Bekijk volle/desktop versie : Geestenverhalen



Pagina's : [1] 2

06-07-2003, 18:38
Ik vroeg me af waar die topic is gebleven over geestenverhalen? Het was toch een topper?

Alvast bedankt

Thalla, Ikram

06-07-2003, 19:10


Ik heb 'm verwijderd meid. Ik kreeg er nachtmerries van, dus heb ik het maar verwijderd zodat ik er niet meer mee bezig ben.
Vind je het erg??

06-07-2003, 19:28

Citaat:
Origineel gepost door BeautifulLady
Ik heb 'm verwijderd meid. Ik kreeg er nachtmerries van, dus heb ik het maar verwijderd zodat ik er niet meer mee bezig ben.
Vind je het erg??
Hahaha, arme meid....was het echt zo erg????

06-07-2003, 19:46
jah k vind t best wel erg t begon net zo interressant te worden(als schijt ik er van in mn broek ) maar kan je t trugplaatse?????

06-07-2003, 19:47



Citaat:
Origineel gepost door Marokkaasjuuuh
Hahaha, arme meid....was het echt zo erg????
Jah man, vooral 'savonds als ik achter de p.c zat, voelde ik me echt angstig en kreeg gewoon kippevel door die verhalen.

06-07-2003, 20:06

Citaat:
Origineel gepost door BeautifulLady
Jah man, vooral 'savonds als ik achter de p.c zat, voelde ik me echt angstig en kreeg gewoon kippevel door die verhalen.
Shit, das minder...dan kun je het maar beter gewoon verwijderen, heb je ook geen drang om het te lezen

06-07-2003, 20:06
Ik vind het erg meid, dat je er niet meer goed door voelde. Maar ik vond het erg interresant om te lezen. En ik las ze nooit 's avonds. Dat scheelt wel hoor.

Thalla, Ikram

06-07-2003, 20:19
Ja man waarom heb je hem verwijderd? ik had nog een mooi verhaal! Maarja dan niet echt jammer...

06-07-2003, 20:23
ik ben blij dat ze het verwijderd heeft...want ik kon bijna geen oog meer dicht doen 's avonds.
(ik las de verhalen overdag en dan vond ik het wel eng maar dan hield ik me er niet zo mee bezig..en was ik het binnen een paar 'tellen' zeg maar weer vergeten.....,maar zodra het avond werd kwamen al die verhalen weer boven en kon ik echt nergens anders meer aan denken :toink: ...)dus ik ben heel blij dat ze die verwijderd heeft :boogie:

06-07-2003, 20:32
Ik las de verhalen ook overdags, maar ze kwamen 'savonds wel weer in mijn hoofd vooral als ik hier bij verhalenrubliek was en mijn topic zag, werd ik weer helemaal scary!!!!

07-07-2003, 12:40
het is inderdaad eng maar wel erg leerzaam!!! ik heb zelf namelijk ook meegemaakt!!! 2 keer zelfs... als je wilt weten wat moet je het me maar laten weten erg intterresant hoor want me opa en oma zijn erdoor verhuisd!

07-07-2003, 16:50
Shit joh en ik wou ook mijn ervaring met die geesten plaatsen!!!! dus mensen ik ben van plan hier te gaan plaatsen als jullie t niet eruug vinden dus ik zou zeggen lees niet verder als je er niet tegen kan...!!!!!
ik wil eerst zeggen dat ik zelf zwaar in me broek scheet door die verhalen....vooral wokbezz...vbanaf nu slaap ik alleen op me rechtzijde af en toe op me rug dan schrik ik wel snel wakker

anyway ik ga me verhaal plaatsen en her is helemaal waargebeurd niets is er verzonnen!!!!
________________________________
Vorig zomer in marokko.....iedereen was in marokko...al me ooms en tantes....eerste jaar dat ik me kan herinneren dat iedereen bij een was....ook al waren er veel ruzies het was gezellig.....groot huis aangezien me oma is verhuisd jah een stuk verderop en een xtra etage heeft gebouwd...
Me oom nam een masker meer naar marokko..we hebben genoeg mensen bang gekregen en een man is zelfs de volgende avond dronken terug gekomen en wou de geest spreken wat gewoon me oom met een masker was....
anyway me we zaten met ze alle in sallah echt alle plaatsen waren vol...maar me tante kwam met het idee om geesten op te roepen...genaamd..exprie...me opa ging gelijk weg het is haram hij wou het niet meemaken....die ging buiten chillen...
exprie is zeg maar met allemaal letters en een glas die verschuift...maar er komt alleen iemand te voorschijnen die is vermoord of zelf moord heeft gepleegd...dit hebben ze vaker gedaan maar ikw as er nietbij dus kan ik er niets over zeggen....
maar ze moesten dus aiat el koersie op lezen..je doet t met ze tweeen..anyway er kwam een man hij was 41jaar...was voor een trein gesprongen ik ken ze naam niet meer....
me oom vroeg beleefd of we wat mochten vragen...alles wat er gezegd werd werd opgeschreven kunnen we alle puzzelstukjes op hun plaats terecht laten komen...
Je mocht er geen gein van maken anders zou ie boos worden...
Dus me oom vraagt mogen we wat vragen stellen.....het eerste wat de geest deed was dat ie naar de letterst ging met de glas en zij OUGREZ EL ATFAL...ik d8 shit busted...me oom zei gelijk...amal yamina khadija nassardine hassan eruit......Ik met me grote mond moest gelijk zeggen: ewa saffie er zijn sie mensen van 14 jaar die getrouw zijn...anyway we gaan naar buiten met me opa..maar daar was uahed raam gingen we op krukken staan konden we alles meelezen luisteren....f7el we waren erbij...mmaar het ergste van alles me oom zei niet als eerst wie eruit moesten hij vroeg wie zijn el atfal?..en die man noemde de namen op...
ewa dus we keken van buiten mee....Iedereen stelde vragen...uit prive laat ik die vragen achter wegen...maar geloof me....hij gaf op veel dingen antw....waarvan ik d8 wayowwwwww jij was er niet dat is in nederland gebeurd...maar hij weet alles...het enigste wat ie niet mag doen is in de toekomst kijken dat is aan allah
In de loop van de avond zij hij....als jullie sorat el bakara oplezen dan kunnen jullie mij zien....mhit ana hader(ik ben aanwezig)
iedereen keek zo:
Hij zegt ik ben met jullie in de kamer...ik gleed gelijk van die stoel naar benden ik d8 noooh mij zie je niet meer kijken....maar nieuwsgierigheid overtreft alles en weer stond ik op die kruk...mee te kijken...maar ze wouden niet doorgaan met het oplezen van sorat el bakara!!
Dus na een tijdje bedankte we hem en alles...met andere woorden we wouden kappen we scheten allemaal in onze broek....maar die man wou nog doorgaan...hij zei tegen ons had dar meskouna....ewa dat legde hij uit....wij hadden een el hasi (put) ze zegge dat ze daar in woonden en dat ze vadaar kwam en vandaar sprong ze naar de kamer van me oom die is daar boven bij de openkeuken waar die put zit
(volgen julliet een beetje)
anyway ze vroegen aan die man hoe kan ze weg gaan...antw was zwarte schaap slchten bij de deur opening..hebben ze gedaan na een weekje dus of ze er is weet ik niet)
in ieder geval toen wouden we het gesprek met exprie eindigen...maar hij vroeg ons nog een ding...of we voor hem bij allah vergevenis willen vragen(massallah zo zie je dat allah bestaat)
Wij zeggen ja en sluiten alles af..dus we gingen ff na praten...en uahed soort nicht van me moeder begon te praten: 'nu hij heeft gezegd dat deze huis bewoond is kan ik het gewoon zeggen.....toen mij moeder een operatie moest ondergaan in rabat een dag voordat we zouden gaan sliep ik in de achterse kamer ook te wel de kamer van me tante loubna...
ze zei ik sliep met me moeder op mijn linkerzijde en na een tijde was ik voor de helft verlamd later kon ik me omdraaien en zag daar een zwart gestalte staan het was een vrouwe helemaal zwart....
me ma zei hamdoeelilah: is vast verbeelding want je moeder moet een erge operatie ondergaan...
toen vertele me oom zijn verhaal: ik sliep met si achemd boven in die salla en in ene zag ik een vrouwlijke gestalte staan inde deuropening ik vroeg achmed de licht aan te doen
maar ze stond er nog in ene ik wrijf in me ogen en ze staat er nog na een paar keer achmed te roepen deed ie die licht aan en toen was ze weg...
ze zeggen dat me opa ook een vrouw heeft gezien...maar jah het blijft allemaal allah ua a3lam!!??!?!?


ik hoop dat jullie t niet echt eng vonden want ik wil jullie niet bang maken

Peace


07-07-2003, 17:38


wajow amal ik zou allang wa7d spintje van hier naartokio hebben getrokken als ik op di ekruk stond 3ad jij wou niet eens weg uit die kamer. na wat ik meegemaakt heb durf ik niet eens alleen in onze huis in maroc te blijve en al helemaal niet in die van me oma. b.t.w ga je niet naar maroc?
doeidoei XXX-jes Khadija

07-07-2003, 18:11
zo erg die verhaal.......ik heb zelf ook een keer geesten opgeroepen (k wist toen niet dat het haram was)anyway k was dus met een groepje vriendinnen stuk of 6 meiden waren we. we waren bij een van die meisjes thuis . de broer van dat meisje was het huis uitgetrapt dus hadden ze een kamer met allemaal dozen en al die shit mohiem was dus pik onker in die kamer. wij pakken "het bord''(ze3me) ze noeme het glaasje draaien k weet niet of jullie dr weleens van gehoord hebben?
dus we zaten in die kamer wolah he was egt eng man , k zweer . die meisjes zaten allemaal bijelkaar in de klas behalve ik maar zei hadden het vaker gedaan iedere keer als ze de naam van die geest vroegen kregen ze het een paar dagen met geschiedenis over die zelfde persoon(de naam van die geest dus)maar in iedr geval wij allemaal vragen stellen je weet tog beetje dollen met elkaar dus opeens we vragen wie ik leuk vind/vond opeens zie je die glas verschuiven naar elke letter van de naam van die jongen k zo wejoo kan tog nie k geloofde eerst nie k d8 een van die meisjes schuiven die glas maar bleek tog waar te zijn .
voordat we naar die kamer van dat meisje de broer gingen zaten we in haar eigen kamer waar de kast eerst dicht was wij komen half uur later trug zie je die kast open staan nou wij hebben egt in onze broek staan schijten man





zo was er ook een keer dat die meisjes naar een vriendin gingen zij woonde in een internaat ofso weet ik veel ohiem toen gingen ze daar naar de kelder weer zelfde verhaal allemaal vragen stellen dus zij doen de radio aan ging tie iedere keer op een andere zender, en ook het licht ging iedere keer aan en uit ..
maar jah k raad je aan nooit geesten te gaan oproepen en ALS je het tog doet vraag dan nooit hoelang je nog televen hebt..
ik heb gehoord dat als je vraagt hoelang je nog te leven hebt dat het gevaarlijk is/kan zijn t schijnt zo te zijn dat je gelijk terplekken dood gaat maar jah of dit waar is............allah ua A3lem zou k maar zegge

07-07-2003, 18:28

Citaat:
Origineel gepost door BeautifulLady
Ik heb 'm verwijderd meid. Ik kreeg er nachtmerries van, dus heb ik het maar verwijderd zodat ik er niet meer mee bezig ben.
Vind je het erg??
wollah ik vind het goed van je wat je hebt gedaan
ik NU NOG STEEDS kan niet slapen
ik ben bang ik durf niets meer
en nog een ander meisje die ik ken
was echt heel erg bang we moesten de imaam bij halen
óm Qoraan voor haar lezen....echt erg...gewoon
niet goed!!

Pagina's : [1] 2