Bekijk volle/desktop versie : Opgelet Voor Die Germen Atentie Opgelet!!



05-07-2003, 20:50

Citaat door freepalestina:
Salaam alijkoem broeders en zusters,

Ik wil jullie even waarschuwen voor die germen .

weet je wat ik denk en weet je wat ik haast zeker weet dat die germen een nep fake moslim is die de moslims hier op dit forum wil laten dwalen .
een jood die een paar islamitische termen heeft geleerd en ze gebruikt zodat de mensen op deze forum egt geloven dat hij een moslim is
hij probeert jullie van de soena van mohamed rasoel sallahie alijie wa sallaam te houden en maakt zelfs een website.
hoe ziek kun je zijn.
als hij nou een egt te moslim was waarom komt hij dan met zulke rare topics en rare antwoorden.
hij is zo n soort mens die denkt dat hij zich als moslim kan vermomen om andere moslims op het verkeerde pad te brengen vele moslims volgen alles blindelings over van een moslim zonder het natetrekken of het wel echt zo is.
zoals die nep koran die op het internet is verschenen.
die door de joden is gefabriceerd.
de mensen zien dat die site een islamitische naam heeft en denken ow wat mooi!! een online koran.


mensen ik waarschuw jullie omdat ik er niet tegen kan dat een jood mijn broeders en zuster wil laten dwalen.

[GLOW=royalblue]EN ALLAH WEET HET BESTE[/GLOW]

wa3alijkoem wa salaam.
jullie broeder in de islam

Soufiane
.

06-07-2003, 17:22



Citaat:
Origineel gepost door freepalestina
Salaam alijkoem broeders en zusters,

Ik wil jullie even waarschuwen voor die germen .

weet je wat ik denk en weet je wat ik haast zeker weet dat die germen een nep fake moslim is die de moslims hier op dit forum wil laten dwalen .
een jood die een paar islamitische termen heeft geleerd en ze gebruikt zodat de mensen op deze forum egt geloven dat hij een moslim is
hij probeert jullie van de soena van mohamed rasoel sallahie alijie wa sallaam te houden en maakt zelfs een website.
hoe ziek kun je zijn.
als hij nou een egt te moslim was waarom komt hij dan met zulke rare topics en rare antwoorden.
hij is zo n soort mens die denkt dat hij zich als moslim kan vermomen om andere moslims op het verkeerde pad te brengen vele moslims volgen alles blindelings over van een moslim zonder het natetrekken of het wel echt zo is.
zoals die nep koran die op het internet is verschenen.
die door de joden is gefabriceerd.
de mensen zien dat die site een islamitische naam heeft en denken ow wat mooi!! een online koran.


mensen ik waarschuw jullie omdat ik er niet tegen kan dat een jood mijn broeders en zuster wil laten dwalen.

[GLOW=royalblue]EN ALLAH WEET HET BESTE[/GLOW]

wa3alijkoem wa salaam.
jullie broeder in de islam

Soufiane
je hebt helemaal gelijk ......ik ben ook trots op het feit dat geen enkele marokkaan in die leugens van germen is getrapt ..op een aantal hersenloze droogkl.oten na zoals iznogoed krijgt deze duivelszoon geen enkele bijval ...gelukkig

06-07-2003, 19:30
Komop mensen, iedereen is vrij om te zeggen en plaatsen wat hij wil...als iemand er anders over denkt als jij wil dat nog niet zeggen dat hij direct jood is

07-07-2003, 16:39
hoe weet je dat zo zeker dat de pad die hij bewandelt tot het hellevuur leidt???

Ik snap eeeeecht niet waarom jullie zo'n problemen met hem hebben ...

07-07-2003, 19:18


Wat is een koranniet?

08-07-2003, 13:20
Ik snap echt niet waar het hier over gaat, jullie zeggen zelf dat iedereen een eigen mening mag hebben, dus als men die germaan een klier vind dan moeten ze dat toch zelf weten. Ik vind het kort door de bocht om te zeggen dat iemand die in de Koraan gelooft meteen een moslim is zoals een of andere oen dat hier heeft gedaan(wij gaan daar niet over). Dus iemand die in de Koraan gelooft en er voor de rest helemaal niks mee doet is meteen een moslim, vremde manier van conclusies trekken als je het mij vraagt.

11-07-2003, 20:16
ik ben het met je eens, ik mag hem ook niet, hij is een racist voor de moslims

13-07-2003, 21:18
allahtiefffff....... Mensen zijn pas echt ziek als ze achter Germen staan..... e die sukkel met zijn aanhangers , een van hen is Iznoghoed is het je broer of zo? Altijd kraamt hij onzin uit , hij praat veeeeel , maar al was het geen onzin , zou het alleen maar goed zijn , maar goed iedereen kan stemmen , ieder zijn eigen mening ......
ik sta nu volledig achter freepalestine
wa3aleekom salaam wr wb ..... Jullie zuster in de islam>>Halima<<

24-07-2003, 12:02

Citaat:
Origineel gepost door missxtanger
bezoeker99182, jij accepteert alleen de koran als authentieke bron. Juist omdat jij alleen de koran als bron accepteert zou jij moeten weten dat er in de koran staat dat de koran en de soenna(de overleveringen van onze profeet Mohammed salla lahoe 3alaihie wassalam) een zijn.
Die horen bij elkaar. Je kunt niet de een volgen en de ander niet, want ze zijn EEN!!!!!!!!!!
Klopt. Ik heb deze topic door zitten lezen en het doet me zeer om te zien dat hetgene wat Allah SWT ons zo heeft verboden (ons af te scheiden in groepen) anno 2003 zich als een feit heeft gemanifesteerd. De mens is shoebhanALLAh een interessant wezen. Zelfs wanner het gaat om de Islam kunnen ze het nei teens worden. Het enige wat we hiermee bereiken is Allah SWT ten schande zetten en elke seconde dat we ruzien over deze zaken is gewoon een soort ondankbaarheid. Wanneer herinneren we ons nu weer waar eht eigenlijk om gaat? Het gaat nei tom ons, het gaat nei tom sjieten of soennieten, koranisten of mensen die de hadeeth ook volgen. We zijn vergeten dat het iuiteindelijk om de aanbidding van Allah SWT gaat. En dat is volgens de koranisten en sjoefisten, soenieten en sjieten een slechte zaak.