je moet denken...



jah ik geef je gelijk we moeten weten hoeveel geld je krijgt van school dan kuunen we je helpen en op welke school zit je roc middelbare school islamitiese school enzo

14-10-2006, 16:24

Citaat door xsalouamarocx:
Salaaam oualaikoem dames,

ik heb hulp nodig van jullie!!! We hebben met een groepje de opdracht gekregen om een el 3ied feest te organiseren op school.

daarom vroeg ik jullie om hier een paar ideeen met me te delen het feest is voor jongens en meisjes dus zied kom op met die ideeen



Gezellig

14-10-2006, 22:22
ja ik zit op een mbo school maare we moet alles uit onze zak betalen dus tja kom gewoon met leuke ideeen dan zie ik wel verder inshaAllah

14-10-2006, 22:30
1. Laat iedereen wat lekkers meenemen. Degenen die niet voor hapjes kunnen zorgen kunnen voor drinken zorgen.
2. Organiseer een modeshow. Doe dit met jongens en meisjes, veel en veel leuker!
3. Elke school heeft wel een installatie. Zorg voor cd's en iemand die de hele tijd voor muziek zorgt.
4. Er is vast wel iemand op school die henna kan zetten.
5. Decoreer de zaal met wat je hebt (vanuit huis spullen en vanuit school).
6. Maak Marokkaanse thee.
7. Zorg voor (een) optreden(s). Er zijn vast talenten op je school. Iemand die kan zingen, rappen, dansen, etc.
8. Met een groepje muziek maken m.b.v. derboeka's en erbij zingen.

Nog meer tips nodig??

14-10-2006, 23:38

Citaat door weddingplannerS:
1. Laat iedereen wat lekkers meenemen. Degenen die niet voor hapjes kunnen zorgen kunnen voor drinken zorgen.
2. Organiseer een modeshow. Doe dit met jongens en meisjes, veel en veel leuker!
3. Elke school heeft wel een installatie. Zorg voor cd's en iemand die de hele tijd voor muziek zorgt.
4. Er is vast wel iemand op school die henna kan zetten.
5. Decoreer de zaal met wat je hebt (vanuit huis spullen en vanuit school).
6. Maak Marokkaanse thee.
7. Zorg voor (een) optreden(s). Er zijn vast talenten op je school. Iemand die kan zingen, rappen, dansen, etc.
8. Met een groepje muziek maken m.b.v. derboeka's en erbij zingen.

Nog meer tips nodig??



Dankje wel schat
alles is welkom

14-10-2006, 23:42
wij hadden op onze el 3ied feest,
-Rbatti als marokkaanse band
-Dj die engelse muziek draaide
-Rappers
-Turkse band
-Hadden het in een zaal gehouden
-Marokkaanse modeshow met jurken ook leraressen hadden zich verkleed.
-Groepje jongens en meisjes door elkaar die gingen battele
-Hapjes en drinken natuurlijk