Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sallam.... Een tip voor iedere Meidd....



Pagina's : [1] 2 3

12-10-2006, 10:41
Ik heb het een en ander hier gelezen over - Huid problemen

Ik heb nog wel wat tips die je kan gebruiken...........
Voor de dames onder ons die veel last hebben van Acne Of Puistjes, Gebruik aub niet te veel producten door elkaar heen, Al denk je dan dat je er eerder vanaf bent, Wat je wel moet doen is Minstens Een keer in de week je huid goed Scrubben met onze beste zeep (savon Tauss) Tot achter je oren, Want ik zie ook meiden met een verschil qwa kleur tussen gezicht en nek.... Iedere marokaanse gezin heeft wel een Savon taus thuis liggen .
Een mooie egale huid krijg je door het goed te verzorgen. Neem bijvoorbeeld 2 keer in de week : Halve thee glas met olijf olie, en Het ei-geel, en meng deze goed door mekaar heen. Zodra je het mengt gaat het wat opzetten en dan kan je het op een gewassen gezicht opsmeren.. Even tien minuten laten inwerken en dan met Lauw water weer wassen....
Ik hoor ook dat er meiden zijn die hun gezicht met koud water wassen ???? Nooit dOenn!!! Door deze methode krijg je juist een huidprobleemmm en oneffenheden op je gezicht.. Nou probeer dit maar eens uit voor een weekje en je zult zien... Ow jah... damess!! die make up gebruiken .... Gebruik Eerst een Laagje Dagcreme en Dan pas je make-up want anders wordt je huid blootgelegd aan de chemische dingen die in het product zelf zitten,,, En je kan natuurlijk niet Tegen ALLES kunnen... Je huid dan .

Over het haar..
Vraag maar iets ......anderss....

12-10-2006, 10:43


Thx voor de tip meid

12-10-2006, 11:31
ok....ik dacht dat met koud water wassen juist goed was?? Goed voor de doorbloeding en zoo

12-10-2006, 11:41
Met koud water je huid wassen is niet slecht hoor..Met warm water juist wel, daar verouderd je huid sneller door..Toch?

12-10-2006, 12:00



Citaat door LaLa_SoFiA:
Met koud water je huid wassen is niet slecht hoor..Met warm water juist wel, daar verouderd je huid sneller door..Toch?


Dat hoor ik ook vaak, maar of het wel allemaal klopt... Van de ene hoor je dit en van de andere dat ...

12-10-2006, 23:21
koud water is toch juist goed? warm water droogt je huid uit

12-10-2006, 23:31
Inderdaad dat is wat ik dus ook dacht, dat het goed is met koud water te wassen majah ...

12-10-2006, 23:37
thnx voor je goeie tip meid

ik zal het zeker uit proberen en nou hopen maar dat het echt gaat lukken

choukrane kus

13-10-2006, 00:25
Hoi meiden,

Koud water is juist goed, dat sluit je porieen. En trouwens olie op je huid smeren?? Dat zou ik niet doen als je last hebt van een vette huid met puisjes!! Het wordt alleen maar erger, wat ik jullie adviseer (een dermatoloog zou dat ook adviseren) zijn producten van Vichy Normaderm. Die kan je bij de drogist kopen, je puisten gaan na een aantal dagen weg, je porieen worden minder zichtbaar ik gebruik zelf een wasgel, een tonic en een nachtcreme van dit merk.

Groetjes Touria

13-10-2006, 00:26
Maar welke dagcreme gebruiken jullie dan?.. Ik gebruik gewoon niveau .. en dan doe ik daarover smeer ik foundation..

13-10-2006, 00:34
Dagcreme ook van Vichy Normaderm

13-10-2006, 00:36
Ik heb gehoord dat die merk egt goed is.. Ik denk dat ik het maar eens binnekort ga uitproberen.. Thanks meid

13-10-2006, 06:18


Koud water slecht ? Ik was 't altijd met koud water.

13-10-2006, 06:55
ThanQ meid

13-10-2006, 07:38
Handig, bedankt! Check je hoekje!

Pagina's : [1] 2 3