Bekijk volle/desktop versie : heren hoe ziet jou bruiloft er volgens jou uit details graag?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-10-2006, 15:28
van de henna dag tot het uur dat je je vrouw mag meenemen naar huis..


Meiden die hebben alles al gepland hoe ze alles willen enz maar hoe willen jullie het hebben?

13-10-2006, 15:30


moet je over laten aan je vrouwtje.. want die en der familie willen toch meestal alles op haar manier.. ik wil dat alles snel voorbij is:$

13-10-2006, 15:30
Ik laat mijn vrouw het doen.

13-10-2006, 15:30
imam + hdoel
sadaka
familie
feest voorbij,

zmah oe ghoel bismillah

13-10-2006, 15:34



Citaat door Workaholic_:
moet je over laten aan je vrouwtje.. want die en der familie willen toch meestal alles op haar manier.. ik wil dat alles snel voorbij is:$



het is toch ook jou bruiloft

13-10-2006, 15:35

Citaat door Mr Atlas:
Ik laat mijn vrouw het doen.


jullie mannen zijn echt lui


Maar heb je niet van dit wil ik zo hebben en dit wilik helemaal niet hebben?

13-10-2006, 15:36

Citaat door Hroebi:
imam + hdoel[/SIZE]
[SIZE="4"]sadaka [/SIZE]
familie
feest voorbij,

zmah oe ghoel [SIZE="4"]bismillah



Tbarkeallah 3lik




Krijg er gelijk een glimlach van...

13-10-2006, 15:37

Citaat door rbatia-queen:
het is toch ook jou bruiloft


maar je begrijpt wat ik bedoel.. als ik me ook ga bemoeien met het bruiloft komt er weer onnodige ruzie...
"nee ik wil het zo.. nee maar schat vindt je niet dat het op mijn manier beter is.. maar mij ouders willen het zo"...
dus om dat te voorkomen doen we het op haar manier.. en ik ben al blij dat ik met m'n vrouwtje mag trouwen dus hoe het trouwfeest georganiseerd is boeit me niet..

13-10-2006, 15:38
op zn islamitisch. binnen familie. komen eten en klaar einde van het feest. Zien henna platte he geen versierde op me handen gezien gegeten en feest is voorbij. Geen gemikmak. Dat is laatste waar ik me druk om ga maken. Geef mij zo simpel mogelijk

13-10-2006, 15:42

Citaat door Workaholic_:
maar je begrijpt wat ik bedoel.. als ik me ook ga bemoeien met het bruiloft komt er weer onnodige ruzie...
"nee ik wil het zo.. nee maar schat vindt je niet dat het op mijn manier beter is.. maar mij ouders willen het zo"...
dus om dat te voorkomen doen we het op haar manier.. en ik ben al blij dat ik met m'n vrouwtje mag trouwen dus hoe het trouwfeest georganiseerd is boeit me niet..




aan de ene kant hab je wel gelijk maar stel stel jouw moeder of vader willen iets heel graag en jij ziet het ook wel zitten zou je dat niet met je vrouw bespreken of zeg je tegen je ouders nee zij doet het op haar manier..


Ik vind dat jij en je vrouw samen de bruiloft moeten regelen en niet alleen de vrouw of de man..

13-10-2006, 15:44
Helemaal geen bruiloft, dus ook geen koppijn..

13-10-2006, 15:46

Citaat door rbatia-queen:
aan de ene kant hab je wel gelijk maar stel stel jouw moeder of vader willen iets heel graag en jij ziet het ook wel zitten zou je dat niet met je vrouw bespreken of zeg je tegen je ouders nee zij doet het op haar manier..


Ik vind dat jij en je vrouw samen de bruiloft moeten regelen en niet alleen de vrouw of de man..

tuurlijk wel.. maar ik vindt het wel best.. ik laat me moeder der wel mee bemoeien
dan kan me vrouwtje alvast wennen waarmee ze de rest van der leven te maken krijgt

13-10-2006, 15:54



Citaat door Workaholic_:
tuurlijk wel.. maar ik vindt het wel best.. ik laat me moeder der wel mee bemoeien
dan kan me vrouwtje alvast wennen waarmee ze de rest van der leven te maken krijgt







Ben het met je eens goed dat je er zo over denkt je geeft je vrouw de ruimte en dat is PRIMA

13-10-2006, 15:55

Citaat door rbatia-queen:



Ben het met je eens goed dat je er zo over denkt je geeft je vrouw de ruimte en dat is PRIMA

ze krijgt van mij alle ruimte.. ik trouw niet zomaar met haar.. dat betekent dat ik der vertrouw en der keuzes accepteer.. dus ze gaat haar gang..

13-10-2006, 15:57

Citaat door rbatia-queen:
van de henna dag tot het uur dat je je vrouw mag meenemen naar huis..


Meiden die hebben alles al gepland hoe ze alles willen enz maar hoe willen jullie het hebben?

Ik zie 2 houten krukjes en een onthoofde schaap. Verder geen poespas

Pagina's : [1] 2 3 4 5