Bekijk volle/desktop versie : ikwil trouwen......



05-10-2006, 14:39
Hoi allemaal

Mij vriend en ik zijn nu al bijna 4 jaar samen en we zijn er echt van overtuigd dat we willen gaan trouwen...
We zijn er ook over uit dat we willen trouwen voor de imam

Ik had alleen een vraagje aan jullie hoe gaat dat precies allemaal in zijn werk want ik hoor allemaal verschillende verhalen..

Ikhoop dat ik seriueze reacties krijg...

06-10-2006, 09:55



Citaat door pieppiep:
Hoi allemaal

Mij vriend en ik zijn nu al bijna 4 jaar samen en we zijn er echt van overtuigd dat we willen gaan trouwen...
We zijn er ook over uit dat we willen trouwen voor de imam

Ik had alleen een vraagje aan jullie hoe gaat dat precies allemaal in zijn werk want ik hoor allemaal verschillende verhalen..

Ikhoop dat ik seriueze reacties krijg...


zo 4 jaar bijna zo meid dat is best lang

06-10-2006, 13:10

Citaat door pieppiep:
Hoi allemaal

Mij vriend en ik zijn nu al bijna 4 jaar samen en we zijn er echt van overtuigd dat we willen gaan trouwen...
We zijn er ook over uit dat we willen trouwen voor de imam

Ik had alleen een vraagje aan jullie hoe gaat dat precies allemaal in zijn werk want ik hoor allemaal verschillende verhalen..

Ikhoop dat ik seriueze reacties krijg...


Laat hem bij je ouders komen en dan kan je vader het toch voor je regelen bij de moskee. Je hoort dan vanzelf wel hoe het precies gaat.

06-10-2006, 13:42
Mijn zusje is ook getrouwd voor de imam....
Het enige wat die gevraagd heeft aan mijn zusje was of zij akkoord ging met dit huwelijk, en of ze het eens was over de bruidsschat, safi!!
Dus wel voor die tijd afspreken met je man en jou getuige wat je bruidsschat zal zijn!!
De rest heeft haar halfbroer gepraat en haar aanstaande...
Je staat binnen no time als het ware weer buiten!!!
Mijn zusje had 1getuige nodig dus haar halfbroer die ging in plaats van haar vader, en haar aanstaande had zijn oudste broer!!!

Veel succes en alvast mabrouk meid, moge allah jullie huwelijk zegenen!!!

liefs Chahida