Bekijk volle/desktop versie : Mijn verloofde is...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

05-10-2006, 01:00
Mijn verloofde...




Ik mag alles van hem... kwa geld inrichting huis naar familie enz enz


Maar hij is dominant en ik mag alleen naar buiten als hij er bij is.

Wie hebben hier ook ervaring mee en hoe moet ik hem ompraten?

Ik heb alles geprobeerd ik kan er niet tegen om in goude kooi te leven dan maar een metale kooi met een open deur

05-10-2006, 01:08


sallam

ken zo een meisje die zo een gevangen leventje heeft.in het begin van het huwelijk moest ze erg wennen,niet meer met vriendinnen naar de stad enzo,niet meer alleen naar de winkel.Altijd wanneer hij erbij was,mocht ze buiten.was echt vreselijk wennen voor haar,..nu 3 jaar later accepteert ze het wel,maar je merkt wel dat bepaalde dingen echt mist,zoals samen shoppe enzo,en soms springt het spontane uit haar ineens en vergeet ze even dat ze toch een klein gevangen leventje leidt..vind het wel jammer dat sommige mannen zo zijn..uiteindelijk draait alles om vertrouwen..maar ja hij zegt dan weer dat ze niet znder mahram buiten mag...

kijk zelf meid..als hij echt de moeite waard is..gewoon geduldig blijven met hem

05-10-2006, 01:15
Kijk maar uit, ik hoop niet dat het erger word als je getrouwd bent, want dat zie je toch wel vaak...
Ik zou er gewoon over praten met je verloofde, waarom die zo doet enz, en dat die daar mee moet ophouden...
Hij kan toch niet verlangen dat je de hele dag thuis gaat zitten!!! Sommige mannen van tegenwoordig

05-10-2006, 01:18
Ik begrijp ook niet wat ik dan de hele dag moet doen.
Hij werkt 14uur soms en moet ik thuis uit het raam kijken.
Straks is het zn persoon die dan overdag als hij op zn werk is belt om te kijke of ik er daadwerkelijk ben enz.

Hij is echt aardig en lief maar alleen deze grote min punt weerhoud me van alles.

05-10-2006, 01:20



Citaat door Zaitoena:
Ik begrijp ook niet wat ik dan de hele dag moet doen.
Hij werkt 14uur soms en moet ik thuis uit het raam kijken.
Straks is het zn persoon die dan overdag als hij op zn werk is belt om te kijke of ik er daadwerkelijk ben enz.

Hij is echt aardig en lief maar alleen deze grote min punt weerhoud me van alles.


Dat kan ik me voorstellen, heb je er al over gepraat met je verloofde?.

05-10-2006, 01:23
Ja hij is heel koppig hij zei dat ik alles mag behalve dat....
Pff dus als ik mijn trouwakte teken heb je mn leven lang een bodyguard....

ik kan er niet tegen

05-10-2006, 01:28

Citaat door Zaitoena:
Ja hij is heel koppig hij zei dat ik alles mag behalve dat....
Pff dus als ik mijn trouwakte teken heb je mn leven lang een bodyguard....

ik kan er niet tegen


Nou als hij zo erover blijft denken, dan zal ik maar eens goed gaan nadenken of dat is wat je wil, ik bedoel je moet ook je eigen ding kunnen doen.....
Het is leuk als je man wat beschermend is, maar zo overdreven gaat wel ver!!!

05-10-2006, 01:31
Hij is denk ik zn type die al als een man een blik naar me werpt en ik kijk net op dat moment dat hij mij gelijk gaat verwijten dat ik hem ken of dergelijken...

Morgen praat ik weer met hem als mijn vermoeden sterker word ja dan word het niks mannen zat dan maar een metaal kooitje met open deur hahahaha

05-10-2006, 01:36

Citaat door Zaitoena:
Hij is denk ik zn type die al als een man een blik naar me werpt en ik kijk net op dat moment dat hij mij gelijk gaat verwijten dat ik hem ken of dergelijken...
Morgen praat ik weer met hem als mijn vermoeden sterker word ja dan word het niks mannen zat dan maar een metaal kooitje met open deur hahahaha


Ja zo d8 mijn vriendin haar man ook, en hun huwelijk is alleen maar erger geworden na mate ze zijn getrouwd, ze d8 dat gaat wel over zodra we trouwen , nou niet dus!!!
Luister naar je hart meid, en inshallah zal Allah je de juiste antwoord laten voelen!!!..

liefs chahida

05-10-2006, 01:37
Lieffie kijk goed uit! Bedoel is toch niet meer van deze tijd dat je niet alleen naar buiten mag van je man!
Ik heb ook altijd het idee bij dat soort mannen dat het van kwaad tot erger word...nu mag je niet alleen naar buiten...dalijk niet meer bellen zonder dat hij er bij is... geen eigen vriendinnen ontvangen ...en zo verder!

Je gevoel zegt je nu al dat het niet helemaal pluis is! Luister naar je gevoel! Die heeft altijd gelijk! Ik denk altijd maar zo...je gevoel is God die je gezond verstand in probeert te fluisteren!

Veel sterkte bij je beslissing!
xx Saskia

05-10-2006, 01:39
Dames wat zouden jullie doen in zn situatie?

Ik al zou ik toch trouwen dan ben ik binnen de kortste keren weer gescheiden hahaha ik hou van mijn vrijheid.

Ik ga dan echt wel ergens heen ook al is maar even naar de drogist of zo ik ga toch niet wachten tot mn man dan thuis is en dan vragen of ie mee wil gaan.

Ik mag van mijn ouders overal naar toe als ik maar eerlijk zeg waar ik heen ga en hoe laat ik terug kom en bel als het te laat word of dergelijken en ik vind deze metode perfect ik heb al hamdulillah nooit domme dingen gedaan.

maar als ik aan mn man elke keer moet vragen of ik daar of daar heen mag met hem dan word ik gek hallo ik wil ook een eigen leven.

Lekker met vriendinnen weg lachen enz maar ik zou mn man niet verwaarlozen door niet te koken of het huishouden te doen.

05-10-2006, 01:41
praat goed met je mannetje erover...en denk niet ow hij zal daarlijk boos worden of denken dat ik klaag....dit wat je nu verteld moet je echt gewoon vertellen
en echt zeggen dat hij je tog moet vertrouwen als jullie serieuze plannen hebben..
zoals ze zeggen ..vertrouwen is de basis van een goed huwelijk/relatie..
zonder dat is het net alsof de shitan rare gekke gedachte s je influisterd..
veel suc6 meid
en laat niet zo makkelijk over je heen lopen
dit is het moment dat jij duidelijk moet laten zien dat je het er NIET mee eens ben
voor het te laat is en dat hij zal denken..
zie je wel ze accepteerd het..'

dus niets opkroppen en denken het komt wel goed of hij is koppig ...jij heb ook een mening en jij bent even veel waard als een man!

dus hij MOET jouw ook gehoorzamen...
je bent inmiddels niet voor niets ZIJN VROUW!!

GOOD LCUK

05-10-2006, 01:43


Blossom hij denkt dat hij me gehoorzaamd als het om finacieele dingen gaat maar kwa vrijheid mag ik niks van hem alleen als ik met hem of met mn familie ben... dat wil zeggen mn broers

05-10-2006, 01:44
SubhanAllah dat zulke mannen nog bestaan.
Meid je moet er echt heel goed over nadenken of dit wel het leventje is die je van hebt gedroomd?
Als hij nu al bezitterig is of dominant dan zal dat in een huwelijk niet minder worden, vaak gaan meiden de fout in als ze denken dat ze in een huwelijk wel veranderen NIET DUS in iedergeval bij de meeste niet.
Je moet goed met hem praten over wat jij wilt en hoe je alles wilt hebben er moeten natuurlijk wel grenzen zijn maar dit gaat echt te ver.

veel sbar toegewenst.

Insania

05-10-2006, 01:45

Citaat door blossom:
praat goed met je mannetje erover...en denk niet ow hij zal daarlijk boos worden of denken dat ik klaag....dit wat je nu verteld moet je echt gewoon vertellen
en echt zeggen dat hij je tog moet vertrouwen als jullie serieuze plannen hebben..
zoals ze zeggen ..vertrouwen is de basis van een goed huwelijk/relatie..
zonder dat is het net alsof de shitan rare gekke gedachte s je influisterd..
veel suc6 meid
en laat niet zo makkelijk over je heen lopen
dit is het moment dat jij duidelijk moet laten zien dat je het er NIET mee eens ben
voor het te laat is en dat hij zal denken..
zie je wel ze accepteerd het..'

dus niets opkroppen en denken het komt wel goed of hij is koppig ...jij heb ook een mening en jij bent even veel waard als een man!

dus hij MOET jouw ook gehoorzamen...
je bent inmiddels niet voor niets ZIJN VROUW!!

GOOD LUCK



, zeker een groen puntje verdiend!!check je hoekje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7