Bekijk volle/desktop versie : Subhanallah, ik ben zowel man als vrouw...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-10-2006, 23:38


Het heeft me heel veel moeite gekost om dit op t forum te plaatsen. Maar ik ben gewoon ten einde raad!!!!!!! Ik ben een praktiserende moslim of moslima of ben ik nou beide. Ik dacht tot voorheen dat ik alleen het eerste was. Ik stond op het punt om mijn wederhelft (geliefde) aankomend weekend met mijn moeder, mijn vader (met zijn twee andere vrouwen), 7 zussen, 4 broers (inclusief kroos), 5 ooms, 3 tantes, oma (net uit marokko), der hand te vragen toen ik gisteren ineens een spoor bloed in mijn onderbroek ontdekte. Ik ben meteen naar de huisarts geweest die me met spoed doorverwees naar het ziekenhuis. Vage termen als doorbraakbloeding, menstuatie etc. galmen tot dit late uur nog in mijn gehoorgang. Nadat ik aan allerlei onderzoeken was blootgesteld werd me het volgende mee gedeeld. "Meneer Tifinagh... uuhhh tot ons spijt, nee tot onze verrassing, uhhh verbazing moeten wij u uuhh.. mededelen dat u uhhh... zowel man als vrouw bent. Wij hebben een intacte vrouwelijke urogenitale stelsel bij u weten terug te vinden. U heeft zowel een vagina, als baarmoeder als eileiders en bent dus in staat om kinderen te baren."

WAAAAAAT??!!!!!!!!!!! dacht ik. Wat nu?

Zijn er op deze site moslimbroeders/zusters/imams die mij kunnen zeggen wat de geschriften zeggen dat je in zo'n geval moet doen. Mag ik nog met mijn werderhelft in het huwelijk treden (die het nog niet weet) of mag/moet ik een operatie ondergaan? En waar moet ik dan voor kiezen? Mag ik veranderingen aanbrengen in hoe "volmaakt" Allah swt mij geschapen heeft?

Soebhanallah, oea la ilaha illahoea oea ilaihi radji3oen....



P.S DAT BEN IK NIET EEN ANDERE BROEDER OF ZUSTER UIT NL!!













http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?threadid=199684

05-10-2006, 01:00

dat Meen Je Niet !! Kan Dat Dan??

05-10-2006, 01:24