Bekijk volle/desktop versie : Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen!



05-10-2006, 01:24
Allahu akbar! ... zie hoe deze voetballer aan zijn einde komt!

http://www.youtube.com/watch?v=MU3VM...elated&search=


"Als een ongelovige op het punt staat om deze wereld te verlaten en naar een Volgende Wereld overgaat, komen engelen met zwarte gezichten en ruig haar en kleding uit de hemel naar beneden en zitten in grote menigte om hem heen, zover het oog reikt. Dan komt de Engel des Doods en gaat bij zijn hoofd zitten en zegt: "Slechte ziel, kom naar buiten voor de wraak en de woede van Allah!’ De ziel verdeelt zich over het hele lichaam en wordt uit het lichaam getrokken zoals een pin uit natte wol wordt getrokken."

Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen!

05-10-2006, 01:40


staghfir allah, door die tekst end ie video onder elkaar te zetten..lijkt het alsof je die fvoetbaler een kafir noemt.
k hoop dat dat nie jou intentie is.

05-10-2006, 01:42

Citaat door LQwaad4life:
staghfir allah, door die tekst end ie video onder elkaar te zetten..lijkt het alsof je die fvoetbaler een kafir noemt.
k hoop dat dat nie jou intentie is.


Absoluut niet, wie ben ik om te oordelen over wie wel en geen gelovige is. Alleen Allah mag bepalen wie hij straft en de manier waarop.

Niet alles is altijd wat het lijkt. Door jou avater en de tekst die je schrijft, lijk je een huichelaar. Hoop niet dat het zo is

05-10-2006, 01:53

Citaat door gekkie007:
Absoluut niet, wie ben ik om te oordelen over wie wel en geen gelovige is. Alleen Allah mag bepalen wie hij straft en de manier waarop.

Niet alles is altijd wat het lijkt. Door jou avater en de tekst die je schrijft, lijk je een huichelaar. Hoop niet dat het zo is

k dacht k laat t je weten, kan je het gelijk recht zetten. want je had ook makelijk onder dat filmpje een hadit kunnen plaatsen van hoe roe7 van een moemin eruit getrokken wordt.
iemand kafir noemen is nog altijd zwaarder op de weegschaal op jawm al9iyama, dan een foute profiel hebben op marokko.nl.

05-10-2006, 01:57


Ik heb in mijn vorige reactie duidelijk gemaakt dat ik hem absoluut geen ongelovige noem. Ik vondt de hadith passend, omdat een gelovige minder pijn lijdt bij het overlijden. En hier kan je duidelijk zien dat de voetballer pijn lijdt. Maar allah oe a3lem.

05-10-2006, 02:04

Citaat door gekkie007:
Ik heb in mijn vorige reactie duidelijk gemaakt dat ik hem absoluut geen ongelovige noem. Ik vondt de hadith passend, omdat een gelovige minder pijn lijdt bij het overlijden. En hier kan je duidelijk zien dat de voetballer pijn lijdt. Maar allah oe a3lem.

dit is wat ik bedoelde
k twijfel nie aan jou intentie, maar was bang dat het vereerd overkomt zoals hierboven.

05-10-2006, 02:05
Ik zeg al niets meer.