Bekijk volle/desktop versie : Studie HBo en ik dillema...



11-10-2006, 12:13
hallo mensen...

ik zit een beetje in een dillema...ik weet egt niet welke HBO opleiding ik volgend jaar ga doen...ik ben nu bezig met mijn MBo, een richting waar ik absoluut niet meer verder in wil...verpleging namelijk...

Welke opleiding is nou egt leuk....want ik wordt gek hierso...



11-10-2006, 12:51


ewa lahigelikoem...kom met iets...of doen jullie allemaal de WO?

se3detikoem als dat zo is...

11-10-2006, 15:15
Salaamo3alekom meid,

Dit had ik ook een aantal maanden terug. Ik zit nu op Sociale Studies, wat me erg bevalt ELHAMDOLILAH.

Wat ik deed is open dagen bezoeken (begin hiermee zo vroeg mogelijk) en allerlij sites bezoeken die over opleidingen gaan en kijken wat je nou echt leuk vindt.
Maar het meest belangrijke voor mij was dat ik met andere studenten praatte en daarvan meer informatie kreeg. Ik vroeg hier op m.nl veel studenten en bleef doorvragen.

k bezocht vaak deze sites: gobnet.nl en opleidingsforum.nl

Veel succes en ik hoop echt dat je eruit zult komen, inshaAllah

11-10-2006, 15:19
je bent een sgat shoukran...is die opleiding leuk?? kun je misschien kort vertellen wat het een beetje inhoudt.

11-10-2006, 18:15


ga maar pabo doen

11-10-2006, 18:20

Citaat door MohamedMaroc:
ga maar pabo doen



De Pabo?

Dat is wel een leuke opleiding.

Als je tenminste van lesgeven houdt.

12-10-2006, 18:14
Ik ben gestopt met de Pabo omdat het zo'n drukke opleiding is. Niet te geloven hoe druk.

Er is zoveel geschreven over de opleiding Sociale studies. Als je op dit forum gaat zoeken dan vind je zeker wel wat. Ik heb nou geen tijd om te schrijven omdat ik zo mag gaan eten en moet voorbereiden.

Sociale studies is MWD, CMV en SPH. Dit zijn allemaal beroepen gericht op mensen die minder zelfstandig zijn en hulp nodig hebben bij het functioneren in de maatschappij.

Ik kan je wel vertellen dat het een zeer interessante studie is en ook heel leuk.