Bekijk volle/desktop versie : Ismail Aissati zegt dat hij zin heeft om een EK te spelen



Pagina's : [1] 2

11-10-2006, 18:49
http://www.dipo.tv/

klik dan op zijn interview

11-10-2006, 19:39


nep marokkaan

11-10-2006, 19:40
van Aisatti heb ik nog wel hoop dat hij voor Marokko zal spelen inshaAllaah. maar appelvlaai heeft al een dikke vette rode kruis door z'n naam.

11-10-2006, 19:42

Citaat door tempted_2_touch:
nep marokkaan



Wie ben jij om dat te oordelen..?

Uit betrouwbare bronnen (misschien Ismael zelf, maar misshien ook niet) heb ik begrepen dat hij voor Marokko wil gaan spelen.

11-10-2006, 19:44


willen en doen is niet hetzelfde

11-10-2006, 19:46

Citaat door Adil_Ibn_Abdes:
willen en doen is niet hetzelfde



Als de wil er is.. komt het doen vanzelf

11-10-2006, 19:56

Citaat door Clash15:
hou toch je klep, waarom zou hij voor het Marokkaans elftal spelen, die man heeft net het EK gewonnen met jong nederland .. komt die gare Jupiler Marokko aankloppen ..

majah .. inchallah speelt ie voor Marokko, zo niet, dan begrijp ik zijn keuze wel





je bent marokkaan of niet... hij kan groot worden bij zijn club

11-10-2006, 20:09
Waarom worden Affelay en Aissatti altijd landverraders genoemd... maar Boulahrouz wordt hier altijd geprezen als hij een goede wedstrijd speelt

11-10-2006, 20:11
boulah is een ander verhaal...

11-10-2006, 20:15

Citaat door Maroc_4_ever:
boulah is een ander verhaal...



jaah een heeeel ander verhaallll..

11-10-2006, 20:18

Citaat door Maroc_4_ever:
boulah is een ander verhaal...



Boulah is helemaal geen ander verhaal...hij heeft gekozen voor het land die hem als eerst benaderde...

Hij wil gewoon niet voor marokko spelen, want als hij dat wou dan had hij nederland gewoon geweigerd..

En dan komen een paar leden zeggen zo van : Ja maar nederland was eerder en bij marokko liggen ze te slapen....

Vind je het gek dat nederland eerder is , waalwijk ligt in nederland...

Hij koos gewoon voor het geld, en niet om voor de kleuren van zijn vaderland te spelen

11-10-2006, 23:56

Citaat door Master_Mocro:
Boulah is helemaal geen ander verhaal...hij heeft gekozen voor het land die hem als eerst benaderde...

Hij wil gewoon niet voor marokko spelen, want als hij dat wou dan had hij nederland gewoon geweigerd..

En dan komen een paar leden zeggen zo van : Ja maar nederland was eerder en bij marokko liggen ze te slapen....

Vind je het gek dat nederland eerder is , waalwijk ligt in nederland...

Hij koos gewoon voor het geld, en niet om voor de kleuren van zijn vaderland te spelen


conclusie: boulahrouz heeft in 3 jaar tijd meer bereikt dan wat jij ooit zal bereiken in deze wereld..

12-10-2006, 00:09



Citaat door fietsendief:
conclusie: boulahrouz heeft in 3 jaar tijd meer bereikt dan wat jij ooit zal bereiken in deze wereld..


eten tijdens ramadan noem ik niet echt iets bereiken als voetbal voor islam gaat, tsjah wat moet je daar nog op zeggen

12-10-2006, 00:16

Citaat door youssef_uil:
eten tijdens ramadan noem ik niet echt iets bereiken als voetbal voor islam gaat, tsjah wat moet je daar nog op zeggen



overuren maken op een marokko.nl-site noem ik ook geen vasten .. als voetbal voor salaat al3isa en tarawieh gaat tjaah wat mot ik daarop zeggen ??

12-10-2006, 00:17

Citaat door fietsendief:
overuren maken op een marokko.nl-site noem ik ook geen vasten .. als voetbal voor salaat al3isa en tarawieh gaat tjaah wat mot ik daarop zeggen ??


ik heb gebeden broeder het is nu 12 uur. volgens mij valt er niks te bidden om 12 uur

Pagina's : [1] 2