Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Hoe Kan Je .....

Pagina's : [1] 2 3 4

ighermroots
10-10-2006, 11:13

Hoe kan je het gemakkelijk en snel aankomen? Ik ben van plan herbalife te bestellen, heeft iemand hier positieve ervaring mee???

ighermroots
10-10-2006, 11:29
Niemand????

ighermroots
10-10-2006, 11:50
Komaan mensen niemand ervaring met producten waarvan je kan aankomen:maf:

Neutral
10-10-2006, 13:04
Dat het slechte producten zijn. Ik hem me welles laten vertellen dat je vet deukjes in je reet van krijgt. Succes

nana_
10-10-2006, 13:42

waarom honderden euro`s betalen terwijl je gewoon Sonja Bakker kan doen of weightwatchers:kweetnie:

ighermroots
10-10-2006, 15:19
waarom honderden euro`s betalen terwijl je gewoon Sonja Bakker kan doen of weightwatchers:kweetnie: wat is sonja bakker? Weightwatchers moet je echt gaan tellen met ieder product dat je eet en daar heb ik geen tijd voor snap je.

ighermroots
12-10-2006, 09:27
komaan niemand????????:confused: :confused:

TopGirlMaroc
12-10-2006, 10:38
Mijn zus wilde graag aankomen en mijn moeder deed een beetje el helba ( marokaanse kruid)in een thee glas met water en dat moest ze ieder dag drinken. paar jaar later vond ze zich zelf te dik en is ze weer afgevallen. Met andere woorden een mens is nooit gelukkig.

ighermroots
12-10-2006, 11:31
Mijn zus wilde graag aankomen en mijn moeder deed een beetje el helba ( marokaanse kruid)in een thee glas met water en dat moest ze ieder dag drinken. paar jaar later vond ze zich zelf te dik en is ze weer afgevallen. Met andere woorden een mens is nooit gelukkig. serieus werkt dat echt die elhelba ik heb da van vele gehoord. maar paar jaar??? ik wil binnen een paar maanden aankomen niet binnen een paar jaar?? Kwam ze er snel van bij of niet???:o

TopGirlMaroc
12-10-2006, 12:41
wat ik bedoelde is dat ze kort daarna bij kwam. maar een paar jaar later vond ze zich weer te dik.......

nana_
12-10-2006, 12:52
wat is sonja bakker? Weightwatchers moet je echt gaan tellen met ieder product dat je eet en daar heb ik geen tijd voor snap je. ik dacht dat je wilt afvallen maar je wil aankomen dus vergeet sonja bakker:hihi:

ighermroots
12-10-2006, 13:27
ik dacht dat je wilt afvallen maar je wil aankomen dus vergeet sonja bakker:hihi: :hihi: nee ik wil een 5 a 6 kilo aankomen :moe: :moe: pppffff ik word er :maf2: van

ighermroots
12-10-2006, 13:28

wat ik bedoelde is dat ze kort daarna bij kwam. maar een paar jaar later vond ze zich weer te dik....... dus ze kwam er vrij snel van aan:o we hebben thuis die kruiden daarmee als het echt echt goed werkt dan hoef ik geen honderden euros uit te geven aan die herbalife

Tjoepitaatje
12-10-2006, 22:42
Mijn zus wilde graag aankomen en mijn moeder deed een beetje el helba ( marokaanse kruid)in een thee glas met water en dat moest ze ieder dag drinken. paar jaar later vond ze zich zelf te dik en is ze weer afgevallen. Met andere woorden een mens is nooit gelukkig. Wat is Elhelba en waar kun je het vergkrijgen???

ighermroots
13-10-2006, 09:43
toepitaatje jij ook al :hihi: :hihi: elhalba kun je bij de marokkaanse boer krijgen vraag het maar eens aan je moeder die zal het wel kennen hoor maar ik twijfel of het wel werkt, ik bedoel of je er daadwerkelijk van aankomt!! Iemand ervaring hier met el holba????:confused:

Pagina's : [1] 2 3 4