Bekijk volle/desktop versie : fakhir is niet dik



06-10-2006, 12:33


op tv lijkt ie veel dikker

ik zat te gebaren met youssef el akchaoui dat ie dr in moest gaan was een leuke wedstrijd vond ik, eerste doelpunt heb ik helaas gemist door de trein in de 15e minuut kwam ik pas binnen. tweede helft speelde marokko veel beter dan Fc-utrecht en jammer dat boukhari die penalty nam als je m versiert moet je m nooit zelf nemen

maar boukhari speelde een hele goeie wedstrijd en scoorde een mooie goal, mahdoufi was volgens mij ''man of the match''. wat een talent is dat hij is nog maar 21 jaar gisteren speelde hij echt heel erg goed leek wel alsof ie buitenspeler was jammer dat ie niet scoorde want hij had een kans

06-10-2006, 12:35


Hij is veeeeeeeeeeeeeel afgevallen de laaste tijd ...omdat Marokkaanse publiek hem steeds voor shut zette is hij maar gaan afvallen

06-10-2006, 12:39

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij is veeeeeeeeeeeeeel afgevallen de laaste tijd ...omdat Marokkaanse publiek hem steeds voor shut zette is hij maar gaan afvallen




hoe kreeg marokko die eerste doelpunt tegen??? waren rare goals man van fc utrecht van steensel kopt met zijn achterhoofd en hij gaat erin, die jarmouni was waardeloos gister, maar tweede helft kwam utrecht er niet eens aan te pas en we hebben r twee basisspelers bij, rabeh en mahdoufi

06-10-2006, 12:42
De verdediging van Marokko was een drama, daar is heel wat werk te verrichten nog, met zn 11en om de keeper heen en daardoor hadden Utrecht spelers veel ruimte om op afstand te schieten.