Bekijk volle/desktop versie : Islam ik krijg hier tranen ervan....



08-10-2006, 19:21
http://video.google.com/videoplay?docid=7849611105754182960&q=islam

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk...

12-10-2006, 20:01


mooi egt ik voel de rillingen van die video
Citaat:

12-10-2006, 21:04
subhanallah
Altijd mooi als er nog iemand het LiCht ziet
hamdoelilah

13-10-2006, 12:27

Citaat door Filippe:
Dat je zo'n gordijndragende zandbakhaas durft te geloven, jezus, ben je niet goed snik? Islam is achtelijk, tis gewoon zo tis een achtelijke terroristencultuur!




Als je dat echt vind....
Dan vraag ik me af wat je hier te zoeken hebt.
Lees boeken over islam..... dan zul je vanzelf zien dat je er een andere mening over gaat hebben.!!!

13-10-2006, 14:06


Jij bent achterlijk en ontwetend de islam niet dus je vind islammieten teroristen en wie vindt je goed?? Bush zekrrrr???

14-10-2006, 17:09

Citaat door Filippe:
Dat je zo'n gordijndragende zandbakhaas durft te geloven, jezus, ben je niet goed snik? Islam is achtelijk, tis gewoon zo tis een achtelijke terroristencultuur!


mag allah je leiden naar de goede weg en je daden vergeven

14-10-2006, 17:11

Citaat door Filippe:
Ja Bush, Mr. Dewinter, Le Pen en nog meer rechtse rakkers..

Alles en iedereen die de islamterror wilt bestrijden



zoveel haat om wat
dat is een stuk je zwakheid of bangheid voor het geloof dat zich nu zo sterk uitbereid

15-10-2006, 22:35
zoveel haat om wat
dat is een stuk je zwakheid of bangheid voor het geloof dat zich nu zo sterk uitbereid

a sallaam oe3laikoem

zuster ze zijn bang, waarom zijn ze bang de islam is een eenheid aan het vormen en de zwakken die beginnen te spreken, ze zijn zowel zwak als ontwetend. Ik zal strijden en vechten voor mijn geloof ons geloof die we hebben, hebben ze altijd al willen neerhalen maar hij blijft maar meer een eenheid worden. en wordt bi idniallah alleen maar sterker inchallah
moge allah hem verloeken Filippe hij vervloekt hem al want hij is al doof want hij hoort niet. en is al blind want hij ziet niet.

a sallaam oe3laikoem oerahmatoeallah

17-10-2006, 12:59

Citaat door Filippe:
Dat je zo'n gordijndragende zandbakhaas durft te geloven, jezus, ben je niet goed snik? Islam is achtelijk, tis gewoon zo tis een achtelijke terroristencultuur!




de TERRORISTEN onder ons mensen zijn de gene die geen respect hebben voor andermans geloof

laat iedereen in zijn warden en geloven waar hij of zij in wil

kun je dat niet dan heb je hier niets te zoeken

ik hoop dat jij ooit de juiste wel zal vinden

17-10-2006, 14:43
je krijg er zeker tranen van

13-11-2006, 20:27
is die agh blind?subhanallah is prachtig hoe allah leid wie hij wil en een persoon van het duisternis naar het licht brengt subhanaho