Bekijk volle/desktop versie : El Hamdaoui ziet het positief in



08-10-2006, 10:18
Mounir El Hamdaoui sprak in het Brabants Dagblad over zijn ernstige knieblessure. De spits van Willem II scheurde in het bekerduel met Flevo Boys een kruisband, maar kijkt liever vooruit dan dat hij blijft treuren.
''Alles heeft een reden, dus deze blessure ook. Zo sta ik in het leven'', zo relativeerde El Hamdaoui tegenover de krant. ''Je wordt van teleurstellingen alleen maar sterker. Ik ben nuchter en gelovig. Dat is mijn houvast.''

Binnenkort wordt de Marokkaanse Nederlander geopereerd en daarna kan de lange revalidatieperiode beginnen. Waar dat gebeurt hoort hij binnenkort. Normaal gesproken is El Hamdaoui pas volgend seizoen weer inzetbaar.

''Ik heb zin in de revalidatie. Ik weet uit ervaring hoe mooi het is om elke dag vooruitgang te zien'', aldus de 22-jarige aanvaller, die bij de Tilburgse club nog een contract heeft voor twee seizoenen.

Bij Willem II lopen twee ploeggenoten rond die ook ernstige kruisbandblessure hebben gehad: Anouar Hadouir en Iwan Redan. Aan hen heeft El Hamdaoui veel steun: ''Het is fijn als je voorbeelden hebt van spelers die van zo'n blessure zijn teruggekomen. Je kunt naar hun ervaringen luisteren, maar je moet het toch helemaal zelf doen.''

''Een carrière kun je nou eenmaal niet plannen. God bepaalt alles'', zo besloot El Hamdaoui

Bron:voetbalprimeur