Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haaruitval



Pagina's : [1] 2

08-10-2006, 18:55
eyy dames ik zit ergens mee

gister avond ging ik douchen entoen had ik egt veel haaruitval ik schrok er zo van dat ik gwn ben gestopt met douchen en gelijk ben gaan slapen.....weet iemand hoe dat komt ikvoel me de laatste tijd al niet goed ik ben ook dese week naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ik bloedarmoede heb maar volgends hem hebik dat niet zijn er meer meisjes die dit hebbe en wete jullie misgien wat de oorzaak is en hoe je dit probleem kan verhelpen...ik zit er namelijk egt mee

alvast bedankt

08-10-2006, 19:40



Citaat door prinses007:
eyy dames ik zit ergens mee

gister avond ging ik douchen entoen had ik egt veel haaruitval ik schrok er zo van dat ik gwn ben gestopt met douchen en gelijk ben gaan slapen.....weet iemand hoe dat komt ikvoel me de laatste tijd al niet goed ik ben ook dese week naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ik bloedarmoede heb maar volgends hem hebik dat niet zijn er meer meisjes die dit hebbe en wete jullie misgien wat de oorzaak is en hoe je dit probleem kan verhelpen...ik zit er namelijk egt mee

alvast bedankt



Daar heb ik nu ook last van..Vooral tijdens het douchen...Maar k heb er altijd rond deze tijd (na de zomervakantie) .. Dat komt door de overgang naar herst...Daar ligt het aan, ken meerdere meiden die het ook hebben. Na een tijdje dan stopt het met uitvallen. Dus meid k denk dat het ook bij jou het geval is.. Je kan ook vitamine b slikken ervoor, ze zeggen dat het helpt maar ja succes..!!

08-10-2006, 20:48
hey meid, heb t zelfde probleem,..

heb twee tips voor je,..

slik twee maal daags de vitamine b complex forte
en douche met de zwarte zaad shampoo oftewel Hebba Sawda

voor de rest succes ik zit er ook onwijs mee maar t begint beter te worden, k gebruik sinds twee dagen die shampoo en t schijnt een hele goede te zijn voor haaruitval, zit o.a. vitamine E in,..

08-10-2006, 21:37

Citaat door DenhaagImzouren:
hey meid, heb t zelfde probleem,..

heb twee tips voor je,..

slik twee maal daags de vitamine b complex forte
en douche met de zwarte zaad shampoo oftewel Hebba Sawda

voor de rest succes ik zit er ook onwijs mee maar t begint beter te worden, k gebruik sinds twee dagen die shampoo en t schijnt een hele goede te zijn voor haaruitval, zit o.a. vitamine E in,..




dankjwel meid weet je misgien waar ik die shampoo kan kope ik heb namelijk egt dun haar ik gebruik nu die van lóreal die voor dun haar maar volgems mij is die juist voor oude mense die dun haar krijge....en ik heb net 2vitaminstjes in geslikt vitamine c meer heb ik niet thuis maar vertel waar jij dieshampoo hebt gehaald wel je

08-10-2006, 21:39



Citaat door Timmous:
Daar heb ik nu ook last van..Vooral tijdens het douchen...Maar k heb er altijd rond deze tijd (na de zomervakantie) .. Dat komt door de overgang naar herst...Daar ligt het aan, ken meerdere meiden die het ook hebben. Na een tijdje dan stopt het met uitvallen. Dus meid k denk dat het ook bij jou het geval is.. Je kan ook vitamine b slikken ervoor, ze zeggen dat het helpt maar ja succes..!!




dankjewel meid je stelt me in ieder geval gerust door te zegge dat meerdere dit hebbe want ik schrok namelijk egt erg

08-10-2006, 22:18

Citaat door prinses007:
dankjwel meid weet je misgien waar ik die shampoo kan kope ik heb namelijk egt dun haar ik gebruik nu die van lóreal die voor dun haar maar volgems mij is die juist voor oude mense die dun haar krijge....en ik heb net 2vitaminstjes in geslikt vitamine c meer heb ik niet thuis maar vertel waar jij dieshampoo hebt gehaald wel je



Geen dank meid,..

Waar kom je vandaan?
Die winkel heet rissalah en ik weet waar het is in Den Haag,..
Voor je haar moet je echt vitamine b complex forte hebben

08-10-2006, 22:20

Citaat door DenhaagImzouren:
Geen dank meid,..

Waar kom je vandaan?
Die winkel heet rissalah en ik weet waar het is in Den Haag,..
Voor je haar moet je echt vitamine b complex forte hebben




ik zelf kom uit gouda mar ken denhaag wel een beetje kan je me vertelle waar die winkel ligt ongeveer

08-10-2006, 22:21
op de hoefkade,..

08-10-2006, 22:25
Dit stond op het zakje meid
El Risalah hoefkade 215 tel 06-204.619.37
http://www.imammalik.nl / info@imammalik.nl

ik hoop dat je eruit komt, trouwens ik denk dat als je je mama vraagt of ze hebba sawda kent ze ja zal zeggen,..

Mijn moeder kent het ook, ze zei dat t vroeger echt in alles werd gebruikt en het heel goed is,..

08-10-2006, 22:32
je moet baby schampo gebruiken (doktersadvies)
Je moet je haar ook niet vaak wassen, 1 keer per week is genoeg. Gewoon voorzichtig met je haar, ook als je het uitkamt. Gebruik olijfoli en vermijd stylingsproducten zoals gel enz.
Of koop gewoon een pruik...!! hahahahahhah grapje.
koop een hoofdoek! hahhaha
Die kruiden die dat meisje hierboven beschrijft zou ik ook maar gebruiken.....

08-10-2006, 22:37

Citaat door burger_queen:
je moet baby schampo gebruiken (doktersadvies)
Je moet je haar ook niet vaak wassen, 1 keer per week is genoeg. Gewoon voorzichtig met je haar, ook als je het uitkamt. Gebruik olijfoli en vermijd stylingsproducten zoals gel enz.
Of koop gewoon een pruik...!! hahahahahhah grapje.
koop een hoofdoek! hahhaha
Die kruiden die dat meisje hierboven beschrijft zou ik ook maar gebruiken.....



hahaha Jou reactie hierboven is Echt goed en Echt grappig


je hebt wel gelijk!

08-10-2006, 22:41

Citaat door burger_queen:
je moet baby schampo gebruiken (doktersadvies)
Je moet je haar ook niet vaak wassen, 1 keer per week is genoeg. Gewoon voorzichtig met je haar, ook als je het uitkamt. Gebruik olijfoli en vermijd stylingsproducten zoals gel enz.
Of koop gewoon een pruik...!! hahahahahhah grapje.
koop een hoofdoek! hahhaha
Die kruiden die dat meisje hierboven beschrijft zou ik ook maar gebruiken.....



ey meid dankjewel voor jou advies maar een pruik nee is haram en een hoofdoek die doe ik alleen als ik het voor mijn geloof doe en niet voor haaruitval hahah

maar babyshampoo zei je he hmm is ok een optie en ik gebruik trouwens geen olijfenolie maar die amlaolie weet jewel die voor je haar is die goed denken jullie???

08-10-2006, 22:42


ik heb die amla olie ook gebruikt maar mn haar lijkt iedere keer ongewassen terwijl ik het dan wel gewassen heb en er amla olie in heb gedaan,..

Verbetering had ik niet gemerkt dus weet niet

08-10-2006, 22:43

Citaat door DenhaagImzouren:
Dit stond op het zakje meid
El Risalah hoefkade 215 tel 06-204.619.37
http://www.imammalik.nl / info@imammalik.nl

ik hoop dat je eruit komt, trouwens ik denk dat als je je mama vraagt of ze hebba sawda kent ze ja zal zeggen,..

Mijn moeder kent het ook, ze zei dat t vroeger echt in alles werd gebruikt en het heel goed is,..



is dat die winkel tegen over tanger daarzo een beerje waar altijd die schotels buiten staan en mijn mamie ligt nie te slapen dus ik vraag haar morgen of se weet wat dat is....dankjewel in ieder geval

08-10-2006, 22:45
ja het is daar bij tanger, weet niet of t precies aan de overkant is ofzo,..
maar het is in iedergeval ter hoogte van de jacobcatsstraat en naast een kapsalon,..
k kende m ook niet die winkel maar kreeg het van een meid hier op m.nl te horen,..

Pagina's : [1] 2