Bekijk volle/desktop versie : é wat doen jullie



13-10-2006, 16:12
als jullie sport hebben op school? we hebben nieuwe lerares, we moesten vandaag 20 min lopen,ik zeg tegen lerares van dat ik heel fel dorst ga hebben en dat ik nog 7uren moet wachten voor ik kan drinken,die vrouw begint direct te schreeuwen van dat ik de enigste ben die hier nooit in orde is enzo en dat het niet het hele jaar zo gaat zijn tis maar voor maand man

ik wilde haar echt

13-10-2006, 16:57


ik vind dat je mee zou moeten doen, en bedenk wel : jij bepaalt hoe hard je loopt! (dus lekker op je gemakje)

je lerares zou er wel rekening mee moeten houden.

succes

13-10-2006, 17:09

Citaat door marocieboy:
ik vind dat je mee zou moeten doen, en bedenk wel : jij bepaalt hoe hard je loopt! (dus lekker op je gemakje)

je lerares zou er wel rekening mee moeten houden.

succes



ik heb mee gedaan maar het was voor punten ,ik heb maar 5 rondjes in 20 min op die piste gedaan safi gebuisd,maar wat me echt dwars zat was hoe ze deed,ik heb pech dat ik enige moslim ben in m'n jaar,waar mijn broer zit zijn er veel moslims ,daar geven ze geen punten tijdens ramadan + ze moeten niet iets zwaar doen.
maarja zo is het nu eenmaal

13-10-2006, 17:37

Citaat door ezte:
ik heb mee gedaan maar het was voor punten ,ik heb maar 5 rondjes in 20 min op die piste gedaan safi gebuisd,maar wat me echt dwars zat was hoe ze deed,ik heb pech dat ik enige moslim ben in m'n jaar,waar mijn broer zit zijn er veel moslims ,daar geven ze geen punten tijdens ramadan + ze moeten niet iets zwaar doen.
maarja zo is het nu eenmaal


volhouden meid

succes

13-10-2006, 22:21



Citaat door ezte:
ik heb mee gedaan maar het was voor punten ,ik heb maar 5 rondjes in 20 min op die piste gedaan safi gebuisd,maar wat me echt dwars zat was hoe ze deed,ik heb pech dat ik enige moslim ben in m'n jaar,waar mijn broer zit zijn er veel moslims ,daar geven ze geen punten tijdens ramadan + ze moeten niet iets zwaar doen.
maarja zo is het nu eenmaal

ey meid gn zorgen khad da gistre ook zenne...
enja die zei vn ja kunde ni ff probere ofzo..mja kheb toch nog gelope....ma bij mij wast pas in de namiddag...s'ochtends is da nog gemakkelijk om te lope om da ge dan nog een beetje energie hebt maar tegen de middag is da dus weg

14-10-2006, 23:45

Citaat door hakima321:
ey meid gn zorgen khad da gistre ook zenne...
enja die zei vn ja kunde ni ff probere ofzo..mja kheb toch nog gelope....ma bij mij wast pas in de namiddag...s'ochtends is da nog gemakkelijk om te lope om da ge dan nog een beetje energie hebt maar tegen de middag is da dus weg



ai,in de namiddag is het wel erg ,die mensen gaan het nooit begrijpen ,ik wens je nog veel sterkte

14-10-2006, 23:46

Citaat door marocieboy:
volhouden meid

succes


dank u