Bekijk volle/desktop versie : Cadeau Tips Voor Hem????



13-10-2006, 14:16
Hey dames..

Ik wil een cadeau voor mn vriend kopen, maar wel iets origineels dus geen parfum ofzo.. wat hebben jullie wel eens voor jullie vriend/man gekocht waar hij supergelukkig van werd???

Dikke kussss Smehane..

13-10-2006, 14:38


up

13-10-2006, 15:16
Koop een mooi horloge en zet daar je naam in........

13-10-2006, 15:28

Citaat door marocloubna:
Koop een mooi horloge en zet daar je naam in........


Heb ik ook aan gedacht alleen hij is niet echt een sieraden liefhebber... Heb je nog andere tips??

13-10-2006, 15:59


Ga naar een bakkerij..bestel een taart en schrijf op wat je op de taart wilt hebben staan! Een persoonlijk bericht dus aan hem en laat het op zijn werk bezorgen! Believe me.. hij zal het super vinden! Dit heb ik vorig jaar bij mijn man gedaan (Toen nog verloofde)

13-10-2006, 16:01

Citaat door Ghatar_tangawia:
Ga naar een bakkerij..bestel een taart en schrijf op wat je op de taart wilt hebben staan! Een persoonlijk bericht dus aan hem en laat het op zijn werk bezorgen! Believe me.. hij zal het super vinden! Dit heb ik vorig jaar bij mijn man gedaan (Toen nog verloofde)



mmm.. ik denk dat ik die taart liever zelf opeet... nee ik wil hem iets geven wat langer mee gaat... al weet ik dat de liefde van een man door de maag gaat

toch bedankt voor je tip..

13-10-2006, 16:03
Playstation twoeeeeeeeeeeeeeh.

13-10-2006, 16:17

Citaat door Sfenzja:
Playstation twoeeeeeeeeeeeeeh.



hahahahahahahaha wallah ila deze vind ik echt goed!!!

13-10-2006, 16:52
ik hoorde laatst dat iemand een kussen had laten bedrukken met haar eigen foto erop!! als hij wakker wordt lig je tog nog wel naast hem

13-10-2006, 16:54

Citaat door Smehane:
mmm.. ik denk dat ik die taart liever zelf opeet... nee ik wil hem iets geven wat langer mee gaat... al weet ik dat de liefde van een man door de maag gaat

toch bedankt voor je tip..



Lieve schat, dit is natuurlijk niet HET cadeau, maar meer een verrassing!!! Dit kun je ernaast doen! Is niet superduur hoor..