Bekijk volle/desktop versie : Geen eetlust? Moeite met aankomen?? Klik snel!!!

07-10-2006, 12:34
Salaam,

Heb jij ook zo'n moeite met aankomen door je eetlustgebrek? En heb je ook al van alles geprobeerd, maar niets helpt?

Ik heb dé oplossing voor jou!!

Pm me maar voor info.

Wa salaam

P.s. graag alleen pmen/reageren bij serieuze interesse. Onzinnige reacties wordt niet op in gegaan.

14-10-2006, 11:09

Probeer je mensen nuravit aan te praten? Stop maar want het is allemaal troep.

14-10-2006, 13:56
Wat is nuravit????????

14-10-2006, 13:59
Nuravit is goed hoor..Je moet alleen doorzetten en niet na paar dagen al stoppen..

14-10-2006, 17:45

Citaat door MissThang:
Nuravit is goed hoor..Je moet alleen doorzetten en niet na paar dagen al stoppen..

Jij begrijpt t

14-10-2006, 20:10
nuravit?? Kom op zeg! Je wordt er echt helemaal slap van, je gaat uuuurren slapen en je kan amper je ogen nog open doen. Het is super slecht voor je, ik mocht het dan ook totaal niet gebruiken van mijn huisarts.

Pas er maar mee op.

14-10-2006, 21:30

Citaat door Precious_86:
nuravit?? Kom op zeg! Je wordt er echt helemaal slap van, je gaat uuuurren slapen en je kan amper je ogen nog open doen. Het is super slecht voor je, ik mocht het dan ook totaal niet gebruiken van mijn huisarts.

Pas er maar mee op.

Waarschijnlijk heb jij het kort gebruikt en heb je niet door gezet. Diegenen die doorzetten komen er zeker weten van aan!!

Het is idd. zo dat je de eerste paar dagen moe, slaperig en suf bent.. maar als je op vrijdag... dus aan het begin van het weekend ermee begint ondervindt je doordeweeks de bijwerkingen er niet van.

En alles is slecht als je iets overmatig gebruikt!! Dat geldt dus niet alleen voor Nuravit!

Als jij niet hebt door kunnen zetten meid, moet je hier niet het product af komen kraken, want je hebt je blijkbaar niet gehouden aan de gebruiksaanwijzing. Nogal logisch dat je geen resultaat hebt bereikt.

En als het aan de huisarten in NL ligt schrijven zij je helemaal niets voor om aan te komen, want hier in NL is het niet gebruikelijk medicatie te gebruiken om aan te komen.. ga maar eens naar drogisterijen op zoek naar zulk soort producten. Zeker weten dat je nauwelijks iets zult vinden (dat werkt). Je krijgt pas iets voorgeschreven van de huisarts als je bijna doodgaat.

15-10-2006, 15:46

Citaat door DiamontMarocca:
Waarschijnlijk heb jij het kort gebruikt en heb je niet door gezet. Diegenen die doorzetten komen er zeker weten van aan!!

Het is idd. zo dat je de eerste paar dagen moe, slaperig en suf bent.. maar als je op vrijdag... dus aan het begin van het weekend ermee begint ondervindt je doordeweeks de bijwerkingen er niet van.

En alles is slecht als je iets overmatig gebruikt!! Dat geldt dus niet alleen voor Nuravit!

Als jij niet hebt door kunnen zetten meid, moet je hier niet het product af komen kraken, want je hebt je blijkbaar niet gehouden aan de gebruiksaanwijzing. Nogal logisch dat je geen resultaat hebt bereikt.

En als het aan de huisarten in NL ligt schrijven zij je helemaal niets voor om aan te komen, want hier in NL is het niet gebruikelijk medicatie te gebruiken om aan te komen.. ga maar eens naar drogisterijen op zoek naar zulk soort producten. Zeker weten dat je nauwelijks iets zult vinden (dat werkt). Je krijgt pas iets voorgeschreven van de huisarts als je bijna doodgaat.

Zozo jij denkt dat je precies weet hoe ik er mee om ben gegaan. Laat dat maar aan mij over oke? Want ik heb het namelijk heel erg lang volgehouden en vele andere mensen zeggen dat het slecht is. Oke stel je komt aan he door dat product? Nou wanneer je dan stopt dan krijg je een hele slappe huid omdat je dan weer afvalt en dan kom je niet meer strak in je vel te zitten. En je krijgt er kuiltjes van bij je billen en heupen. Gelukkig ben ik op tijd gestopt.

Dus als ik dat product af wil kraken dan KRAAK ik het af oke. Het is niet mijn schuld dat jij slim dacht te zijn door een hele voorraad uit Marokko te halen voor 20 dirham, om het hier vervolgens voor een veel te hoge prijs te verkopen.

15-10-2006, 16:16
Lees de reactie van MissThang meid..

Ik vast..