Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse actrice genomineerd voor Emmy Award



Pagina's : [1] 2

11-10-2006, 14:45
Emmy Award nominatie Maryam Hassouni
Gepost in Marokko op oktober 11th, 2006

Maryam Hassouni De Marokkaanse actrice Maryam Hassouni is genomineerd voor een Emmy Award in de categorie ‘Beste Actrice’ voor haar rol in de televisiefilm ‘Offers‘ van Dana Nechushtan. Dat maakte de VARA gisteren bekend.

De Emmy is de hoogste Amerikaanse onderscheiding voor de tv-wereld. Of de jonge actrice een Emmy wint, wordt bekendgemaakt tijdens een ceremonie op 20 november in het Hilton Hotel in New York.

Offers vertelt het verhaal van een man en een vrouw die verstrikt raken in de strijd tussen terreur en anti-terreur in Europa. De hoofdrollen worden
gespeeld door Jacob Derwig (Zus& Zo) en Maryam Hassouni (Dunya en Desie).

Hassouni volgde tijdens haar middelbare school drie jaar dramalessen. Sinds 2002 speelt ze de rol van Dunya in de NPS-serie Dunya en Desie. In 2005 speelde ze de hoofdrol in de televisiefilm Offers. Hassouni turnt, volgt karatelessen en is in het bezit van de blauwe band voor Tae Kwon Do. In 2006 is ze te zien in de door Tim Oliehoek geregisseerde serie Shouf Shouf!
http://www.nrc.nl/anp/kunst/article507948.ece


11-10-2006, 14:47



Citaat door Mister1979:
Emmy Award nominatie Maryam Hassouni
Gepost in Marokko op oktober 11th, 2006

Maryam Hassouni De Marokkaanse actrice Maryam Hassouni is genomineerd voor een Emmy Award in de categorie ‘Beste Actrice’ voor haar rol in de televisiefilm ‘Offers‘ van Dana Nechushtan. Dat maakte de VARA gisteren bekend.

De Emmy is de hoogste Amerikaanse onderscheiding voor de tv-wereld. Of de jonge actrice een Emmy wint, wordt bekendgemaakt tijdens een ceremonie op 20 november in het Hilton Hotel in New York.

Offers vertelt het verhaal van een man en een vrouw die verstrikt raken in de strijd tussen terreur en anti-terreur in Europa. De hoofdrollen worden
gespeeld door Jacob Derwig (Zus& Zo) en Maryam Hassouni (Dunya en Desie).

Hassouni volgde tijdens haar middelbare school drie jaar dramalessen. Sinds 2002 speelt ze de rol van Dunya in de NPS-serie Dunya en Desie. In 2005 speelde ze de hoofdrol in de televisiefilm Offers. Hassouni turnt, volgt karatelessen en is in het bezit van de blauwe band voor Tae Kwon Do. In 2006 is ze te zien in de door Tim Oliehoek geregisseerde serie Shouf Shouf!
http://www.nrc.nl/anp/kunst/article507948.ece




Wat een mooie mevrouw

11-10-2006, 14:54
alle Maryams zijn mooi

11-10-2006, 15:05
mag ze keertje naar new york op kosten van de zaak

11-10-2006, 15:10



Citaat door Hroebi:
mag ze keertje naar new york op kosten van de zaak



Dan wil ik wel met haar mee!

11-10-2006, 15:15
Die film Offers was echt misselijkmakend! Ik heb het laatste deel gezien en Ahoedoebillah, Allah's naam en woorden zijn zo vaak genoemd in negatief daglicht.

11-10-2006, 15:36

Citaat door kaneel:
alle Maryams zijn mooi



Dank je..!!


Leuk voor dat meisje joh..!!!
Kijk daar kunnen we weer trots op zijn..

11-10-2006, 15:38

Citaat door o0_Yasira_0o:
Die film Offers was echt misselijkmakend! Ik heb het laatste deel gezien en Ahoedoebillah, Allah's naam en woorden zijn zo vaak genoemd in negatief daglicht.


Het kan wel misselijkmakend zijn, maar zulke dingen gebeuren helaas genoeg wel op deze wereld..

Ik persoonlijk vond het een Goed in elkaar gezette film..!!
En vond het ook een mooie film..!!

11-10-2006, 15:41
Een leuke meid.. Moet er vaak om lachen, vooral in de serie Dunya&Daisy...

11-10-2006, 15:53

Citaat door Mister1979:
Emmy Award nominatie Maryam Hassouni
Gepost in Marokko op oktober 11th, 2006

Maryam Hassouni De Marokkaanse actrice Maryam Hassouni is genomineerd voor een Emmy Award in de categorie ‘Beste Actrice’ voor haar rol in de televisiefilm ‘Offers‘ van Dana Nechushtan. Dat maakte de VARA gisteren bekend.

De Emmy is de hoogste Amerikaanse onderscheiding voor de tv-wereld. Of de jonge actrice een Emmy wint, wordt bekendgemaakt tijdens een ceremonie op 20 november in het Hilton Hotel in New York.

Offers vertelt het verhaal van een man en een vrouw die verstrikt raken in de strijd tussen terreur en anti-terreur in Europa. De hoofdrollen worden
gespeeld door Jacob Derwig (Zus& Zo) en Maryam Hassouni (Dunya en Desie).

Hassouni volgde tijdens haar middelbare school drie jaar dramalessen. Sinds 2002 speelt ze de rol van Dunya in de NPS-serie Dunya en Desie. In 2005 speelde ze de hoofdrol in de televisiefilm Offers. Hassouni turnt, volgt karatelessen en is in het bezit van de blauwe band voor Tae Kwon Do. In 2006 is ze te zien in de door Tim Oliehoek geregisseerde serie Shouf Shouf!
http://www.nrc.nl/anp/kunst/article507948.ece




Zij is b-b-b-b-beaaaaaautiful.

11-10-2006, 16:29

Citaat door mariyam:
Het kan wel misselijkmakend zijn, maar zulke dingen gebeuren helaas genoeg wel op deze wereld..

Ik persoonlijk vond het een Goed in elkaar gezette film..!!
En vond het ook een mooie film..!!


Dat gebeurt in de media ja, in het echt is dit nog nooit voorgekomen in Nederland. Ik heb tot nu toe nog geen terroristische aanslag op onschuldigen gezien door moslims hoor. Dit verhaal is gebaseerd op een verhaal dat verteld wordt door de media. Verre van de realiteit dus.

Eerst Ayat ul Koersi voorlezen, voordat de bom ontploft...Nou, dat vind ik echt misselijkmakend.

11-10-2006, 16:30

Citaat door Mr Atlas:
Zij is b-b-b-b-beaaaaaautiful.


Zeg MashaAllah, wa la hawla wa la quatta illa bilah en snel ook!

11-10-2006, 16:31



Citaat door o0_Yasira_0o:
Zeg MashaAllah, wa la hawla wa la quatta illa bilah en snel ook!


Masha allah zeg ik tegen een mooie vrouw met hoofddoek.

11-10-2006, 16:31

Citaat door Mr Atlas:
Masha allah zeg ik tegen een mooie vrouw met hoofddoek.


Nou, tegen iedereen die mooi is hoor.. Zij is toch ook je zuster?

11-10-2006, 16:33

Citaat door o0_Yasira_0o:
Nou, tegen iedereen die mooi is hoor.. Zij is toch ook je zuster?


Nee ze is gewoon een onbekende vrouw die ik zie op tv.

Een vrouw met hoofddoek is mijn zuster.

En ik bedoel hoofddoek geen piratendoekje die je oren en nek niet bedekken.

Pagina's : [1] 2