Bekijk volle/desktop versie : Weet je wat ik echt niet begrijp?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

05-10-2006, 18:39
Weet je wat ik echt niet begrijp?

Dat wanneer een Marokkaanse meisje op straat me tegenmoet loopt, ze arrogant voor haar kijkt ( in meeste gevallen is dat echt onnodig, maar het mag), maar op het moment dat ik diezelfde Marokkaanse meisje tegenkom terwijl ik word vergezeld door een Nederlandse meisje, dan krijg ik wel haar aandacht... en richt ze een blik op de dame die met mij is, waar je niet vrolijk van wordt.

Effe serieus vanwaar die hoogmoedigheid.....dames...

05-10-2006, 18:42


Hahah kweenie ik kijk meestal dood op straat (mp3 luisterend dan he)
Tjaah ze zien pas wat ze kunnen krijgen als het weg is :P

05-10-2006, 18:43
maar als ik met me neef op straat loop word ik ook niet vriendelijk aangekeken door jongens gelijjjjjjk doordenken !
(niet dat ik met me neven gezellig ga lopen maar is een voorbeeld )

05-10-2006, 18:45

Ze denkt: "shit weer een marokkaan kwijt aan een ander natio"


05-10-2006, 18:46


Ik kijk meestal naar de grond

05-10-2006, 18:46
meisjes hoefen je niet aan te kijken ,een goede ,moslima kijkt altijd voor zich en slaat haar ogen neer,je kan wel boos worden omdat ze jou niet aan kijkt ,maar weet wel dat die meisje jou niet aankijkt dat ze allah vreest ,ik heb het over een moslima zuster,en jij broeder moet je ook je ogen neerslaan.

salamoulikom

05-10-2006, 18:46
Hoogmoedig?

Volgens mij vind je ze gewoon leuk Alleen laat ze het op de ene moment want minder merken dan het ander..

Gair Insha'Allah

05-10-2006, 18:47
als er jongen langs komt lopen dan he of een hele groep jongens staan

05-10-2006, 18:49

Citaat door Anouar_B:
Weet je wat ik echt niet begrijp?

Dat wanneer een Marokkaanse meisje op straat me tegenmoet loopt, ze arrogant voor haar kijkt ( in meeste gevallen is dat echt onnodig, maar het mag), maar op het moment dat ik diezelfde Marokkaanse meisje tegenkom terwijl ik word vergezeld door een Nederlandse meisje, dan krijg ik wel haar aandacht... en richt ze een blik op de dame die met mij is, waar je niet vrolijk van wordt.

Effe serieus vanwaar die hoogmoedigheid.....dames...



dames zijn raar he??

05-10-2006, 18:51

Citaat door Anouar_B:
Weet je wat ik echt niet begrijp?

Dat wanneer een Marokkaanse meisje op straat me tegenmoet loopt, ze arrogant voor haar kijkt ( in meeste gevallen is dat echt onnodig, maar het mag), maar op het moment dat ik diezelfde Marokkaanse meisje tegenkom terwijl ik word vergezeld door een Nederlandse meisje, dan krijg ik wel haar aandacht... en richt ze een blik op de dame die met mij is, waar je niet vrolijk van wordt.

Effe serieus vanwaar die hoogmoedigheid.....dames...



Is bewezen dat mannen die al een partner blijken te hebben, stukken aantrekkelijker zijn voor de vrouw dan een man zonder.
Verder speelt jaloezie een hele grote rol.

05-10-2006, 19:02

Citaat door drisia:
meisjes hoefen je niet aan te kijken ,een goede ,moslima kijkt altijd voor zich en slaat haar ogen neer,je kan wel boos worden omdat ze jou niet aan kijkt ,maar weet wel dat die meisje jou niet aankijkt dat ze allah vreest ,ik heb het over een moslima zuster,en jij broeder moet je ook je ogen neerslaan.

salamoulikom


Wie zegt dat ik boos?

en ten tweede heb ik het niet over de Moslima zusters... als ik mijn ogen neersla word ik misschien wel aangereden, heb je daar weleens aan gedacht?

05-10-2006, 19:04

Citaat door SubhanaRose:
Hoogmoedig?

Volgens mij vind je ze gewoon leuk Alleen laat ze het op de ene moment want minder merken dan het ander..

Gair Insha'Allah


Nee, want dat helpt toch...

05-10-2006, 20:03


ze denken " waarom kan ik niet op straat rondlopen met mijn nederlands vriendje"


en owjaahhh , 100% true , kspreek uit ervaring

05-10-2006, 20:05

Citaat door RisLaine:
Is bewezen dat mannen die al een partner blijken te hebben, stukken aantrekkelijker zijn voor de vrouw dan een man zonder.
Verder speelt jaloezie een hele grote rol.


is met iedereen wel zo he.. met mij tenminste.. altijd willen wat niet mag.. het gras is groener daaro jeweetwel

05-10-2006, 20:18

Citaat door Anouar_B:
Weet je wat ik echt niet begrijp?

Dat wanneer een Marokkaanse meisje op straat me tegenmoet loopt, ze arrogant voor haar kijkt ( in meeste gevallen is dat echt onnodig, maar het mag), maar op het moment dat ik diezelfde Marokkaanse meisje tegenkom terwijl ik word vergezeld door een Nederlandse meisje, dan krijg ik wel haar aandacht... en richt ze een blik op de dame die met mij is, waar je niet vrolijk van wordt.

Effe serieus vanwaar die hoogmoedigheid.....dames...


Seriously dude, zit dit je echt zo dwars?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6