Bekijk volle/desktop versie : Ben ik nou **verliefd** op de jouste persoon..?}



07-10-2006, 13:15

hoofdpersoon:Nora 18 jaar
vriendin van nora:sanae 18 jaar
broer van sanae:Ryad 21 jaar
vader van nora:Karim 45 jaar

[/SIZE]


[SIZE="4"]

Papa word wakker roept nora via de keuken hij stata op en geeft nora een kus op haar voorhoofd goeienmorgen sgat. papa ik ga vandaag na schooltijd met nora fftjus naar de stad, is goed kind heb je geld nodig, neej dankje pap "maar hij gaf het haar tog" ze loopt de deur uit en gaat sanae ophalen hoi sgaaaaaaat heej lievurd roept sanae terug ze gaat naar binnen en ziet daar ryad staan RYAD mijn lievurd lang niet meer gezien eej nora was het leuk in Marokko jaah super heb je zin naa schooltijd met me af tespreken uhm ik heb al met sanae wat afgesproken. oke ander keer dan maar is goed zij nora terwijl ze op hem aan het gijlen was [nora was vroeger gek op ryad maar heeft er nog nooit wat van gezegt ryad zelf ook hij wou haar vandaag zijn liefde aan haar te verklaren maar jammer genoeg kan ze niet ]
sanae liep vast naar buiten en nora moest nog naar de wc toen ze klaar was wou ze net de deur open doen en toen......................]

[/SIZE][/FONT]


[FONT="Century Gothic"][SIZE="3"]ik wil eerst meer fans


07-10-2006, 13:40


verder eerste fan

07-10-2006, 15:11

Citaat door jahh:

hoofdpersoon:Nora 18 jaar
vriendin van nora:sanae 18 jaar
broer van sanae:Ryad 21 jaar
vader van nora:Karim 45 jaar

[/SIZE]


[SIZE="4"]

Papa word wakker roept nora via de keuken hij stata op en geeft nora een kus op haar voorhoofd goeienmorgen sgat. papa ik ga vandaag na schooltijd met nora fftjus naar de stad, is goed kind heb je geld nodig, neej dankje pap "maar hij gaf het haar tog" ze loopt de deur uit en gaat sanae ophalen hoi sgaaaaaaat heej lievurd roept sanae terug ze gaat naar binnen en ziet daar ryad staan RYAD mijn lievurd lang niet meer gezien eej nora was het leuk in Marokko jaah super heb je zin naa schooltijd met me af tespreken uhm ik heb al met sanae wat afgesproken. oke ander keer dan maar is goed zij nora terwijl ze op hem aan het gijlen was [nora was vroeger gek op ryad maar heeft er nog nooit wat van gezegt ryad zelf ook hij wou haar vandaag zijn liefde aan haar te verklaren maar jammer genoeg kan ze niet ]
sanae liep vast naar buiten en nora moest nog naar de wc toen ze klaar was wou ze net de deur open doen en toen......................]

[/SIZE][/FONT]


[FONT="Century Gothic"][SIZE="3"]ik wil eerst meer fans [/SIZE][/FONT]




[SIZE="4"][FONT="Comic Sans MS"]

[nora was vroeger gek op ryad maar heeft er nog nooit wat van gezegt ryad zelf ook hij wou haar vandaag zijn liefde aan haar te verklaren maar jammer genoeg kan ze niet ]
sanae liep vast naar buiten en nora moest nog naar de wc toen ze klaar was wou ze net de deur open doen en toen......................pakte hij haar hand en duwde haar tegen hem aan en kuste haar zacht op haar lippen en zij kuste hem terug en ze begonnen elkaar heftig te zoenen maar sanae roepde nora en nora duwde hem rustig van haar af en leip weg zonder om wat te zeggen

Nora:
ik moest ff de wc in gaan toen ik klaar was wou ik de deur uit gaan maar ik voelde dat iemand me hand pakte toen ik om keek was het ryad ik blooosde en hij begon mij te zoenen het was zoo heerlijk en ik zoende hem terug we begonnen steeds heftiger tot dat sanae mij roepde

Ryad:
ik zag dat nora net de deur uit wou lopen en ik kon het niet laten ik pakte haar hand net dat ze de deur wou open doen en kuste haar ik was bang dat ze de kus niet beantwoorden maar dat deed ze wel ik hoorde dat sanae nora riep en nora trok haar van mij af en leip de deur uit zonder wat te zeggen.


NORA&SANAE

waar was je nou ik staa al de hele tijd op je te wachten zij sanae oow sorry ik was bij ryad ooooooooew wat deden julie hahah hij kuste me ooooew oow sanae ik ben zo inlove denk je niet dat hij mij ook leuk vind tuurlijk nora anders kuste hij je tog niet jaah ik denk het ook ze kwamen op school aan ..................

DIE MIDDAG LATER:

kom we gaan die winkel in oke kom oow wat een leuk t-hirt jaah he ik neem die net dat nora de winkel uit leip liet ze wat vallen en kwam tegen iemand aan ooow sorry zonder dat ze keek naar die gene geef niet hoor ze keek en schrok.........


07-10-2006, 15:12
ik wil meer fans

07-10-2006, 21:17


meer fans en dan schrijf ik door