Bekijk volle/desktop versie : Subhanallah, ik ben zowel man als vrouw...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-10-2006, 23:38


Het heeft me heel veel moeite gekost om dit op t forum te plaatsen. Maar ik ben gewoon ten einde raad!!!!!!! Ik ben een praktiserende moslim of moslima of ben ik nou beide. Ik dacht tot voorheen dat ik alleen het eerste was. Ik stond op het punt om mijn wederhelft (geliefde) aankomend weekend met mijn moeder, mijn vader (met zijn twee andere vrouwen), 7 zussen, 4 broers (inclusief kroos), 5 ooms, 3 tantes, oma (net uit marokko), der hand te vragen toen ik gisteren ineens een spoor bloed in mijn onderbroek ontdekte. Ik ben meteen naar de huisarts geweest die me met spoed doorverwees naar het ziekenhuis. Vage termen als doorbraakbloeding, menstuatie etc. galmen tot dit late uur nog in mijn gehoorgang. Nadat ik aan allerlei onderzoeken was blootgesteld werd me het volgende mee gedeeld. "Meneer Tifinagh... uuhhh tot ons spijt, nee tot onze verrassing, uhhh verbazing moeten wij u uuhh.. mededelen dat u uhhh... zowel man als vrouw bent. Wij hebben een intacte vrouwelijke urogenitale stelsel bij u weten terug te vinden. U heeft zowel een vagina, als baarmoeder als eileiders en bent dus in staat om kinderen te baren."

WAAAAAAT??!!!!!!!!!!! dacht ik. Wat nu?

Zijn er op deze site moslimbroeders/zusters/imams die mij kunnen zeggen wat de geschriften zeggen dat je in zo'n geval moet doen. Mag ik nog met mijn werderhelft in het huwelijk treden (die het nog niet weet) of mag/moet ik een operatie ondergaan? En waar moet ik dan voor kiezen? Mag ik veranderingen aanbrengen in hoe "volmaakt" Allah swt mij geschapen heeft?

Soebhanallah, oea la ilaha illahoea oea ilaihi radji3oen....



P.S DAT BEN IK NIET EEN ANDERE BROEDER OF ZUSTER UIT NL!!













http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?threadid=199684

05-10-2006, 01:00

dat Meen Je Niet !! Kan Dat Dan??

05-10-2006, 01:24
Ik geloof het niet echt...als dit echt is dan kwam het zeker wel in het nieuws...man euuhh of vrouw.

05-10-2006, 01:36

Citaat door Casa_zeemeermin:
Ik geloof het niet echt...als dit echt is dan kwam het zeker wel in het nieuws...man euuhh of vrouw.



Nou nou is iets wat vrij onbekend is wordt nml hermafrodite genoemd en komt over de hele wereld voor.
Vaak wordt het wel bij de geboorte ontdekt dat het pas veel later ontdenkt wordt komt inderdaad maar heel weining of niet voor.
Dus zo bijzonder is het niet om in het nieuws te komen

Topicstarter ik zou het niet weten in dit geval.
Ik weet ook niet of je dan tot vouwelijke of tot het mannelijkegeskacht hoort.
Dit is een probleem wat alle hemafroditen hebben.
Vaak wordt deze beslissing voor hen gemaakt in een jong stadium en komt het ook vaak voor dat ze er later achter komen dat die keuze die de ouders gemaakt hebben niet goed was.
Maar zoals ik al zei ik weet het niet en ik hoop dat iemand het wel weet.

Maar kan je ook een vrouw bevruchten of kan je aleen maar kinderen krijgen ?

Groet

05-10-2006, 01:44

Onzin!!....100%onzin
of je bent een man of je bent een vrouw.
klaar.
punt.
/
com
www.

05-10-2006, 01:52

Citaat door Abdelillah:
Onzin!!....100%onzin
of je bent een man of je bent een vrouw.
klaar.
punt.
/
com
www.



Jij weet het natuurlijk weer beter ??

Je bent inderdaad of een man of een vrouw maar wat nou als je een vagina en een penis hebt ???/
Wat ben je dan ????

Er zal altijd een meerderheid van 1 geslacht zijn maar wat noem je jezelf dan ?
Dat noem je een hermafrodite

Ik weet nu ff niet zeker of je dan ook kinderen kan krijgen en vrouwen kan bevruchten maar dat weet de topicstarter denk ik wel.
Ik denk dat afhankelijk daarvan je kan concluderen dat je man of vrouw bent !!

En wat betreft de islam, ik weet het niet maar ga t wel ff opzoeken en hier posten !

05-10-2006, 07:27
bizar oe safie..meer kan ik er niks van zeggen..

05-10-2006, 07:30

Citaat door moslim82:


Het heeft me heel veel moeite gekost om dit op t forum te plaatsen. Maar ik ben gewoon ten einde raad!!!!!!! Ik ben een praktiserende moslim of moslima of ben ik nou beide. Ik dacht tot voorheen dat ik alleen het eerste was. Ik stond op het punt om mijn wederhelft (geliefde) aankomend weekend met mijn moeder, mijn vader (met zijn twee andere vrouwen), 7 zussen, 4 broers (inclusief kroos), 5 ooms, 3 tantes, oma (net uit marokko), der hand te vragen toen ik gisteren ineens een spoor bloed in mijn onderbroek ontdekte. Ik ben meteen naar de huisarts geweest die me met spoed doorverwees naar het ziekenhuis. Vage termen als doorbraakbloeding, menstuatie etc. galmen tot dit late uur nog in mijn gehoorgang. Nadat ik aan allerlei onderzoeken was blootgesteld werd me het volgende mee gedeeld. "Meneer Tifinagh... uuhhh tot ons spijt, nee tot onze verrassing, uhhh verbazing moeten wij u uuhh.. mededelen dat u uhhh... zowel man als vrouw bent. Wij hebben een intacte vrouwelijke urogenitale stelsel bij u weten terug te vinden. U heeft zowel een vagina, als baarmoeder als eileiders en bent dus in staat om kinderen te baren."

WAAAAAAT??!!!!!!!!!!! dacht ik. Wat nu?

Zijn er op deze site moslimbroeders/zusters/imams die mij kunnen zeggen wat de geschriften zeggen dat je in zo'n geval moet doen. Mag ik nog met mijn werderhelft in het huwelijk treden (die het nog niet weet) of mag/moet ik een operatie ondergaan? En waar moet ik dan voor kiezen? Mag ik veranderingen aanbrengen in hoe "volmaakt" Allah swt mij geschapen heeft?

Soebhanallah, oea la ilaha illahoea oea ilaihi radji3oen....



[COLOR="Red"]P.S DAT BEN IK NIET EEN ANDERE BROEDER OF ZUSTER UIT NL!![/COL












http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?threadid=199684




Het schijnt voor te komen, alleen het rare is dat deze persoon er nu pas achter komt. Nee, volgens mij is het gewoon verzonnen.

05-10-2006, 09:01
So dramatisch zeg ...

Maar mocht het echt waar zijn,,, mocht het kloppen...(niet dat ik het geloof)... sterkte ermee! Moge Allah swt je huwelijk voortzetten en zegenen...

05-10-2006, 09:37
Ja het kan.
Maar zo is iedereen weer verschillend geschapen.
Ben gewoon zoals jeje voelt!

05-10-2006, 09:38
Ja het komt voor.
Mannen met bortsten,vrouwen met twee geslachten etc.
Maar zo zijn we geschappen door allah .
Dus je moet het maar accepteren.

05-10-2006, 21:38
ewa dat ben ik nie héhé ik heb gehoord via mijn nicht die vertel me en ik geloof zeker nie dus ik ben gaan opzoek naar maroc.nl en ik weet nie of dat waar is dus ALLAHuelem

05-10-2006, 22:05


Citaat door Abdelillah:
Onzin!!....100%onzin
of je bent een man of je bent een vrouw.
klaar.
punt.
/
com
www.



05-10-2006, 22:08

Citaat door moslim82:


Het heeft me heel veel moeite gekost om dit op t forum te plaatsen. Maar ik ben gewoon ten einde raad!!!!!!! Ik ben een praktiserende moslim of moslima of ben ik nou beide. Ik dacht tot voorheen dat ik alleen het eerste was. Ik stond op het punt om mijn wederhelft (geliefde) aankomend weekend met mijn moeder, mijn vader (met zijn twee andere vrouwen), 7 zussen, 4 broers (inclusief kroos), 5 ooms, 3 tantes, oma (net uit marokko), der hand te vragen toen ik gisteren ineens een spoor bloed in mijn onderbroek ontdekte. Ik ben meteen naar de huisarts geweest die me met spoed doorverwees naar het ziekenhuis. Vage termen als doorbraakbloeding, menstuatie etc. galmen tot dit late uur nog in mijn gehoorgang. Nadat ik aan allerlei onderzoeken was blootgesteld werd me het volgende mee gedeeld. "Meneer Tifinagh... uuhhh tot ons spijt, nee tot onze verrassing, uhhh verbazing moeten wij u uuhh.. mededelen dat u uhhh... zowel man als vrouw bent. Wij hebben een intacte vrouwelijke urogenitale stelsel bij u weten terug te vinden. U heeft zowel een vagina, als baarmoeder als eileiders en bent dus in staat om kinderen te baren."

WAAAAAAT??!!!!!!!!!!! dacht ik. Wat nu?

Zijn er op deze site moslimbroeders/zusters/imams die mij kunnen zeggen wat de geschriften zeggen dat je in zo'n geval moet doen. Mag ik nog met mijn werderhelft in het huwelijk treden (die het nog niet weet) of mag/moet ik een operatie ondergaan? En waar moet ik dan voor kiezen? Mag ik veranderingen aanbrengen in hoe "volmaakt" Allah swt mij geschapen heeft?

Soebhanallah, oea la ilaha illahoea oea ilaihi radji3oen....



[COLOR="Red"]P.S DAT BEN IK NIET EEN ANDERE BROEDER OF ZUSTER UIT NL!![/COLOR]


http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?threadid=199684




Er staat toch een link aan het eind van zijn verhaal. Daar kun je dat verhaal terug vinden. Hij had het nie over zichzelf

05-10-2006, 22:27
Wat legt ie uit dan!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8