Bekijk volle/desktop versie : HAhahAHah laten ze jullie nou weer in de steek?!?!



Pagina's : [1] 2

07-10-2006, 01:26
HAahahhAhAhahaHaHaHah

marokko en voetbal zal nooit samen gaan..
hoe vaak hebben ze ons nou eigenlijk geflasht??!!
volgens mij doen ze het gewoon express.. t moet ook eigenlijk wel..want welke land selecteerd nou niet zn beste spelers??
alleen van basten maar hij behaalde in t verleden tenminste wel resultaat en dat is de reden dat ie nog trainer van oranje is.

marokko is niks en zal nooit iets worden ehh mensen.
de enigste voetballer in t marokkaanse elftal die respect verdient is Rabeh..deze gozer is TOP en laat zn teamgenoten nooit in de steek!!
voor de rest zijn t allemaal bezems die meer uren marken voor de spiegel dan bv in een sportschool(logisch dat t allemaal botjes zijn en dus geen kans maken tegen landen als ivorkust en egypty)!!

marokko speelde weer met al die kutfransen en verloor van fc utrecht HAHAHAHaHahhahAhAhAHaH
logisch want fransen staan bekend om hun hoerige gedrag en dat zie je natuurlijk ook weer terug op t veld..

07-10-2006, 01:31


part-time supporter, ga fietsen stelen

07-10-2006, 01:38
hahah nee jij bent lekker een hardcore-supporter HAHAHaH
meskien..1 keer in zn leven weet je hoe een stadion eruitziet van binnen en je voelt je gelijk een echte hooligan..

hou jij t nou maar lekker bij uren maken op marokko.nl dan doe je al meer dan genoeg.

07-10-2006, 01:43
je kan zeggen wat je wilt zeggen, maar ik weet zeker dat ik in 1 jaar tijd vaker naar een stadion ben geweest dan jij tot nu toe

07-10-2006, 01:45



Citaat door youssef_uil:
je kan zeggen wat je wilt zeggen, maar ik weet zeker dat ik in 1 jaar tijd vaker naar een stadion ben geweest dan jij tot nu toe


hoe weet jij dat nou zeker?

07-10-2006, 01:47

Citaat door fietsendief:
hoe weet jij dat nou zeker?


ik ben er gewoon zeker van. thuiswedstrijden van ajax allemaal bezocht, champions leauge wedstrijden van psv thuis allemaal bezocht. zal ik doorgaan, of zal ik maar stoppen?

07-10-2006, 02:47
fietsendief, beter hou je gewoon je bek, met al je fanta-verhaaltjes.
hij heeft je gwn gedisst.

07-10-2006, 02:49
btw fietsendief, je hebt wel gelijk over het selectiebeleid en de fransen in het marokaanse elftal.
dus niet gelijk alles persoonlijk opvatten. ook al zijn het zielige mensen die in de bond zitten, tja wat kun je er aan doen. Ik heb al zovaak tegen mezelf gezegt van dit is de laatste keer dat ik marokko nog volg. Maarja die belofte heb ik weer na 1 dag alweer gebroken.

07-10-2006, 15:41

Citaat door fietsendief:
HAahahhAhAhahaHaHaHah

marokko en voetbal zal nooit samen gaan..
hoe vaak hebben ze ons nou eigenlijk geflasht??!!
volgens mij doen ze het gewoon express.. t moet ook eigenlijk wel..want welke land selecteerd nou niet zn beste spelers??
alleen van basten maar hij behaalde in t verleden tenminste wel resultaat en dat is de reden dat ie nog trainer van oranje is.

marokko is niks en zal nooit iets worden ehh mensen.
de enigste voetballer in t marokkaanse elftal die respect verdient is Rabeh..deze gozer is TOP en laat zn teamgenoten nooit in de steek!!
voor de rest zijn t allemaal bezems die meer uren marken voor de spiegel dan bv in een sportschool(logisch dat t allemaal botjes zijn en dus geen kans maken tegen landen als ivorkust en egypty)!!

marokko speelde weer met al die kutfransen en verloor van fc utrecht HAHAHAHaHahhahAhAhAHaH
logisch want fransen staan bekend om hun hoerige gedrag en dat zie je natuurlijk ook weer terug op t veld..



Je doet nu wel alsof je een hekel hebt aan het marokkaans elftal , maar je kookt nu gewoon van binnen en daarom uit je je frustratie op het marokkaans elftal

Als je naar het stadion kon, was je allang geweest....of zelfs was je er al maar kan je je trots niet opzij zetten ...

Laatst zag ik je nog de frequentie van almaghrabia zoeken om een wedstrijd van Al Mountakhab te zien en terwijl hij dáárvoor al met zulke topics kwam..

07-10-2006, 18:20

Citaat door youssef_uil:
Nee, ik neem geen israelische vlag mee, maar een palestijnse...
Nee, ik zing dat lied niet maar een andere versie ervan...

tevreden nu a stagaire in een stadion


haHaHah jij een palestijnse vlag meenemen???

AHahahhAHaHAHAHAHaHAHhAhA
praatjes vullen geen gaatjes grapjas/.

07-10-2006, 18:23

Citaat door Master_Mocro:
Je doet nu wel alsof je een hekel hebt aan het marokkaans elftal , maar je kookt nu gewoon van binnen en daarom uit je je frustratie op het marokkaans elftal

Als je naar het stadion kon, was je allang geweest....of zelfs was je er al maar kan je je trots niet opzij zetten ...

Laatst zag ik je nog de frequentie van almaghrabia zoeken om een wedstrijd van Al Mountakhab te zien en terwijl hij dáárvoor al met zulke topics kwam..


heb je mij welleens horen zeggen dat ik een hekel heb aan spelers als diba, rabeh en een sektioui??

k heb gewoon een hekel aan die kutbond en aan die franse bezems die telkens maar weer een kans krijgen terwijl ze nooit iets laten zien.

ik. koken om die marokkaanse poesjes??

AHJAHhAHAHAHahhahahaHaHAHhAhAhAha
ik heb wel wat beters te doen hoor..k ben niet zo levenloos als jij die dag en nacht online bent op deze forum..

07-10-2006, 18:25

Citaat door Mocroboy7:
fietsendief, beter hou je gewoon je bek, met al je fanta-verhaaltjes.
hij heeft je gwn gedisst.



ewa mocroboy.nl
heb je nog wat kunnen verdienen met al die vieze filmpjes van jou op internet?

07-10-2006, 18:26



Citaat door fietsendief:
heb je mij welleens horen zeggen dat ik een hekel heb aan spelers als diba, rabeh en een sektioui??

k heb gewoon een hekel aan die kutbond en aan die franse bezems die telkens maar weer een kans krijgen terwijl ze nooit iets laten zien.

ik. koken om die marokkaanse poesjes??

AHJAHhAHAHAHahhahahaHaHAHhAhAhAha
ik heb wel wat beters te doen hoor..k ben niet zo levenloos als jij die dag en nacht online bent op deze forum..



Ik heb lekker genoten van de sfeer , het was een prachtige wedstrijd...weliswaar verloren walakin ik lag er geen enkel moment wakker van

Het mountakhab gevoel kwam echt naar boven...alleen jammer ze de volkslied niet hebben afgespeeld...

Echt uit mijn dak gegaan tussen de ECHTE Mountahab supporters...en niet de succesfans (Die Hard Wilhelmus Aanhangers) die hier af en toe reageren

07-10-2006, 18:33

Citaat door Master_Mocro:
Ik heb lekker genoten van de sfeer , het was een prachtige wedstrijd...weliswaar verloren walakin ik lag er geen enkel moment wakker van

Het mountakhab gevoel kwam echt naar boven...alleen jammer ze de volkslied niet hebben afgespeeld...

Echt uit mijn dak gegaan tussen de ECHTE Mountahab supporters...en niet de succesfans (Die Hard Wilhelmus Aanhangers) die hier af en toe reageren


haha heb je t nou nog niet door jonge..
wat maakt jou nou een echte mountakhab supporter??

al die reacties op deze forum??
je neppe marokkaanse shirtje uit de marokkaanse eshouk?

hahaha jij bent geen echte supporter grote vriend..een echte supporter vliegt naar elke thuis en uit-wedstrijd van marokko..
hoeveel wedstrijden van t marokkaanse elftal heb je nou werkelijk bezocht?? 2, 3 msichien wel 4..

ik ben geen marokko-suporter.. k ben wel fan (net als van hanegem)
van de marokkaans/nederland spelers als diba,boutahar en een bousaffou//





HAahaahAH echt triest men..

1 x in de 2 jaar zien ze hun zogenaamde sterren in t echt en ze denken gelijk dat t echte suporters zijn..!!

07-10-2006, 18:36

Citaat door fietsendief:
haha heb je t nou nog niet door jonge..
wat maakt jou nou een echte mountakhab supporter??

al die reacties op deze forum??
je neppe marokkaanse shirtje uit de marokkaanse eshouk?

hahaha jij bent geen echte supporter grote vriend..een echte supporter vliegt naar elke thuis en uit-wedstrijd van marokko..
hoeveel wedstrijden van t marokkaanse elftal heb je nou werkelijk bezocht?? 2, 3 msichien wel 4..

ik ben geen marokko-suporter.. k ben wel fan (net als van hanegem)
van de marokkaans/nederland spelers als diba,boutahar en een bousaffou//





HAahaahAH echt triest men..

1 x in de 2 jaar zien ze hun zogenaamde sterren in t echt en ze denken gelijk dat t echte suporters zijn..!!



Is wel het originele shirt uit de Nike Shop

Walakin dima el maghreb in alle tijden...

Heb zelfs een traan moeten wegvegen nadat we het WK misliepen , walakin ik sta nog steeds achter ze..

In tegenstelling tot jou, je werd bijna kaal nadat je je haren uit je hoofd hebt zitten trekken

Pagina's : [1] 2