Bekijk volle/desktop versie : Keukenmachine, tips?



12-10-2006, 13:17
Salaam3alaykom!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed maar niet zo duur keukenmachine. Ik heb een grote blender maar b.v. amandelen of kikkererwten ermee malen is een drama. Ik wil dus niet zo'n groot ding (heb een kleine keuken helaas) maar waar ik groenten en ook harde dingen mee kan hakken.

Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt.

12-10-2006, 13:23


bij de blokker heb je een quisinier all in 1 blender.
je krijgt er een blender bij en 2 kommen een kleine en een grote, 2 mesjes 1 voor het hakken en 1 voor pureren die je ook gebruikt voor de blender.
deze is echt ideaal en neemt niet veel plek

12-10-2006, 13:58
Hoi,

Ik heb toevallig gisteren een keukenmachine gekocht van de Blokker. Van het merk Tomando, het is een hakmachine met een staafmixer, gelijk uitgeprobeert natuurlijk, hij is ideaal, niet te groot.

En qau prijs viel hij echt mee!!

12-10-2006, 14:31
Dank jullie wel!
Weet iemand iets over deze? Het is namelijk zo dat ik al een blender heb en een handmixer, dus er ontbreekt een hakmachine.

12-10-2006, 14:53


zoiets heb ik ook maar dan van phillips, hij is wel goed en ook handig als je grote hoeveelheid moet hakken

12-10-2006, 14:56

Citaat door beautyrozes:
zoiets heb ik ook maar dan van phillips, hij is wel goed en ook handig als je grote hoeveelheid moet hakken

Is ie ook goed als ik falafel of amandelenkoekjes moet maken? Want daar heeft mijn blender de meeste moeite mee.

12-10-2006, 15:01
hoi,

ik heb de keukenmachine vna kenwood, kijk maar op wehkamp.nl voor 99 euro, zit alles erin erop en eraan.

groetjes

12-10-2006, 15:05

Citaat door Flamenca:
Is ie ook goed als ik falafel of amandelenkoekjes moet maken? Want daar heeft mijn blender de meeste moeite mee.


ja gaat perfect

tip voor falafel: je moet de ingredienten goed droog deppen voor je het gaat malen, anders blijft het aan de rand plakken en maalt het niet alles goed.

12-10-2006, 15:10

Citaat door beautyrozes:
ja gaat perfect

tip voor falafel: je moet de ingredienten goed droog deppen voor je het gaat malen, anders blijft het aan de rand plakken en maalt het niet alles goed.


Dat is een goede tip. In blender is het juist andersom, je moet water toevoegen.

12-10-2006, 16:57

Citaat door Flamenca:
Dat is een goede tip. In blender is het juist andersom, je moet water toevoegen.


ja klopt, blender is ook om fruit enzo te pureren en daar hoor idd vloeistof bij

12-10-2006, 17:10

Citaat door Flamenca:
Dank jullie wel!
Weet iemand iets over deze? Het is namelijk zo dat ik al een blender heb en een handmixer, dus er ontbreekt een hakmachine.



meid, ik heb deze keuken machine ook, maar het is absoluut geen aanrader voor amandelen.
vooral die voor lk3ab lghzall of briwat.
hij hakt dus niet fijn genoeg en dan komt op een gegeven moment alles op de bodem geplakt en maalt hij niet meer verder.
Voor groente etc is hij perfect!!

de beste machines voor amandelen blijven gewoon die ouderwetse oranje, we noemen die in marokko, 1,2,3 hahahaha

Die kun je in marokko kopen of even snuffelen bij occasions!!

succes!!