Bekijk volle/desktop versie : Dit zijn pas supporters vreeeddd..!!!!!!



08-10-2006, 01:17
rwiena check als die strafschop wordt gemist wajowwww

Ow ja zet je geluid zacht!!

http://www.youtube.com/watch?v=SzZgHlkAoBE

08-10-2006, 01:29


Wojo je hoort als hij mist raare geluiden zeker omdat ze heellllllllllllll hard juichen te hard cool

08-10-2006, 01:36
boca juniors.. wat een ambiance.. maar de shirtjes tippen niet aan die van river plate

08-10-2006, 01:40
Dat zijn pas supporters, die vind je hier niet

08-10-2006, 01:48



Citaat door lief_meisje:
Dat zijn pas supporters, die vind je hier niet



ja maar heb je ook ooit een wedstrijd gezien van boca juniors of river plate.. dan snap ik dat als je fan bent dat je dan ook echt schreeuwt tot je je stem kwijtraakt.. wat een prachtig voetbal spelen ze toch.. gemiddeld tien pannas per wedstrijd en ook gewoon echt minimaal 90min lang actievoetbal.. ze sussen je niet in slaap ofzo.. net zoals sommige duitse en italiaanse clubs.. als je ff niet kijkt loop je al het risico om heel wat te missen dus ja..

08-10-2006, 01:57

Citaat door KASTRO:
ja maar heb je ook ooit een wedstrijd gezien van boca juniors of river plate.. dan snap ik dat als je fan bent dat je dan ook echt schreeuwt tot je je stem kwijtraakt.. wat een prachtig voetbal spelen ze toch.. gemiddeld tien pannas per wedstrijd en ook gewoon echt minimaal 90min lang actievoetbal.. ze sussen je niet in slaap ofzo.. net zoals sommige duitse en italiaanse clubs.. als je ff niet kijkt loop je al het risico om heel wat te missen dus ja..


Nee ik heb nooit een wedstrijd van ze gezien helaas, maar lijkt me een hele leuke sfeer in het stadion..En wat jij zegt 10 panna's enzo dan is het logisch dat er zo'n sfeertje hangt idd

08-10-2006, 02:00
Hahaha bij die wedstrijd vallen er ook altijd doden tussen de supporters..

08-10-2006, 02:01

Citaat door Aitouzine:
Hahaha bij die wedstrijd vallen er ook altijd doden tussen de supporters..



nee dat was een aantal jaren geleden nu komt dat niet/nauwelijks voor..

08-10-2006, 21:26
Dit zijn pas dieren vreeeddd...!!!!

08-10-2006, 23:33
ouwe.... die supporters van Boca Juniors kunnen zo een staatsgreep in nederland plegen als we niet oppassen... DAMN