Bekijk volle/desktop versie : rijbewijs



Pagina's : [1] 2 3

05-10-2006, 22:09
kga volgende maand inshaAllah beginnen en ik ben nu al bang en zenuwachtig .


Hoe hebben jullie het aangepakt.En hoe is het om daarna zelf te rijden?Alle info en tips zijn welkom

05-10-2006, 22:28


ik ben nu bezig met afrijden insha Allaah!
is echt super eng.. dus alle adviezen zijn welkomm ook hier!

05-10-2006, 22:30
In het begin is het idd eng, maar als je het eenmaal door hebt is het appeltje eitje

05-10-2006, 22:42
IK heb heb in 3 maanden gehaald was net 19 en net getrouwd,en ik deed heel vaak stiekem rijden zonder rijbewijs oefenen maar wel zonder me man want die maakte me gek ging ik alleen ff de polder in !! 1ste x meteen geslaagd!

05-10-2006, 23:19


Het is helemaal niet eng.
Je moet je gewoon goed kunnen concentreren, en goed kijken.
Nooit in paniek raken.
Op de auto snelweg langs vrachtwagens rijden was mijn favoriet

05-10-2006, 23:38
tangia waarom ben je er nu pas mee begonnen?






ja sorry voor mij nieuwsgierigheid

05-10-2006, 23:42

Citaat door ellae:
tangia waarom ben je er nu pas mee begonnen?






ja sorry voor mij nieuwsgierigheid



omdat ik een scheiterd ben...weet je hoe ik zit in de auto naast mijn man ..kijk uit,niet doen,pas op enz...hij wordt er gek van .

eindelijk heb ik de knoop doorgehakt (dankzij hem)

05-10-2006, 23:42
Heb mijn rijbewijs binnen 7 dagen gehaald.
Ik heb het nooit als iets engs ervaart.

Succes met je rijbewijs.

Insania

05-10-2006, 23:47
Ik ga ook Inshallah binnenkort weer beginnen......

3 jaar geleden was ik bezig met lessen en zou ik mijn theorie gaan doen, maar met m'n domme kop ben ik er toen mee gestopt, wallah heb nog steeds spijt!!

Inshallah wil ik na de ramadan beginnen........

05-10-2006, 23:49

Citaat door tangia19:
omdat ik een scheiterd ben...weet je hoe ik zit in de auto naast mijn man ..kijk uit,niet doen,pas op enz...hij wordt er gek van .

eindelijk heb ik de knoop doorgehakt (dankzij hem)



ewa insha allah ga je hem halen en je zult zien dat het echt niks aan is

06-10-2006, 00:11
laat vooral je zenuwen thuis achter en geniet er gewoon lekker van...

zodra je bangerig gaat worden dan gaat alles juist fout

06-10-2006, 00:18
Inderdaad fouten maken mag. Er is niemand die elke dag perfect rijdt en dat weet de examinator ook. Dus zolang jij de eventueel gemaakte fouten weet te corrigeren zonder in de zenuwen te schieten, komt het helemaal goed.

Wat betreft je lessen, misschien is het handig als je al begint met het leren van de verkeersborden. Zo kun je meteen vanaf je eerste les gebruik maken van de kennis die je hebt en daarop anticiperen.

Trouwens goed van je dat je de rijlessen gaat oppakken, dat getuigt van doorzettingsvermogen..

Voor jou en alle dames die gaan afrijden of beginnen met lessen, veel succes en zoals dat uiteraard met alles is: Tawaqaltoe Ala Allah...en insha Allah zullen jullie met vlag en wimpel slagen!

06-10-2006, 00:21



Citaat door Intention:
Inderdaad fouten maken mag. Er is niemand die elke dag perfect rijdt en dat weet de examinator ook. Dus zolang jij de eventueel gemaakte fouten weet te corrigeren zonder in de zenuwen te schieten, komt het helemaal goed.

Wat betreft je lessen, misschien is het handig als je al begint met het leren van de verkeersborden. Zo kun je meteen vanaf je eerste les gebruik maken van de kennis die je hebt en daarop anticiperen.

Trouwens goed van je dat je de rijlessen gaat oppakken, dat getuigt van doorzettingsvermogen..

Voor jou en alle dames die gaan afrijden of beginnen met lessen, veel succes en zoals dat uiteraard met alles is: Tawaqaltoe Ala Allah...en insha Allah zullen jullie met vlag en wimpel slagen!



Heel goed gezegd!!!!!


Puntje voor jou!!!!

06-10-2006, 18:56

Citaat door marocloubna:
Heel goed gezegd!!!!!


Puntje voor jou!!!!


Dank je wel Marocloubna

06-10-2006, 19:06
ik had 20 uur gereden toen ik een auto kocht en heb gewoon 6 maanden zwart gereden, zo heb ik echt goed leren rijden en zo heb ik mijn rijbewijs de eerste keer gehaald.

Pagina's : [1] 2 3