Bekijk volle/desktop versie : Marokko wou eigenlijk tegen NAC Breda spelen in plaats van team uit Luxemburg



06-10-2006, 14:44
Dbia zei dat in nac forum


Anouar Diba beleefde gisteren in utrecht het hoogtepunt van zijn carrière tot nu toe door te debuteren in het nationale elftal van marokko.

Diba viel een kwartier voor het einde in en werd gepositioneerd op de linksbuitenpositie. Niet zijn natuurlijke positie. `Hier op de bank zitten was voor mij al een eer. Dus de plek in het elftal maakte me niets uit, al had ik keeper moeten spelen.`

Vanavond spelen de marokkanen in Luxemburg. `Ze hebben volgens mij nog geprobeerd tegen NAC te spelen, maar die durfden niet` lachte Diba.
`Ik had dit even nodig. Het is een steuntje in de rug dat je toch niet zo slecht bezig bent.`

06-10-2006, 15:24


fc brussel gaat niet door yeak

06-10-2006, 15:40
Denk dat Politie van Breda het niet aandurft.

Die van Utrecht is wel wat gewend. Als het hier in Breda had geweest had ik wel geweest. Utrecht was voor mij iets te ver. Daarnaast je weet dat het een grote rwiena stad is. Geen zin in en zeker niet met de Ramadan.

06-10-2006, 15:45
hahahha nac die hadden ze zekr gewoonen

06-10-2006, 15:47



Citaat door RaZer:
Denk dat Politie van Breda het niet aandurft.

Die van Utrecht is wel wat gewend. Als het hier in Breda had geweest had ik wel geweest. Utrecht was voor mij iets te ver. Daarnaast je weet dat het een grote rwiena stad is. Geen zin in en zeker niet met de Ramadan.




Wij hebben een klote burgemeester...die laat nu al een aantal jaren laat zien een bloedhekel te hebben aan voetbal..dus het is dan ook niet echt verbazingwekkend te noemen dat hij de wedstrijd niet in Breda heeft laten spelen.

06-10-2006, 15:57

Citaat door Rachid_Breda:
Wij hebben een klote burgemeester...die laat nu al een aantal jaren laat zien een bloedhekel te hebben aan voetbal..dus het is dan ook niet echt verbazingwekkend te noemen dat hij de wedstrijd niet in Breda heeft laten spelen.



Ik sta er dan ook niet van op te kijken dat het niet doorgaat. Daarnaast hebben de Marokko"suporters" ook weer niet een al te goede naam. Terecht of onterecht laat ik maar even terzijde.

06-10-2006, 16:07
Sinouh kan niks regelen he hihi (geen Khalid maar zijn broer en zaakwaarnemer Mohamed) hij heeft tevens ook de wedstrijd tegen Utrecht en de trainingskamp in Mierlo georganiseerd