Bekijk volle/desktop versie : Boutahar wil dolgraag naar Ajax



13-10-2006, 15:27
Het gaat goed met Saïd Boutahar. De middenvelder van NEC zorgde twee weken geleden tegen Heracles Almelo persoonlijk voor de 2-0 zege en werd vervolgens prompt opgeroepen voor de Marokkaanse nationale ploeg. Henk ten Cate prees hem bovendien openlijk in een interview met Voetbal International. De trainer van Ajax zei dat hij er 'serieus over denkt zo'n speler naar Ajax te halen'.

Saïd Boutahar: 'Ik wil niets liever dan naar De Arena' "Ik voel me ongelooflijk gevleid", zegt Boutahar (24) daar vrijdag over in De Telegraaf. "Ik wil niets liever dan naar De Arena en hoop op een belletje. Ik weet zeker dat meneer Ten Cate me een betere voetballer kan maken. Daarnaast is Ajax een club die niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld tot de verbeelding spreekt. Het is voor iedereen een droom om daarvoor te mogen voetballen. Ik denk dat mijn spel bij Ajax beter tot zijn recht komt."

De Marokkaan heeft bij NEC nog een contract tot het eind van dit seizoen. Ten Cate gaf al enkele keren aan dat hij graag een middenvelder aan zijn selectie zou willen toevoegen. In dat verband zoemt ook de naam van Steven Defour (Standard Luik) opnieuw rond in het Amsterdamse geruchtencircuit.



http://www.ajaxonline.org/3687.php

13-10-2006, 15:30


Saïd is spoedig Ajaxied

13-10-2006, 15:35
Ik vraag me echt af of Boutahar nou wel de speler is die Ajax beter kan maken..ik heb daar echt mijn twijfels bij...hij is een zeer leuke voetballer maar niet constant genoeg....4 weken geleden was hij nog reserve speler bij NEC.

13-10-2006, 15:44
Hij is een supertalent

13-10-2006, 15:52


k hooop het ceth voor m

13-10-2006, 15:54

Citaat door henry14:
Hij is een supertalent



Iemand die 24 is kan je geen talent meer noemen

13-10-2006, 19:29

Citaat door Rachid_Breda:
Ik vraag me echt af of Boutahar nou wel de speler is die Ajax beter kan maken..ik heb daar echt mijn twijfels bij...hij is een zeer leuke voetballer maar niet constant genoeg....4 weken geleden was hij nog reserve speler bij NEC.



Ten Cate heeft dat dus blijkbaar ook ingezien..want ik lees net dat hij Boutahar niet nodig heeft...

13-10-2006, 19:34
Ik denk persoonlijk dat hij gewoon een grapje uitgehaald heeft en iedereen verstond hem verkeerd

ik heb het over Ten Cate