Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames, een vraagje over de hidjaab!



Pagina's : [1] 2

12-10-2006, 13:03
Salam,

Meiden die een hidjaab dragen, wat voor speldjes gebruiken jullie om jullie hidjaab vast te maken ?
Ik gebruik veiligheidsspeldjes maar het nadeel daarvan is dat ik gaten in mijn hoofddoek krijg Dit is zeer vervelend.

(het gaat om de onderstaande stof)



Hebben jullie tips voor mij, of zijn er speciale speldjes te koop..?

Alle tips zijn welkom.

Djazzak Allah gairan

12-10-2006, 13:08


Kopspelden...






Naar boven schuiven...

12-10-2006, 13:40

Citaat door XXnasiraXX:
Kopspelden...






Naar boven schuiven...




Juist en deze zijn ook verkrijgbaar zonder die lelijke bolletjes dan zie je er helemaal nix van

12-10-2006, 14:41
Die met bolletjes.. zijn eigenlijk beter & fijner ...


zo raak je je speldje niet zo snel kwijt ergens in je hoofddoek

12-10-2006, 14:53


jah met die speldjes maak ik me hoofddoek ook vast

12-10-2006, 20:03

Citaat door XXnasiraXX:
Die met bolletjes.. zijn eigenlijk beter & fijner ...


zo raak je je speldje niet zo snel kwijt ergens in je hoofddoek



NEe hoor valt mee er zit een einde aan zo'n heel klein fijn bolletje dan weet je waar hij zit

12-10-2006, 21:40
Bedankt voor jullie reactie's dames

Die kleine speldjes zonder bolletjes heb ik ook, maar ik heb het meer over als je je hidjaab vastmaakt de plek onder je kin..normaal maakte ik dit vast zonder speld, maar toen ging het steeds los, en met een veiligheidsspeldje zit het fijner en stakker

Dus heeft er iemand nog andere ideeën..?

12-10-2006, 21:43
Meiden ik heb jullie een groen puntje gegeven






..Upp..

12-10-2006, 21:54

Citaat door miss_yosraahhh:
Meiden ik heb jullie een groen puntje gegeven






..Upp..



Thanx schat oh je bedoelt voor onder je kin dat zou ik niet weten woelah ik draag nog geen hoofddoek maar dat zou ik ook wel willen weten voor de toekomst want als je dat idd met zo'n veiligheidsspelt doet blijft het haken en trekt het je hoofddoek stuk is zonde Dus meiden die iets hebben kom maar op

12-10-2006, 22:24

Citaat door Chouaffa...:
Thanx schat oh je bedoelt voor onder je kin dat zou ik niet weten woelah ik draag nog geen hoofddoek maar dat zou ik ook wel willen weten voor de toekomst want als je dat idd met zo'n veiligheidsspelt doet blijft het haken en trekt het je hoofddoek stuk is zonde Dus meiden die iets hebben kom maar op


Ja, dat bedoel ik


Is best vervelend, want al die gaatjes is ook geen gezicht
En om nou elke maand nieuwe sjaals te kopen, vind ik ook zonde..!

PS: je ondertekening heeft mij aan het lachen gemaakt

13-10-2006, 21:47
En ..Upp..













Niemand

13-10-2006, 22:57
Selaamalikoem meid


Dankje wel voor je puntje check je hoekje


voor onder je kin, is het best lastig om iets anders er voor in de plaatst te nemen.. eehm misschien zou je je veiligheidspeld niet zo strak moeten doen ik zou het echt niet weten meid ... veel succes

13-10-2006, 23:04


ik gebruik gewoon die speldjes met de bolletje onder mn kin. Dan zit veel beter vast en je krijgt er geen litteken van.

xxx Loupi

13-10-2006, 23:25

Citaat door XXnasiraXX:
Selaamalikoem meid


Dankje wel voor je puntje check je hoekje


voor onder je kin, is het best lastig om iets anders er voor in de plaatst te nemen.. eehm misschien zou je je veiligheidspeld niet zo strak moeten doen ik zou het echt niet weten meid ... veel succes


Wa haleikom Sellem,

Soukran voor het groene puntje

thanks voor je tip, ik ga nu gewoon nog even verder experimenteren wat het handigst is anders heb ik gewoon pech




Citaat door Loupppie:
ik gebruik gewoon die speldjes met de bolletje onder mn kin. Dan zit veel beter vast en je krijgt er geen litteken van.

xxx Loupi


Blijft dat trouwens wel zitten..?

Jij ook Soukran voor de tip Ik ga het (uit) proberen

(Check je hoekje )

13-10-2006, 23:33
mag ik ook een puntje

Pagina's : [1] 2