Bekijk volle/desktop versie : deeg panpizza pizzahut????



Pagina's : [1] 2

12-10-2006, 10:45
Assalaamou 3alaikoum dames,

Wie weet hoe je het deeg moet maken van de panpizza van de pizzahut ik ben echt gek op die pizzadeeg ik weet alleen niet hoe je hem zo krijgt, heeft iemand het wel eens geprobeert ????

12-10-2006, 16:37


Niemand snik snik

13-10-2006, 08:50
Echt niemand die dit recept kent????

13-10-2006, 10:52
volgens mij is dit bedrijfsgeheim, het exacte recept zul je nooit achterhalen !

13-10-2006, 16:16



Citaat door Riannah:
volgens mij is dit bedrijfsgeheim, het exacte recept zul je nooit achterhalen !
Het hoef ook niet precies het zelfde recept te zijn, misschien heeft iemand een recept wat er oplijkt en ook erg lekker is

13-10-2006, 18:09
ipv olijfolie in het deeg, moet je er boter bijkneden

13-10-2006, 19:29

Citaat door Cacharel:
Het hoef ook niet precies het zelfde recept te zijn, misschien heeft iemand een recept wat er oplijkt en ook erg lekker is



Die deeg heeft bijna dezelfde structuur als sfenzj, misschien moet je dat op dezelfde manier als sfenzj maken en een pizzapan gebruiken.

14-10-2006, 08:52

Citaat door Lina&:
Die deeg heeft bijna dezelfde structuur als sfenzj, misschien moet je dat op dezelfde manier als sfenzj maken en een pizzapan gebruiken.
Ja je hebt gelijk ik ga dat eens proberen, jazakallahou gairan zuster.

14-10-2006, 18:00
je moet meel met melk en gist en zout en ei en water doen

14-10-2006, 18:58
ik heb het voor je:



300 gr patenbloem
200 gr zelfrijzend bakmeel
120 gr boter op kamertempearatuur
half theelepel droge gist
1 1/2 theelepel zout
1 1/2 theelepel suiker
ongeveer 200 ml water

Los de gist met wat lauwwarm water en de suiker op en laat het 5 tot 10 minuten staan. Meng de beide soorten meel met elkaar en voeg hierbij het zout, boterblokjes toe, maak in midden een kuiltje en schenk hierbij gistmengel bij en de helft van water, kneed tot een deeg, door het overig water beetje bij beetje toe te voegen. ALs het deeg een samenhangend deegbal wordt, kneed nog eens 10 minuten door. Laat het op een warme plek een uurtje rijzen. Kneed daarna het deeg nog eens door en rol hem in een rechthoek of rondje en beleg hem naar keuze. na het beleggen nog eens een 30 minuten laten rijzen. Daarna 15- 20 minuten bakken in de oven op 220 graden.

15-10-2006, 09:24

Citaat door Fayes:
ik heb het voor je:



300 gr patenbloem
200 gr zelfrijzend bakmeel
120 gr boter op kamertempearatuur
half theelepel droge gist
1 1/2 theelepel zout
1 1/2 theelepel suiker
ongeveer 200 ml water

Los de gist met wat lauwwarm water en de suiker op en laat het 5 tot 10 minuten staan. Meng de beide soorten meel met elkaar en voeg hierbij het zout, boterblokjes toe, maak in midden een kuiltje en schenk hierbij gistmengel bij en de helft van water, kneed tot een deeg, door het overig water beetje bij beetje toe te voegen. ALs het deeg een samenhangend deegbal wordt, kneed nog eens 10 minuten door. Laat het op een warme plek een uurtje rijzen. Kneed daarna het deeg nog eens door en rol hem in een rechthoek of rondje en beleg hem naar keuze. na het beleggen nog eens een 30 minuten laten rijzen. Daarna 15- 20 minuten bakken in de oven op 220 graden.

Dank je wel zuster, ik ga het eens proberen al lijkt het wel al erg op de manier waarop ik het al geprobeert heb.

15-10-2006, 10:34
Mijn man is ook helemaal gek op de pizza van pizza hut! Dus ik ga het zekers proberen inscha allah

17-10-2006, 07:53


Dames ik heb het recept gevonden!!!!!!!!!!

Ik was maar gaan uitproberen en ineens had ik een heerlijke bodem, alleen jammer dat ik geen digitale fotocamera heb om het jullie te tonen.

Hier het recept voor panpizzadeeg:

400 gr fijne bloem, geseefd
een handje vol fijne smid
14 gram gist ( 2 zakjes)
zout
3 eetl olie
3 eetl yoghurt
1 stukje la vache que rie ( kaas, klinkt gek maar toch was het heerlijk)
kneden met lauw water, best lang tot het echt zacht is en warm aanvoelt

1 uur laten rijzen , uitrollen in bakplaat doen en weer laten rijzen voor een kwartier voor je het belegt eerst met een beetje olie de randen bestrijken. Ik heb hem zelf in een pan waar we brood in bakken ( je weet wel die marokaanse pan waar je tashnift in doet) en dan in de oven, want ik zag dat ze dat ook gebruikte in de pizzahut. Verder is beleg naar wens.

Dames deze pizza is echt net zo lekker!!!!

17-10-2006, 10:36

Citaat door Cacharel:
Dames ik heb het recept gevonden!!!!!!!!!!

Ik was maar gaan uitproberen en ineens had ik een heerlijke bodem, alleen jammer dat ik geen digitale fotocamera heb om het jullie te tonen.

Hier het recept voor panpizzadeeg:

400 gr fijne bloem, geseefd
een handje vol fijne smid
14 gram gist ( 2 zakjes)
zout
3 eetl olie
3 eetl yoghurt
1 stukje la vache que rie ( kaas, klinkt gek maar toch was het heerlijk)
kneden met lauw water, best lang tot het echt zacht is en warm aanvoelt

1 uur laten rijzen , uitrollen in bakplaat doen en weer laten rijzen voor een kwartier voor je het belegt eerst met een beetje olie de randen bestrijken. Ik heb hem zelf in een pan waar we brood in bakken ( je weet wel die marokaanse pan waar je tashnift in doet) en dan in de oven, want ik zag dat ze dat ook gebruikte in de pizzahut. Verder is beleg naar wens.

Dames deze pizza is echt net zo lekker!!!!


maak een foto aub, wil het graag zien !!

17-10-2006, 11:19
en deeg van de V&D la Place... die s ook lekkkeer !!!


er was hier toch een meisje wiens pappa bij de V&D de salades maakte.. waar o waaaarr

Pagina's : [1] 2